english flag

InReports alkalmazás

Egyszerű, gyors és hatékony híváselemzés az NEC InReports alkalmazásával. Használható SV9100, SL1x00 és SL2100 központokhoz. Valós idejű és visszatekintő statisztikákat kap a bejövő és kimenő hívásokról.
Inreports_piechart_800x800_800x800
Inreports_callreport_800x800_800x800
InReport_1_800x800
InReport_2_800x800
Leírás

A hívásteljesítmény fontos indikátora a csapat termelékenységének és az ügyfélkiszolgálás minőségének. Az InReports alkalmazás folyamatosan rögzíti a hívások adatait, és elemzi a telefonos felhasználók kommunikációs tevékenységét. Ezeket egy böngésző segítségével lehet megtekinteni. A jelentések háromféle módon jeleníthetők meg, jól áttekinthető ábrázolásban: listák, grafikonok, forgalmi adatstatisztikák (wallboard).

Mit nyújt Önnek az InReports?

  • A csapatok kommunikációs teljesítményének könnyű kiértékelését
  • Valós idejű statisztikákat, amelyek kritikusak lehetnek az üzlet szempontjából, pl. átlagos válaszadási idő, nem fogadott hívások
  • Wallboard statisztikák kijelzését a motiváció erősítéséért
  • Proaktívan eltereli az engedély nélküli hívásokat

Az InReports segítségével kézben tarthatja vállalkozásának kommunikációs teljesítményét. A jelentések alapján a csapatok motivációját növelheti, s meghatározhatja, hogy mely területen kell javítani, fejleszteni. A jelentéseket átlátható, grafikus formában olvashatja le, mely megkönnyíti az értelmezést.

Mérje hívásai teljesítményét egyszerűen az InReports-szal! Használható SV9100, SL1000, SL1100 és SL2100 központokhoz.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top