english flag

NEC SL1000 szállodai szolgáltatások

A NEC SL1000 tökéletes választás a szállodák részére kb. 100 szoba kapacitásig. A kedvező ár széles körű szállodai funkciókkal párosul. Megbízható, olcsón üzemeltethető rendszer kiváló alapfunkciókkal és akár Front Office –hoz integrált kialakításban is.
Leírás

Az NEC SL 1000 akár 100 szobás kapacitásig mindazokat a szállodai és általános alközponti funkciókat biztosítja, amire egy modern szállodának szüksége van. (Nagyobb kapacitáshoz az SV8100 rendszert ajánljuk, több száz szobáig.) A beépített hotel funkció használatakor a rendszerkészülék és a 60 gombos kezelőkészlet gombjaival állíthatja be a check-in/check-out státuszt, ébresztést és egyéb állapotokat, funkciókat, illetve ezen a tablón láthatja a szobastátuszt. A szobákból kezdeményezet hívások információit a telefonközpont átadja a számlázó (vagy Front Office) rendszernek. A Front Office integráció esetén a check-in/check-out státuszt, ébresztést és egyebeket a Front Office rendszerből veszi át a telefonközpont, a szobastátusz, minibár-fogyasztás és egyéb adatokat pedig annak küldi át. A szobák a szobaszámmal hívhatók, a recepció és egyéb szolgáltatások pedig rövid hívószámokkal. A központ 8 mellékállomástól fokozatosan, kis költséggel, 8 mellékes lépésekben bővíthető. IP mellék és VoIP fővonal is használható.

  • Check-in \ Check-out kezelés
    • Kimenő hívások tiltása (checked-out állapotban)
  • Automatikus ébresztés (zene, vagy felvehető hangüzenet)
  • Üzenet kijelzése, üzenetküldés
  • Szoba státusz
  • A DSS konzolon is monitorozható:
    • Szoba státusz
    • Ébresztés státusz
    • Üzenet
  • Ne zavarj
  • Szoba monitor (Babyphone)
  • Egyszámjegyes tárcsázás (pl. recepció)
  • Szoba-szoba hívás engedélyezése/tiltása
  • Hívási adatok átadása számlázáshoz
  • Minibár fogyasztás beadása szobai telefonról (csak Front Office Integrációval)

A központhoz csatlakoztatható IP DECT rendszer, használható mobil mellék funkció (4 db ingyenes), így a szálloda személyzete számára biztosított a szabad mozgás.

Biztonsági szolgáltatások: 

Figyelmeztető üzenet

Hangüzenet küldhető, automatikusan a készülékek beépített hangszóróin keresztül. Például elrettentésként szolgálhat, ha a mozgásérzékelő észlel valamit.

Biztonsági szenzorok

Maximum 8 biztonsági szenzor köthető a központ kaputelefon portjaira. Ezek segítségével a következő biztonsági funkciók valósíthatóak meg:

  • Ezen portok ellenőrzése előre definiált időben történhet
  • Amikor a rendszer észleli a szenzor riasztását a következő dolgokat csinálhatja:
    • Figyelmeztető üzenet lejátszása
    • Vészhívás az előre programozott számra, amit egy hangüzenet követ.
    • Az üzenet meghallgatása után, a hívott személy engedélyezheti a távoli megfigyelést, és akár kétirányú kommunikációt is kezdeményezhet.

Vésznyomógomb

A központhoz kötött gombot vészhelyzet esetén a felhasználó megnyomja. Amikor a rendszer észleli a gomb jelzését előre rögzített üzenet kerülhet lejátszásra a készülékek hangszóróin keresztül, vagy vészhívást indíthat.

Távoli felügyelet

A központ képes előre programozott időben hívni a terminálokat, hogy vajon válaszol-e a felhasználó vagy sem. Válasz hiánya esetén vészhívást kezdeményezhet.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top