english flag

Alkalmazások

A NEC központokhoz választható szoftver alkalmazások könnyebbé és hatékonyabbá teszik a munkát. Segítenek a költségek kézben tartásában és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Az NEC SV8100 rendszernél az UC&C minden előnyét élvezheti hang-, adat- és video átvitel kapcsán.


Softphone

Az NEC SV8100–hoz az SP310 UCC softhone klienst, míg az SL1000 és az SL1100 IP-képes alközpontokhoz a Desktop Suite Lite softphone PC-s klienst választhatja. Így bárhonnan, bármikor indíthat és fogadhat hívást számítógépén az intranet hálózaton vagy Interneten.



PC-s kezelő (recepciós)

A telefonkezelő, recepciós a PC-ről kezelheti a hívásokat, kereshet a telefonkönyvben vagy Outlook kontakt listában, gyorsan, kattintva kapcsolhat, üzeneteteket küldhet. A NEC SV8100 –hoz kétféle szoftver közül is választhat, és az SL1000 és SL1100 –hez is talál alkalmazást.



PC-s kliens, CTI

A NEC SV8100-hoz kétféle PC-s híváskezelő alkalmazás közül választhat, az SL1000 és SL1100 –hoz pedig a egy univerzális CTI vagy softphone klienst használhat. A sokat telefonálók számára ezek a szoftverek gyorsabbá, könnyebbé és hatékonyabbá teszik a munkát.



Hangposta, egységes üzenetkezelés

Az Egységes Üzenetkezelés (UM, Unified Messaging), e-maillel integrált hangposta javítják a vállalat vagy intézmény hatékonyságát, továbbá lehetővé teszik, hogy a szervezet magasabb színvonalon, de kisebb költséggel kommunikáljon ügyfeleivel és partnereivel.



Hangrögzítési megoldások

A NEC alközponti rendszeren többféle lehetősége van a telefonon folytatott beszélgetések manuális vagy automatikus rögzítésére. Az SV8100, SL1000 és SL1100 is tartalmaz beszélgetés-rögzítési funkciót, de használhat hangrögzítő alkalmazást vagy külső hardvert is.



PC Pro Menedzselő szoftver

A PC Pro az SV8100 és SV9100 telefonközpontok speciálisan képzett üzemeltetőinek nyújt segítséget a mindennapi műszaki ellenőrzések és a változások beállításának elvégzéséhez. Rendelkezik automatikus funkciókkal. Helyben és távoli beavatkozásra is használható.



Szállodai alkalmazások

A NEC telefonközpontjai ideálisak a néhány tucat szobától a több száz szobáig terjedő szállodák számára. Hospitality szolgáltatásaik teljes körű Front Office integrációt valósítanak meg. Front Office és Back Office alkalmazásai a vendégkiszolgálás mellett az értékesítést is támogatják.



Egységes Kommunikáció (UC&C)

Egységes Kommunikációs megoldások az NEC-től. Az InUC alkalmazás arra nyújt intelligens megoldást, hogy nagy távolságok és eltérő időzóna esetén is hatékonyan tudjunk kommunikálni és együttműködni munkatársainkkal.



Biztonsági megoldások

Biztonsági alkalmazások az NEC-től telefonon keresztül történő visszaélések, bűncselekmények megelőzésére.



Híváselemző alkalmazások

Tartsa kézben hívásait az NEC híváselemző alkalmazásával, az InReports-szal, melynek segítségével valós idejű statisztikákhoz juthat. SV9100, SL1000 és SL1100 rendszerhez is használható.


  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top