Karbantartás
Kommunikációs (alközponti) és informatikai rendszerek karbantartása, rendszertámogatás, szerviz
Vállaljuk a cégünk által értékesített, vagy a megbízóink által más forrásból beszerzett kommunikációs rendszerek és eszközök, valamint informatikai hálózatok karbantartását és szervizelését hazai és nemzetközi megbízóink számára. A rendszertámogatás azon megbízóink számára nyújt biztonságot, akik saját mérnökeikkel látják el a napi üzemeltetési feladatokat.
Vállalati kommunikációs rendszerek karbantartása, rendszertámogatás
Saját munkatársaink az általunk forgalmazott eszközök mellett rendelkeznek a szükséges ismeretekkel egyes Avaya-Tenovis-Bosch, Siemens és Panasonic rendszerek karbantartásához és javításához szükséges tudással és tapasztalattal. Több éves partneri együttműködésünk alapján más rendszerek (Alcatel-Lucent, Cisco, Nortel, stb.) karbantartását is el tudjuk látni, így egy közép- vagy nagyvállalat, vagy intézmény is szakértő, egységesen irányított karbantartó szervezetre tudja bízni a heterogén elemekből álló kommunikációs rendszerét, ha az Assono Magyarországot választja.
Nemzetközi megbízóink részére már közel egy évtizede nyújtunk karbantartási és menedzselt szolgáltatásokat a Magyarországon és egyes környező országokban működő rendszerekre. Belső eljárásaink, munkatársaink képzettsége és tapasztalata, hazai és nemzetközi partnereink hálózata jó alapot biztosít több országot, vagy akár több régiót lefedő telepítési, karbantartási vagy menedzselt szolgáltatásokban történő nemzetközi együttműködésre.
A rendszertámogatási szolgáltatás azon megbízóink számára nyújt biztonságot, akik saját mérnökeikkel látják el a napi üzemeltetési feladatokat. Ennek része a magasabb felkészültséget és tapasztalatot igénylő, bonyolultabb karbantartási munkák elvégzése, szerviz javító csomagok betöltése, vészhelyzet-elhárítás. Nem kell Önnek drága tartalék anyagokat biztosítani a rendszeréhez, mivel a rendszertámogatási szolgáltatás igénybe vétele esetén az Assono saját tartalék alkatrész-készletéből a szerződésben meghatározott időn belül biztosítja a szükséges eszközöket. A rendszertámogatási szolgáltatás kiegészíthető konzultációs, szaktanácsadási és frissítő képzéseket tartalmazó elemekkel is.
Vállalati informatikai rendszerek karbantartása
Ha nem csak a távközlési rendszerét, hanem az ezzel összefüggő a teljes informatikai hálózatát kívánja üzemeltetni, akkor ezt akár karbantartás, akár menedzselt szolgáltatás keretében is vállaljuk. Az üzemeltetés kiterjedhet a passzív hálózatra (kábelezés), aktív eszközökre (routerek, switchek, Access Pointok, stb.), de akár a szerverekre és munkaállomásokra is.
Elsősorban IP telefonrendszerek (VoIP) esetében már nehéz egyértelmű határt húzni az informatikai és a távközlési rendszer között, hiszen nagyon sok elem együtt szolgálja ki a szervereket, munkaállomásokat, nyomtatókat és egyéb eszközöket, valamint az VoIP kommunikációs szervereket, IP telefonokat és egyéb végberendezéseket. Ezért logikus döntés lehet a teljes rendszer üzemeltetésével egy szolgáltatót megbízni.
Ha a karbantartáson túl magukat az eszközöket is cégünktől kívánja bérelni, akkor a menedzselt szolgáltatások előnyeit a teljes hálózatra vonatkozóan élvezheti.