Business ConneCT Employee
Hatékonyabb és termelékenyebb munkavégzés – a Business ConneCT Employee azonnali információt ad a munkatársak számára, mint például a hívó neve, telefonszáma, fényképe. A bejövő hívásokat azonnal jelzi egy felugró ablakban. Az alapszolgáltatások, mint például a tartásba tétel, hívás átkapcsolás, hívás befejezése csak egy kattintás az egérrel. A hívásnapló minden hívásról adatokat tárol, beleértve a hangposta üzeneteket is. A visszahívás csak egy kattintás a kapcsolatok listájában, vagy a hívásnaplóban. Ha beállítja hívásai átirányítását különböző feltételek alapján – például a mobil készülékére -, akkor bármikor elérhetővé válik.
Ha többrésztvevős video konferencia vagy csoportmunka-támogatás iránt is érdeklődik, akkor tekintse meg a Business ConneCT UC&C Employee alkalmazást!
Főbb Business ConneCT Employee szolgáltatások
- Desktop kliens
- Mobil kliens
- Vállalati telefonkönyv
- Hívásvezérlés
- Konferencia
- Jelenlét/Távollét (Presence) menedzselés
- Hívásnapló
- Instant Messaging (file transferrel)
- Jelenlét/távollét alapú hívásirányítás
- Hangposta
- Egységes Üzenetkezelés (Unified Messaging)
- DECT és SMS Text Messaging
- Többnyelvű
- Outlook® Calendar Integration
- Online Help
- Kedvencek (Buddy List)
- Intuitive felhasználói felület
- Hívásátvétel (Call Pickup)
- Kijelölt hívószám kattintásos tárcsázása (Hotkey dialer)
Előnyök
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
Az ügyfelek felé a vállalat egységes arccal jelenik meg, személyre szabott, pontos és professzionális ügyfélkezelést tesz lehetővé. - Növeli a munkatársak elérhetőségét
Ön állíthatja be, hogyan (manuálisan, vagy a Microsoft® Outlook naptárbejegyzések alapján automatikusan) és hová (hangposta, mobil készülék, asszisztens, otthoni hívószám) történjenek a hívásátirányítások egyes definiált esetekben (szabadság, utazás, tárgyalás, betegség, stb.). A Mobil Kliensen és a DECT készülékeken is használhatja a központi telefonkönyvet, üzenetkezelést.
- Növelje cége/intézménye hatékonyságát és eredményeségét
Felugró ablakok jelzik a bejövő hívásokat, a back-office adatbázisokkal integrálható módon. Kattintással hívhat a Microsoft® Outlook -ból, Microsoft® Office –ból és Web oldalakról. A központi telefonkönyvet és a jelenlét/táviollét információkat bárhonnan láthatja és használhatja. Azonnali üzenetküldés (IM) lehetséges. CRM és ERP rendszerekkel integrálható. - Támogatja a rugalmas munkavégzést
Többfunkciós (Multi-role) munkavégzést tesz lehetővé, pl. csúcsidőszakokban egyes munkatársak mint alközponti kezelő (Operator) vagy a Business ConneCT Contact Center ügyfélszolgálati munkatársa (ügynöke) dolgozhatnak; A távmunkát is megvalósíthatja (NEC Softphone és a Business ConneCT Employee kombinálásával).