english flag

Hangrögzítési megoldások (TSW)

Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a telefonok (fővonalak vagy mellékállomások) egy részének, vagy mindegyikének beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció és mentés.
Leírás

Amennyiben az Aastra Telephony Switch rendszerhez professzionális, automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle külső eszközt és egy integrált megoldást tudunk Önnek ajánlani. A legegyszerűbb rögzítő eszközök kivételével mindegyik fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal rendelkezik. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között. Amennyiben ügyfélszolgálati célra használja a Telephony Switch rendszert, javasoljuk, hogy a Solidus eCare, vagy a Solidus eCare Lite contact center ismertetőjét is tekintse meg. Diszpécser, ügyeleti funkciók ellátására pedig az Assono COMM& diszpécser alkalamzást ajánljuk, melyhez szintén integrálható professzionális hangrögzítés.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top