Alkalmazási példák
Az itt található alkalmazási példákban ötleteket és segítséget talál a tervezett új kommunikációs rendszerének kialakítására, vagy a már meglévő kommunikációs rendszerének újabb funkciókkal, megoldásokkal történő kiegészítésére. Az Önökével azonos iparágban működő, vagy – az üzleti, intézményi környezet szempontjából - hasonló területre készített alkalmazási példák hasznosak lehetnek fejlesztési koncepciók, tervek készítéséhez is. Ha segítségre van szüksége, akkor kérje tanácsadás, projekt menedzsment szolgáltatásunkat!
A Magyarországon is több telephellyel rendelkező multinacionális gyártóvállalat Az Egységes Kommunikáció (UC&C) adta lehetőségeket kívánja kihasználni. Korábbi Ericsson MD110 rendszerében már működő IP és digitális telefonjait megtartotta.
Az önkormányzat fejlesztési célja az volt, hogy olyan kommunikációs rendszert valósítson meg, ami a rendkívül sokrétű feladatainak ellátását egyetlen platformon támogatja, miközben lehetőséget ad a feladatok ellátásában beálló változásokat rugalmasan követni.
A több épületből álló, fekvőbeteg és járóbeteg ellátás mellett oktató funkciókat is ellátó kórház keresi a költségek kézben tartásának és a hatékony működés lehetőségeit. Ugyanakkor biztosítani kell a hatékony kommunikációst a betegekkel, a munkatársakkal és partnerekkel.
Az orvosi rendelők speciális igényeket is támasztanak egy kis kapacitású telefonrendszerrel szemben: támogassa a betegekkel és más egészségügyi szereplőkkel történő kapcsolattartást, valamint az éppen rendelő, vagy ügyeletes orvosok kommunikációját is segítse.
A könyveléssel, könyvvizsgálattal, adótanácsadással és bérszámfejtéssel foglalkozó iroda elhatározta, hogy a nehezedő piaci körülményekre válaszolva fejleszti az ügyfeleivel történő kapcsolattartás színvonalát. Mindezt kedvező költségekkel érték el.
A négycsillagos wellness szálloda a hazai vendégek mellett elsősorban a környező országokból fogad vendégeket. Családbarát szállodaként is közismertek. Olyan telefonrendszer megoldást kerestek, amely támogatja a személyzet munkáját, és segít az értékesítésben.
A középiskolák számára fontos, hogy alacsony beruházási költség vagy kedvező bérleti díj mellett könnyen kezelhető, alacsony költséggel üzemeltethető telefonos megoldást kapjanak, amely hosszú távon is jól kiszolgálja kapcsolattartási igényüket.
A négy ügyvéddel és asszisztenssel dolgozó irodában a régi, csak alapszintű telefonálásra alkalmas telefonközpontot olyan rendszerre cserélték, amely segíti a telefonköltségek csökkentését és megosztását, a megbízókkal és az egymással folytatott kommunikációt.
Az autókereskedés erős piaci versenyben működik. Új és használt gépkocsik eladása mellett a szerviz tevékenység fejlesztését tartja szem előtt. Az NEC SL1000/1100 ideális választás az ügyfelek igényeinek magasabb szintű kiszolgálásának költséghatékony megvalósításához.