english flag

NEC SL2100 kommunikációs rendszer

Az NEC SL2100 egy IP-képes kommunikációs rendszer, mely 8-től akár 130 felhasználóig kiépíthető. Kedvező áron rendkívül sok új és korszerű szolgáltatást nyújt, melyek hatékonyan támogatják az ügyfelekkel és munkatársakkal történő kapcsolattartást.
Leírás

A 2017-ben megjelent, új fejlesztésű NEC SL2100 IP-képes telefonközpont a világon az egyik legnagyobb számban értékesített NEC SL1000/SL1100 utóda. Az SL2100 egy üzleti környezetre tervezett, hatékony kommunikációs eszköz, mely képes akár 130 felhasználó kiszolgálására is. A digitális rendszerkészülékek és analóg telefonok mellett IP rendszerkészülék, SIP telefon vagy más eszköz, softphone vagy CTI alkalmazás, mobil mellék, valamint IP DECT készülékek is használhatók. A nagyteljesítményű, beépített ügyfélszolgálati rendszer extra költségek nélkül biztosít automata kezelőt és beválasztót, mely ideális a korlátozott költségvetéssel rendelkező kisvállalatoknak. Hangposta, híváshatékonyság-elemző alkalmazás, beszélgetésrögzítés és más funkciók teszik az SL2100-at tökéletes választássá a kisvállalatok és kisebb telephelyek számára. Hotel funkciója a kisebb méretű szállodáknak nyújt fejlett és költséghatékony megoldást.

Műszaki jellemzők:

Az SL2100 telefonközpont teljesen szabadon konfigurálható. Tartalmaz egy vezérlő kártyát, majd ezen túlmenően különböző típusú mellékoldali és fővonali portokkal, kiegészítő funkcionális eszközökkel modulárisan összeállítható. Maximálisan 130 melléket és akár 128 fővonalat is tartalmazhat. Teljes kiépítésben a rendszer egy fő, és két bővítő kabinetből áll.

A csatlakoztatható telefonok típusa lehet analóg, digitális rendszerkészülék (2 vagy 4 vezetékes), NEC IP telefon, SIP mellék (bármilyen SIP telefon vagy más eszköz), IP DECT készülék, mobil mellék és softphone/CTI. A fővonal lehet analóg, ISDN PRI, ISDN BRI (ISDN2) és SIP (VoIP) fővonal vagy trönk. IP kapcsolattal két vagy több rendszer is összekapcsolható (SIP Networking).

SL2100 hardver - moduláris felépítés, perifériák széles választéka, megbízható, környezetbarát működés

Az SL2100 központ mellékoldali portjai lehetnek kétvezetékes digitális és analóg portok vagy pedig négyvezetékes hibridek. Kabinetenként 4 darab tetszőleges bővítőkártya konfigurálható. Teljes kiépítésben 3 kabinetből állhat, ezen túl pedig IP kapcsolattal növelhető a rendszer.

Vezérlő kártyák

C1        vezérlő kártya (tartalmaz: VRS 4 cs.,VoIP 8 cs., mobil mellék 4 db,Web video 4 cs.)

C1-A     vezérlő kártya beépített szolgáltatásokkal (tartalmaz: VRS 4 cs.,VoIP 8 cs., mobil mellék 4 db,Web video 4 cs., inMail 4 cs./2 óra, 4 db SIP trönk licenc, 4 db IP mellék licenc)

 Trönk kártyák

Analóg trönk bővítő kártya (4 port)

ISDN BRI bővítő kártya (2 port, 4 csatorna)

ISDN PRI bővítő kártya (30 csatorna)

Mellék kártyák

3 analóg fővonalat és 8 hibrid melléket tartalmaz (Type A készülékhez)

8 hibrid melléket tartalmaz (Type A készülékhez)

8 digitális és 2 analóg melléket (Type B készülékhez), 2 ajtó relét és audio input/otput-ot tartalmaz

Opciós kártyák

főkabinet interfész kártya több kabinet esetén, 16 csatornás VRS és in-Mail bővítés, analóg modem (V34), 48 DSP DTMF/CID részére

bővítőkabinet interfész kártya

Voip resource bővítő kártya

15 óra voicemail bővítő (SD kártya)

120 óra voicemail bővítő (SD kártya)

Energiafelhasználás

Energiafogyasztása perifériákkal teljesen kiépítve sem éri el a 600 Wattot, mechanikus, mozgó alkatrészt nem tartalmaz. A rendszerszoftver és konfigurációs adatbázis a memóriából töltődik be. Szünetmentes tápellátásról a beépített 230VAC tápegységen található akkumulátortöltő és felügyeleti áramkör gondoskodik, nincs szükség külső szünetmentes berendezésre.

