english flag

NEC SV8100

A NEC SV8100 új rendszerként való forgalmazása megszűnt. Bővítéseket, alkatrészeket továbbra is rendelhet. Helyette a NEC SV9100 rendszert ajánljuk, mely nagyobb kapacitást és fejlettebb funkciókat biztosít az Ön UC&C igényeinek megvalósításához.


SV8100 kommunikációs rendszer

A NEC SV8100 egy teljesen IP alapú, az Egységes Kommunikációt és a csoportmunka-támogatást (UC&C) biztosító kommunikációs rendszer (telefonközpont, alközpont). Modulárisan bővíthető 512 felhasználóig (két rendszer összekapcsolásával 1024 -ig).



Készülékek és végberendezések

A NEC SV8100 rendszerhez használhat IP és digitális NEC rendszerkészüléket, SIP telefonokat és végberendezéseket, analóg telefonokat, IP DECT rendszerhez kapcsolódó hordozható készülékeket, softphone-t, vagy akár mobil mellékként GSM telefont.



Alkalmazások

A NEC SV8100 IP központhoz választható szoftver alkalmazások hatékonyabbá és könnyebbé teszik a munkát. Segítenek a költségek kézben tartásában és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Az Egységes Kommunikáció (UC&C) minden előnyét élvezheti hang-, adat- és video átvitel kapcsán.



NEC DECT, IP DECT

A NEC IP DECT rendszer alapköveit jelentő bázisállomásokkal és a többféle felhasználási területre speciálisan kialakított készülékekkel a telephelyen bárhol elérhető lehet. Néhány készüléktől a több ezer felhasználós hálózatig építkezhet, akár más gyártók központjaival is.



Mobil megoldások (NEC SV8100)

Használja okostelefonját, egyszerű mobil készülékét vagy távoli (például otthoni) telefonját az NEC SV8100 telefonközpont mellékállomásaként! Okostelefonon az Egységes Kommunikáció minden előnyét élvezheti. Kapcsolatban lehet bármikor és bárhol, alacsony költséggel.



Telekonferencia rendszer és -telefonok

Az SV8100 kommunikációs rendszerrel akár 32 résztvevős telekonferencia is létrehozható, vagy összesen 32 résztvevőig több (akár 20) konferenciaszoba is használható párhuzamosan. Válasszon a kisebb és nagyobb tárgyalókba tervezett analóg és IP konferencia telefonjaink közül!



Ügyfélszolgálat, contact center, call center

A NEC SV8100 rendszer már alapkiépítésben és egyes szoftver alkalmazásai segítségével is támogatja ügyfélszolgálati munkáját. A Business ConneCT Contact Center akár 500 konkurens ügynökig terjedő kapacitással is kiépíthető, igazi UCC kapcsolatközpont.



Kiegészítő eszközök

A további lapokon hasznos kiegészítő eszközöket talál telefonközpontjához: billentyűzet bővítők, fejbeszélők, kaputelefonok és video kaputelefonok, GSM adapterek és a VoIP gateway eszközök legtöbbje bármely gyártó központjával használhatók.


  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top