NEC MyCalls hívásmenedzselő szoftver
Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás? A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön. A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik. Próbálja ki a MyCalls Basic –et, mely a telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban ingyenesen használható. Már ezzel az alapváltozattal is valós időben elemezni tudja telefonvonalai terheltségét, a hívások kezelésének hatékonyságát. Lépjen tovább a MyCalls Call Managerrel a fejlettebb riportok irányába. A MyCalls Desktop az egyéni felhasználókat segíti híváskezelésben és hívásmenedzselésben. A MyCalls Call Centre a telefonos ügyfélszolgálatok elengedhetetlen segítője.
MyCalls hívásmenedzselő alkalmazás NEC SV8100, NEC SL1000 és NEC SL1100 kommunikációs rendszerekhez (telefon alközpontokhoz) használható szoftver. A NEC SV8100 és a NEC SL1000/1100 rendszerhez választható verziók egyes funkcióikban eltérnek egymástól. Pontos leírást az adott kommunikációs rendszer alatti „Alkalmazások” menüpontban talál.
Mi a MyCalls?
Egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SV8100, NEC SL1000 és NEC SL1100 kommunikációs rendszerhez. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás!
A legnagyobb költséget jelentő erőforrások, mint például a belső és külső kommunikáció és a kommunikációért felelős munkatársak, egyszerűen menedzselhetők egy vezető számítógépén. A MyCalls alkalmazáskészlet tartalmazza a hívásmonitorozást, call center menedzselést, hívásrögzítést és a hívásaktivitás-elemzést. Mindez VALÓS IDŐBEN történik, így lehetősége van azonnali beavatkozásra még a változó üzleti körülmények között is.
Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás?
A legtöbb vállalat vagy intézmény ezt nem is tudja – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.
Mely cégek, intézmények profitálhatnak a MyCalls használatából?
Bármely szervezet, tekintet nélkül méretére, aki telefont használ – még ha nem is alkalmaz call centert. Kereskedelmi osztályok, helpdesk, biztosítók, egészségügy – a lista végtelen. A jogszabályi környezet változása, vagy az üzleti igény szükségessé teszi sokak számára a hívások rögzítését is.
Ismerősnek hangzanak?
- Fogalma sincs, mennyi hívást kapott a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi hívást vesztett el a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi üzletet vesztett el a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi ideig vártak az ügyfelek, míg valaki felvette a telefont? Vagy elveszett a beszélgetés egy fontos részlete, amit jobb lett volna rögzíteni?
- A jelenlegi hívásrögzítője csak historikus adatokat tárol, és Önnek valós idejű statisztikákra lenne szüksége…
Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza
- A termelékenység növekedése
- Költségcsökkentés
- Gyors megtérülés
- Több megnyert üzlet
- Növekvő ügyfél-elfogadottság
- Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
- Növekvő szervezeti hatékonyság
- Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
- Segíti a munkatársak képzését
- A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
- A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
- Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
- Csökkenti az elveszett hívások számát
- Versenyképes ár
MyCalls áttekintés
A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik.
MyCalls Basic
- Egy felhasználós, belépő szintű alkalmazás, mely a hívások valós idejű mutatóit jeleníti meg. A telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban használata ingyenes. (Kizárólag a telepítésért kell fizetni.)
MyCalls Call Manager
- Egy fejlettebb változat, mely a hívás menedzsment információk teljes körét biztosítja.
MyCalls Enterprise
- A hívás menedzsment információk és riportok egyszerű használatát biztosítja több telephelyes környezetben, mint például egy központi telephely és több fióktelep.
MyCalls Desktop
- Egy kiváló kiegészítő a MyCalls Basic –hez és a MyCalls Call Manager -hez, a felhasználó részére gyors ügyfélkapcsolat-menedzsment (Customer Relationship Management - CRM) információkat biztosít, mint például a felugró ablakok és más funkciók.
MyCalls Call Centre (csak SV8100-hoz)
- Egy alapvető alkalmazás bármely contact center és speciális call center részére. A felügyelők (supervisorok) részére a mellékállomások és az Automatic Call Distributor (ACD) csoportok teljes hozzáférését biztosítja a supervisori PC -ről.
MyCalls Call Recorder (csak SV8100-hoz)
- A MyCalls Call Managert és a MyCalls Call Centre –t kiegészíti hívásrögzítő képességekkel. A hívásokat biztonságosan rögzíti, titkosítva tárolja, és könnyen kereshetővé és visszajátszhatóvá teszi.