Alkalmazasok
Az Aastra alkalmazásait keresse a Mitel kategóriában! Az Aastra Telephony Switch rendszert az alkalmazások teszik az Ön számára még inkább hatékony eszközzé. Segítenek a költségek kézben tartásában, támogatják a csoportmunkát, és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Minden üzenetét helytől függetlenül, különböző eszközökön is kezelheti.
Aastra TSW PC-s kezelő (recepciós)
Ha az Aastra Telephony Switch rendszerhez PC -s kezelői megoldás szükséges, két szoftver alkalmazás közül választhat. A D.N.A. Operator Workstation vagy a CMG NOW a hagyományos nagyvállalati telefonos kezelő és a rugalmasabb szervezeti formákat követő cégek vagy intézmények igényeit is kielégíti.
Aastra TSW PC-s kliens, CTI
Az Aastra Telephony Switch rendszerhez választhat webes és desktop CTI szoftver alkalmazást. Ezek a PC -n használható hasznos eszközök lehetővé teszik központi vállalati telefonkönyv használatát, híváskezelést, és egyéb olyan funkciókat, melyek a sokat telefonáló munkatársak számára segítség.
Hívások elemzése, tarifázás
Az Aastra Telephony Switch rendszerhez nem csak minden igényt kielégítő, akár több tízezer felhasználó teljes forgalmát tarifázó és belső számlát, valamint statisztikát előállító szoftvert tudunk szállítani, hanem a bejövő hívások fogadásának hatékonyságát elemző és statisztikázó alkalmazást is.
Hangrögzítési megoldások
Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a telefonok (fővonalak vagy mellékállomások) egy részének, vagy mindegyikének beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció és mentés.
Menedzsment alkalmazások
A biztonságos és hatékony üzemeltetéshez az MX-ONE Telephony Switch rendszerhez egy teljes menedzsment alkalmazás-készletet talál. Adminisztráció, hiba- és teljesítmény-monitorozás, felhasználók létrehozása és módosítása, központi telefonkönyv menedzselés egyszerűen, gyorsan.
Diszpécser rendszerek
Diszpécser rendszer segélyhívások kezelésére és ipari alkalmazásra. Csak néhány mozdulat az érintőképernyőn, és a bejövő és kimenő hívások kezelése, a hívásátadás és akár többszörös konferencia felépítése gyorsan és hatékonyan megvalósul.