english flag

NEC MyCalls hívásmenedzselő szoftver

Teljes hívásmenedzselő szoftver-készlet, mely valós időben mutatja meg a telefonhívások fogadásának hatékonyságát. Kiegészíthető híváskezelő és hangrögzítő szoftver modulokkal, Call Center supervisori alkalmazással. A MyCalls Basic használata 12 hónapig ingyenes.
MyCalls_800x800_2_800x800
MyCalls_800x800_3_800x800
MyCalls_800x800_4_800x800
MyCalls_800x800_5_800x800
Leírás

Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás? A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön. A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik. Próbálja ki a MyCalls Basic –et, mely a telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban ingyenesen használható. Már ezzel az alapváltozattal is valós időben elemezni tudja telefonvonalai terheltségét, a hívások kezelésének hatékonyságát. Lépjen tovább a MyCalls Call Managerrel a fejlettebb riportok irányába. A MyCalls Desktop az egyéni felhasználókat segíti híváskezelésben és hívásmenedzselésben. A MyCalls Call Centre a telefonos ügyfélszolgálatok elengedhetetlen segítője.

MyCalls hívásmenedzselő alkalmazás NEC SV8100, NEC SL1000 és NEC SL1100 kommunikációs rendszerekhez (telefon alközpontokhoz) használható szoftver. A NEC SV8100 és a NEC SL1000/1100 rendszerhez választható verziók egyes funkcióikban eltérnek egymástól. Pontos leírást az adott kommunikációs rendszer alatti „Alkalmazások” menüpontban talál.

Mi a MyCalls?

Egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SV8100, NEC SL1000 és NEC SL1100 kommunikációs rendszerhez. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás!

A legnagyobb költséget jelentő erőforrások, mint például a belső és külső kommunikáció és a kommunikációért felelős munkatársak, egyszerűen menedzselhetők egy vezető számítógépén. A MyCalls alkalmazáskészlet tartalmazza a hívásmonitorozást, call center menedzselést, hívásrögzítést és a hívásaktivitás-elemzést. Mindez VALÓS IDŐBEN történik, így lehetősége van azonnali beavatkozásra még a változó üzleti körülmények között is.

Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás?

A legtöbb vállalat vagy intézmény ezt nem is tudja – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.

Mely cégek, intézmények profitálhatnak a MyCalls használatából?

Bármely szervezet, tekintet nélkül méretére, aki telefont használ – még ha nem is alkalmaz call centert. Kereskedelmi osztályok, helpdesk, biztosítók, egészségügy – a lista végtelen. A jogszabályi környezet változása, vagy az üzleti igény szükségessé teszi sokak számára a hívások rögzítését is.

Ismerősnek hangzanak?

  • Fogalma sincs, mennyi hívást kapott a cége tegnap?
  • Fogalma sincs, mennyi hívást vesztett el a cége tegnap?
  • Fogalma sincs, mennyi üzletet vesztett el a cége tegnap?
  • Fogalma sincs, mennyi ideig vártak az ügyfelek, míg valaki felvette a telefont? Vagy elveszett a beszélgetés egy fontos részlete, amit jobb lett volna rögzíteni?
  • A jelenlegi hívásrögzítője csak historikus adatokat tárol, és Önnek valós idejű statisztikákra lenne szüksége…

Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza

  • A termelékenység növekedése
  • Költségcsökkentés
  • Gyors megtérülés
  • Több megnyert üzlet
  • Növekvő ügyfél-elfogadottság
  • Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
  • Növekvő szervezeti hatékonyság
  • Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
  • Segíti a munkatársak képzését
  • A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
  • A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
  • Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
  • Csökkenti az elveszett hívások számát
  • Versenyképes ár

MyCalls áttekintés

A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik.

MyCalls Basic

  • Egy felhasználós, belépő szintű alkalmazás, mely a hívások valós idejű mutatóit jeleníti meg. A telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban használata ingyenes. (Kizárólag a telepítésért kell fizetni.)

MyCalls Call Manager

  • Egy fejlettebb változat, mely a hívás menedzsment információk teljes körét biztosítja.

MyCalls Enterprise

  • A hívás menedzsment információk és riportok egyszerű használatát biztosítja több telephelyes környezetben, mint például egy központi telephely és több fióktelep. 

MyCalls Desktop

  • Egy kiváló kiegészítő a MyCalls Basic –hez és a MyCalls Call Manager -hez, a felhasználó részére gyors ügyfélkapcsolat-menedzsment (Customer Relationship Management - CRM) információkat biztosít, mint például a felugró ablakok és más funkciók.

MyCalls Call Centre (csak SV8100-hoz)

  • Egy alapvető alkalmazás bármely contact center és speciális call center részére. A felügyelők (supervisorok) részére a mellékállomások és az Automatic Call Distributor (ACD) csoportok teljes hozzáférését biztosítja a supervisori PC -ről.

MyCalls Call Recorder (csak SV8100-hoz)

  • A MyCalls Call Managert és a MyCalls Call Centre –t kiegészíti hívásrögzítő képességekkel. A hívásokat biztonságosan rögzíti, titkosítva tárolja, és könnyen kereshetővé és visszajátszhatóvá teszi.

 mycalls-sv8100-690-table

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top