english flag

InGuard alkalmazás

Az NEC InGuard alkalmazása az úgynevezett toll fraud, azaz a sokszor nagy kárt okozó rosszakaratú hívások elleni védekezés eszköze. Védje meg rendszerét egy egyszerű és költséghatékony megoldással!
InGuard_1_800x800
Leírás

A toll fraud – telefonhívásokkal való visszaélés, tarifacsalás – egyre növekvő kockázatot jelent, mely a vállalatokat és intézményeket fenyegeti. Mit is jelent ez pontosan? A toll fraud a hackerek illegális hozzáférése telefonrendszerekhez, általában egy nyitott SIP porton vagy nem elég biztonságosan beállított behívási lehetőségen keresztül. Ezek a csalók hatalmas összegű számlákat okozhatnak, jellemzően emeltdíjas nemzetközi hívásokkal. Ezért mindenképpen fontos az ellenük való megfelelő védekezés, amiben segítséget nyújt az InGuard. Az alkalmazás folyamatosan, a nap minden órájában figyeli a hívásokat, s bármilyen gyanús hívásaktivitás esetén azonnal jelez. Az InGuard a „háttérben” dolgozik, felderíti a támadásokat, és segít megelőzni a vállalaton belüli visszaéléseket is.

Az NEC Inguard folyamatos monitoring alá helyezi a hívásaktivitásokat. Amennyiben gyanús hívást észlel, kétféle automatikus riasztást küld e-mailen keresztül:

  • „csak riasztás” típusú e-mail a címzettek részére
  • „riasztás és blokkolás” típusú e-mail, mely minden további hívásaktivitást megelőz

Az automatikus e-mail a hívás részletes információit tartalmazza, amiből kiderül, hogy az InGuard miért találta gyanúsnak az adott hívást. Ellenőrzés után egy egyszerű válaszlevéllel lehet feloldani a korlátozást.

Hogyan működik?

Egy egyszerű toll fraud bizonyos hívásminták (pl. munkaidő, munkaszüneti napok, hívás hossza, hívások túl nagy aránya, stb.) alapján azonosítható. Az alkalmazás ezen paraméterek alapján szabályokat alkot, s a szabálytalanság észlelése esetén figyelmeztetést küld. Nemcsak a visszaélés-gyanús hívásaktivitásokat érzékeli, hanem egyben segít megelőzni a telefonrendszerrel való belső visszaéléseket is. Ön az adminisztrációs felületen egyszerűen módosíthatja a szabályok beállításait (pl. ha változik a munkaidő).

Az InGuard alkalmazás előnyei:

  • Nem kell aggódni az esetleges csalások miatt, a vállalat biztonsága felől Ön nyugodt lehet
  • Az alkalmazás folyamatosan „szolgálatban van”, az év 365 napján éjjel-nappal
  • Költséghatékony megoldás, ami nem jár plusz költségekkel (nincs szükség külön szerverre)
  • A vállalat igényeire és hívásmintáira szabva
  • Karbantartást nem igényel
  • Könnyű használat
  • A belső visszaéléseket is segít megelőzni

Azonnali reakció a vélhetően toll fraud (rosszakaratú hívások) jellegű támadásokra

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top