Hangrögzítési megoldások (SV9100)
A NEC SV9100 híváskezelő és üzenetkezelő alkalmazásainak mindegyike biztosítja a rendszerkészülékről, vagy PC–s felületről a beszélgetés közben manuálisan indítható beszélgetés-rögzítés lehetőségét. A rögzített telefonbeszélgetéseket nem csak meghallgathatja, hanem e-mailben továbbíthatja, vagy elmentheti. Egyes alkalmazásokban beállítható, hogy bizonyos mellékállomások vagy trönkök (fővonalak) beszélgetéseit a rendszer automatikusan rögzítse, és PC-n tárolja. Ezeket a hangfájlokat meghallgathatja, továbbíthatja, vagy elmentheti. Amennyiben professzionális automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle külső eszközt tudunk Önnek ajánlani fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között.
Manuális (rendszerkészülékről, vagy PC-s felületről) kézzel indítható beszélgetés-rögzítés
Az alábbi SV9100 alkalmazások külön díj nélkül biztosítják Önnek ezt a funkciót:
- NEC VM8000 hangposta rendszer
- NEC UM8000 egységes üzenetkezelő rendszer
- NEC Desktop Suite SP310 Softphone
- NEC MyCalls Call Recorder
- NEC Business ConneCT Operator
- NEC Desktop Suite SP310 Softphone
- NEC MyCalls Call Recorder
Automatikusan indított hangrögzítés
Az alábbi SV9100 alkalmazások lehetővé teszik, hogy Ön egyes trönkökre vagy mellékállomásokra automatikusan, a hívás kezdetekor bekapcsolódó hangrögzítést állítson be:
Assono alkalmazással vagy az Assono által forgalmazott külső hangrögzítő rendszerekkel további automatikus hangrögzítést biztosítunk az Ön igényei szerinti kapacitással és kialakítással.
A beszélgetés- és hívásrögzítési funkciók további részleteit nézze meg az adott alkalmazást bemutató oldalon.