Alkalmazások
A NEC SV8100 IP központhoz választható szoftver alkalmazások hatékonyabbá és könnyebbé teszik a munkát. Segítenek a költségek kézben tartásában és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Az Egységes Kommunikáció (UC&C) minden előnyét élvezheti hang-, adat- és video átvitel kapcsán.
NEC SV8100 PC-s kezelő (recepciós)
A NEC SV8100-hoz kétféle, a telefonkezelők, recepciósok számára fejlesztett szoftver közül választhat. A kezelő a PC-ről kezelheti a hívásokat, kereshet a telefonkönyvben vagy Outlook kontakt listában, gyorsan kapcsolhat, üzeneteteket küldhet.
NEC SV8100 PC-s kliens, CTI
A NEC SV8100-hoz kétféle PC-s híváskezelő alkalmazás közül választhat. Megkönnyítik és hatékonyabbá teszik a munkát. A hívó fél neve, fényképes megjelenik egy felugró ablakban, a hívás kezelése csak néhány egérkattintás – és még egy sor további hasznos funkciót kínál.
NEC SV8100 egységes üzenetkezelés
Az Egységes Üzenetkezelés (Unified Messaging, UM) alkalmazásai javítják a vállalat vagy intézmény belső kommunikációját, továbbá lehetővé teszik, hogy a szervezet magasabb színvonalon kommunikáljon ügyfeleivel és partnereivel.
NEC SV8100 szállodai szolgáltatások
A NEC SV8100 ideális választás a néhány tucat szobától a több száz szobáig terjedő szállodák számára. Hospitality szolgáltatásai teljes körű Front Office integrációt valósítanak meg. Front Office és Back Office alkalmazásai a vendégkiszolgálás mellett az értékesítést is támogatják.
Hívások elemzése, tarifázás
A NEC alközpontok kimenő és bejövő hívásainak elemzése egyaránt lehetséges. A bejövő hívások kezelésének hatékonyságát a MyCalls szoftver alkalmazással monitorozhatja. A hívásköltségeket különböző tarifa szoftvereink egyikével számlázhatja, elemezheti.