english flag

Alkalmazások

A NEC SV9100 IP központhoz választható szoftver alkalmazások hatékonyabbá és könnyebbé teszik a munkát. Segítenek a költségek kézben tartásában és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Az Egységes Kommunikáció (UC&C) minden előnyét élvezheti hang-, adat- és videoátvitel kapcsán.


NEC Softphone

Az SP310 Softphone egy igazi UCC eszköz, használatával hang- és video hívásokat, vagy akár video konferenciát is kezdeményezhet és fogadhat a személyi számítógépéről. Használhatja az alkalmazás-megosztást, az üzenetküldést, és a vállalati telefonkönyvet is.



NEC SV9100 PC-s kezelő (recepciós)

A NEC SV9100 –hoz kétféle, a telefonkezelők, recepciósok számára fejlesztett szoftver közül választhat. A kezelő a PC –ről kezelheti a hívásokat, kereshet a telefonkönyvben vagy Outlook kontakt listában, gyorsan kapcsolhat, üzeneteteket küldhet.



NEC SV9100 PC-s kliens

A NEC SV9100–hoz kétféle PC-s híváskezelő alkalmazás közül választhat. Megkönnyítik és hatékonyabbá teszik a munkát. A hívó fél neve, fényképes megjelenik egy felugró ablakban, a hívás kezelése csak néhány egérkattintás – és még egy sor további hasznos funkciót kínál.



NEC Hangposta, egységes üzenetkezelés, UM

Az Egységes Üzenetkezelés (Unified Messaging, UM) alkalmazásai javítják a vállalat vagy intézmény belső kommunikációját, továbbá lehetővé teszik, hogy a szervezet magasabb színvonalon kommunikáljon ügyfeleivel és partnereivel.



NEC SV9100 szállodai megoldások

A NEC SV9100 ideális választás a néhány tucat szobától a több száz szobáig terjedő szállodák számára. Hospitality szolgáltatásai teljes körű Front Office integrációt valósítanak meg. Front Office és Back Office alkalmazásai a vendégkiszolgálás mellett az értékesítést is támogatják.



Hívások elemzése, tarifázás

A NEC alközpontok kimenő és bejövő hívásainak elemzése egyaránt lehetséges. A bejövő hívások kezelésének hatékonyságát a MyCalls szoftver alkalmazással monitorozhatja. A hívásköltségeket különböző tarifa szoftvereink egyikével számlázhatja, elemezheti.



Hangrögzítési megoldások

A NEC SV9100 rendszeren többféle lehetősége van a telefonon folytatott beszélgetések manuális vagy automatikus rögzítésére. Több SV9100 alkalmazás eleve tartalmaz beszélgetés-rögzítési vagy hangrögzítési funkciót. Alkalmazható külső hangrögzítő eszköz is.



NEC Menedzsment alkalmazások

A SV9000 PC Pro az SV9100 telefonközpont speciálisan képzett üzemeltetőinek nyújt segítséget a mindennapi műszaki ellenőrzések és a változások beállításának elvégzéséhez. Rendelkezik automatikus funkciókkal. Helyben és távoli beavatkozásra is használható.


  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top