english flag

Business ConneCT Employee

PC-s híváskezelő alkalmazás, mely személyi számítógépre telepíthető. Megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a munkát. A hívó fél neve fényképpel megjelenik egy felugró ablakban, a hívás kezelése csak néhány egérkattintás – és még egy sor további hasznos funkciót kínál.
NEC BusinessConneCT Employee_2_800x800
NEC BusinessConneCT Employee_3_800x800
NEC BusinessConneCT Employee_4_800x800
NEC BusinessConneCT Employee_5_800x800
Leírás

Hatékonyabb és termelékenyebb munkavégzés – a Business ConneCT Employee azonnali információt ad a munkatársak számára, mint például a hívó neve, telefonszáma, fényképe. A bejövő hívásokat azonnal jelzi egy felugró ablakban. Az alapszolgáltatások, mint például a tartásba tétel, hívás átkapcsolás, hívás befejezése csak egy kattintás az egérrel. A hívásnapló minden hívásról adatokat tárol, beleértve a hangposta üzeneteket is. A visszahívás csak egy kattintás a kapcsolatok listájában, vagy a hívásnaplóban. Ha beállítja hívásai átirányítását különböző feltételek alapján – például a mobil készülékére -, akkor bármikor elérhetővé válik.

Ha többrésztvevős video konferencia vagy csoportmunka-támogatás iránt is érdeklődik, akkor tekintse meg a Business ConneCT UC&C Employee alkalmazást!

Főbb Business ConneCT Employee szolgáltatások

  • Desktop kliens
  • Mobil kliens
  • Vállalati telefonkönyv
  • Hívásvezérlés
  • Konferencia
  • Jelenlét/Távollét (Presence) menedzselés
  • Hívásnapló
  • Instant Messaging (file transferrel)
  • Jelenlét/távollét alapú hívásirányítás
  • Hangposta
  • Egységes Üzenetkezelés (Unified Messaging)
  • DECT és SMS Text Messaging
  • Többnyelvű
  • Outlook® Calendar Integration
  • Online Help
  • Kedvencek (Buddy List)
  • Intuitive felhasználói felület
  • Hívásátvétel (Call Pickup)
  • Kijelölt hívószám kattintásos tárcsázása (Hotkey dialer)

Előnyök

  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
    Az ügyfelek felé a vállalat egységes arccal jelenik meg, személyre szabott, pontos és professzionális ügyfélkezelést tesz lehetővé.
  • Növeli a munkatársak elérhetőségét

    Ön állíthatja be, hogyan (manuálisan, vagy a Microsoft® Outlook naptárbejegyzések alapján automatikusan) és hová (hangposta, mobil készülék, asszisztens, otthoni hívószám) történjenek a hívásátirányítások egyes definiált esetekben (szabadság, utazás, tárgyalás, betegség, stb.). A Mobil Kliensen és a DECT készülékeken is használhatja a központi telefonkönyvet, üzenetkezelést.

  • Növelje cége/intézménye hatékonyságát és eredményeségét
    Felugró ablakok jelzik a bejövő hívásokat, a back-office adatbázisokkal integrálható módon. Kattintással hívhat a Microsoft® Outlook -ból, Microsoft® Office –ból és Web oldalakról. A központi telefonkönyvet és a jelenlét/táviollét információkat bárhonnan láthatja és használhatja. Azonnali üzenetküldés (IM) lehetséges. CRM és ERP rendszerekkel integrálható.
  • Támogatja a rugalmas munkavégzést

    Többfunkciós (Multi-role) munkavégzést tesz lehetővé, pl. csúcsidőszakokban egyes munkatársak mint alközponti kezelő (Operator) vagy a Business ConneCT Contact Center ügyfélszolgálati munkatársa (ügynöke) dolgozhatnak; A távmunkát is megvalósíthatja (NEC Softphone és a Business ConneCT Employee kombinálásával).

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top