Desktop Suite PC Assistant
A Desktop Suite PC Assistant lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy kevesebb idő alatt több feladatot végezzenek el. A PC –jükre telepített szoftver-alkalmazással sokféle telefonkezelési funkciót végezhetnek gyorsan és egyszerűen. Csak néhány egérkattintással olyan funkciókat használhatnak, mint a gyorstárcsázás, hívások átkapcsolása, konferencia-beszélgetés, parkoltatás, stb. Különféle telefonkönyvek használhatók, intelligens kereséssel, kattintásos hívással. Megvalósítható Outlook integráció is. Az ügyfélkiszolgálás szintjének növelésére akár a CRM (ügyfél adatbázis) integráció előnyeit is kihasználhatják. A beszélgetéseket rögzíteni lehet, ezek csatolt hangfájlok formájában jelennek meg a hívásnaplóban, így később is visszahallgathatók. Ezen túl, mivel a NEC UNIVERGE SV8100 hálózatba kapcsolva is üzemeltethető, akár az összes, rendszerbe kapcsolt mellékállomás is elérhető a Desktop Suite PC Assistant alkalmazással.
Egyszerűen használható alkalmazás
Nem kell többé szolgáltatási kódokat megjegyeznie, az SV8100 felhasználói könnyen értelmezhető ikonok segítségével használhatják a különböző hívási szolgáltatásokat, mint például a tartásba tétel, hívásátadás, konferenciabeszélgetés, hívásparkoltatás, bekopogtatás. A PC Assistant egyszerűsíti a híváskezelést azzal is, hogy a hívási állapotokat folyamatosan figyelembe veszi. Például, ha nincs aktív hívás, akkor a hívásfelvétel, hívásátadás és konferencia ikonok halványak, ezek inaktívak. Így a felület könnyen értelmezhető és használható. A PC Assistant segítségével gyorsan kereshet a telefonkönyvben, és egy kattintással indíthat hívást a kiválasztott telefonszámra. A telefonkönyv jól használható, mivel az adatokat kijelző felülete a felhasználó igényei szerint konfigurálható. A szűkítő kereséssel egyre kevesebb a megjelenített név, ahogy a keresett név betűit egymás után beütjük. Így nagyon gyorsan szűkíthető a keresés a teljes név beadása nélkül, és egy kattintással indítható a telefonhívás.
CRM integráció
A PC Assistant összekapcsolható a legnépszerűbb contact- és CRM alkalmazásokkal, erősítve azok használati előnyeivel. Az SV8100 rendszer a Microsoft Outlook adatbázissal integrálható, így beérkező hívás esetén a hívó telefonszámához tartozó kontakt adatok automatikusan megjelenhetnek a képernyőn. Ez a szolgáltatás ugrásszerűen javítja az ügyfélkapcsolat színvonalát, és növeli az ügyfelek elégedettségét. Nem szükséges a telefonon hívó ügyféltől olyan adatokat megkérdezni, amely egyébként már rendelkezésre áll. Az Outlookból kikeresve a hívni kívánt személyt, csak meg kell nyitni a kontakt listát és egérrel kattintani a kívánt telefonszámra a híváshoz. Ha a hívott felveszi a telefont, a híváskezelő ikonok aktívvá válnak a képernyőn. A hívás a PC Assistantban vagy az Outlookban is megszakítható.
Híváslisták és hívásrögzítés
Minden kimenő és bejövő hívást, melyet a PC Assistant képernyőjéről kezeltünk, automatikusan listáz a híváslista (Call Log) funkció. A híváslistában szerepelnek a hívás adatai, még ha manuálisan indítottuk is. További funkcióként a hívások rögzíthetők, és így a hívásnaplóban egy csatolt .wav fájl formájában jelenik meg, mely később is visszahallgatható.
További részletekért olvassa el a NEC Desktop Suite ismertetőt (magyar nyelvű)