NEC SV9100 szállodai szolgáltatások
Az NEC SV9100 akár több száz szobás kapacitásig mindazokat a szállodai és általános alközponti funkciókat biztosítja, amire egy modern szállodának szüksége van. A beépített hotel funkció használatakor a rendszerkészülékek és a 60 gombos kezelőkészletek gombjaival, vagy közvetlenül a Front Office rendszerből állíthatja be a check-in/check-out státuszt, ébresztést és egyéb állapotokat, funkciókat, illetve ezen a tablón, vagy a Front Office rendszerben láthatja a szobastátuszt. A szobákból kezdeményezett hívások információit a telefonközpont átadja a számlázó (vagy Front Office) rendszernek. A Front Office integráció esetén a szobastátusz, minibár-fogyasztás és egyéb adatokat a telefonközpont közvetlenül átküldi a FO rendszerbe. A szobák a szobaszámmal hívhatók, a recepció és egyéb szolgáltatások pedig rövid hívószámokkal. Fejlett értékesítési, marketing, contact center és VIP ügyfélkezelő alkalmazással is kiegészíthető (Business ConneCT). Az összes elterjedt szállodai készülék használható.
A NEC UNIVERGE SV9100 kiváló eszköz a szálloda szolgáltatásainak értékesítésére, a szálloda működtetési hatékonyságának növelésére, és mindezek által a vendégek elégedettségének növelésére.
A front office és a back-office funkciók hatékony támogatásával csökkenti az üzemeltetési költségeket, növeli a vendégek komfortját és elégedettségét. A 3*-ostól az 5*-os luxus szállodákig vagy apartman házakig minden kategóriának megfelelő szolgáltatást nyújt a sokféle funkcióból és alkalmazásból felépített „étlapnak” köszönhetően.
Az NEC SV9100 az alábbi főbb szállodai funkciókat nyújtja:
- Be- és kijelentkezés
- Szobaállapot beállítás és kijelzés (üres-foglalt, takarítás állapota, stb. – kijelzés konzolra vagy Front Office integrációval)
- Minibár-fogyasztás beadása szobai telefonokról (Front Office integráció szükséges)
- Szobacsere támogatása
- Üzenethagyás, kijelzése készüléken, személyes üzenetek és körözvény üzenetek
- Szállodai szoftver (PMS/FOS) integráció
- Ébresztés
- Kimenő hívások engedélyezése/tiltása
- Szobák közötti hívás engedélyezése/tiltása
- „Ne zavarj” funkció
- Szobák hívása szobaszámmal
- Egyszámjegyes hívások támogatása (pl. recepció, szobaszerviz)
- Hangposta – akár többnyelvű, a vendég által beszélt nyelv szerint kiválasztható üdvözlő és menü szöveg, üzenet küldése a recepcióról.
Szobai és irodai készülékek, közös terek és kiszolgáló területek speciális készülékei
A felhasználható készülékek széles köre lehetővé teszi a különböző szobák, lakosztályok és a különböző rendeltetésű kiszolgáló helyiségek (recepció, irodák, konyha, étterem, wellness, stb.) számára legjobb vezetékes vagy vezeték nélküli készülék kiválasztását.
IP készülékek – a NEC IP és Aastra SIP, Yealink SIP vagy más SIP szállodai készülékek közül az igényeknek legjobban megfelelő típusok választhatók szobákba, irodákba és kiszolgáló helyiségekbe. A színes vagy monokróm kijelzők elősegítik a szálloda szolgáltatásainak értékesítését, a vendégek gyorsabb tájékozódását – de akár egy gombnyomásra időpontot foglalhatnak masszázsra is a Guest-In-Phone alkalmazás használatával.
Analóg szállodai készülékek – bármely alkalmas szállodai készüléktípus használható, nézze meg a választékot a www.voiplaza.com webáruházban, vagy a www.hoteltelefon.net weboldalon.
Vezeték nélküli (DECT) készülékek – az IP DECT hálózaton a személyzet, vagy akár a vendégek számára is hasznos megoldás. Szállodákban a DECT rendszer a személyzet számára szabad mozgást és magas funkcionalitást tesz lehetővé. Egyszeri beruházást követően a DECT rendszer üzemeltetése olcsó. A készülékeken a szállodai telefonrendszer minden szolgáltatása használható, így például megoldható, hogy a Front Office rendszerrel integrált telefonrendszer szobai híváskor a vendég nevét is megjelenítse a szobaszerviz, takarító és karbantartó személyzet számára. A személyzet a szállodai központi telefonkönyvet használhatja a készüléken, speciális készülékek vészhívás és más hasznos funkciókat is nyújtanak. A személyzet számára speciális, védőburkolattal ellátott, vagy akár karóra-kivitelű DECT készülék is választható.
Kiegészítő szoftver alkalmazások
NEC UNIVERGE kommunikációs rendszer számítógépes alkalmazások széles választékával támogatja a hatékony front office és back office munkát. A különböző típusú munkahelyek igényeire testreszabott szoftver telefonok között megtalálhatók a telefonos operátorok, ügyintézők, ügyfélkezelők, supervisor-ok, irodai és műszaki felhasználók részére tervezett eszközök.
Desktop Suite Softphone SP310 – A digitális és IP rendszerkészülékek kinézetével és funkciójával megegyező szoftveres telefon, kompakt nézetben pedig a képernyő tetején elhelyezkedő toolbar, vagy a mobiltelefonokkal megegyező kinézetű szoftveres telefon, teljes rendszerkészülék-funkcionalitással és videokonferenciával.
Opcionális „Enhanced” üzemmódban pedig fájl-, alkalmazás-, desktop megosztásra alkalmas kommunikációs eszköz.
Business ConneCT – fejlett kommunikációs funkcionalitást biztosít PC alapú hívásirányításokkal, valósidejű hívás- és jelenlét-információkkal (Microsoft Exchange/Outlook és OCS integrációval, hangpostával, vállalati telefonkönyvvel, azonnali üzenetkezeléssel (IM), kifinomult Call Center funkciókkal - beleértve a contact center integrációt. A funkciók három felhasználói csoport köré szerveződnek: kezelő, ügyfélszolgálati munkatárs és irodai felhasználó, ennek megfelelően három végfelhasználói szoftver áll rendelkezésre. Szállodákba recepciós (szobafoglalás) és értékesítési területekre javasoljuk.
További információkért, ajánlatért lépjen kapcsolatba velünk a baloldalon található lehetőségek egyikének használatával!