Hangrögzítés contact centereknél
Amennyiben az Aastra MX-ONE rendszerhez kapcsolódó Solidus eCare vagy Solidus eCare Lite contact centerhez, illetve a NEC Business ConneCT Contact Centerhez professzionális, automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle megoldást tudunk Önnek ajánlani. Mindegyik fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal rendelkezik. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket, és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között. A NEC Business ConneCT contact center beépített ad-hoc hangrögzítéssel is rendelkezik, amelyet a contact center ügyintéző (ügynök) indíthat el. A hangrögzítés összeköthető az interaktív válasz rendszerrel (IVR), amely a hívó számára a rögzítés tényét és azonosítóját bemondja. A mentések és archiválások manuálisan, vagy automatikusan végezhetők, a jogszabályoknak megfelelően.