További megtakarítások végett az SL2100 központ a rendszerkészülékek LCD kijelzőjének fényerejét automatikusan csökkenti inaktív állapotban. A rendszerben definiálható úgynevezett éjszakai, hétvégi stb. üzemmód, amikor a telefonok teljes áramellátása is lekapcsolható.

IP telefónia

IP telefonok és fővonalak részére egy maximum 128 csatornáig bővíthető VoIP Gateway kártya biztosítja a kapcsolódást, a használt protokoll pedig SIP lehet. A 128 csatorna trönk és IP mellékállomási hozzáférés céljára vegyesen is használható, bármilyen megosztásban. IP telefonok használhatók helyi számítógép-hálózaton vagy távol lévő telephelyen, például otthoni irodában egy notebookra telepítve, de gyakorlatilag bárhol, ahol van Internet hozzáférés. A NEC IP rendszerkészülék külön licenc nélkül használható, a SIP készülékekhez licenc szükséges.

Telefonkészülékek és végberendezések

A NEC SL2100-on minden ma használatos, modern készülék és végberendezés használható:

  • IP rendszerkészülék
  • SIP telefon vagy más eszköz (pl. ATA)
  • softphone vagy CTI kliens
  • digitális rendszerkészülék
  • analóg telefonkészülék, fax, stb.
  • IP DECT készülék
  • mobil mellék (mobiltelefon)

Főbb szolgáltatások

Intelligens híváskezelés

  • számlakód kimenő hívások korlátozására vagy kategorizálására
  • projekt kód a kimenő hívások megjelölésére
  • kimenő hívások, bejövő hívások, belső hívások forgalmának följegyzése
  • kimenő hívás automatikus útvonalválasztása legalacsonyabb költségű fővonal felé
  • központi és személyes telefonkönyv 1000 bejegyzéssel
  • multikonfigurációs üzemmód profil (pl.: éjszakai, hivatali idő utáni, ünnepi)
  • távoli, jelszóval védett belépés és rendszer erőforrás hozzáférés (DISA)

Mobil mellék

A NEC alközponti Mobil Mellék szolgáltatással bármely mobiltelefon használható teljes értékű alközponti mellékállomásként. A mobiltelefonhoz alközponti belső hívószám is rendelhető, így a külső hívók és az alközponti felhasználók számára ugyanúgy érhetők el, mint bármely más alközponti mellék, de ugyanúgy működnek az asztali telefonon megszokott híváskezelési szolgáltatások is, mint például a hívásátadás, konferenciahívás, konferencia szervezés, átirányítások, hívásátvétel, fővonali és mellék hívás, hozzáférés alközponti telefonkönyvhöz és hangpostához stb. Az SL2100 központ 4 darab ingyenes mobil mellék licencet tartalmaz, ami 112-ig bővíthető.

Telekonferencia

A résztvevők a telekonferencia hívószámát tárcsázva, majd a „konferenciateremhez” tartozó jelszót megadva léphetnek be a konferenciába. Egyszerre két konferencia is létrehozható, összesen akár 32 résztvevővel. A konferenciában bárki (külső tag is alközponton kívülről) részt vehet, aki ismeri hívószámot (ami fővonali szám is lehet) és a konferenciához tartozó jelszót (nem kötelező).

Hotel funkciók

Sokrétű, fejlett hotel szolgáltatásokat talál beépítve. Az Assono PPM alkalmazással Front Office rendszerhez is integrálható magasabb funkcionalitással.

Biztonsági szolgáltatások

  • Megfigyelés: Szoba megfigyelése távolról közvetlen betárcsázással (DISA), a rendszerkészülék beépített mikrofonja segítségével.
  • Figyelmeztető üzenet: Hangüzenet küldhető, automatikusan a készülékek beépített hangszóróin keresztül. Például elrettentésként szolgálhat, ha a mozgásérzékelő észlel valamit.
  • Biztonsági szenzorok: Maximum 6 biztonsági szenzor köthető a központ kaputelefon portjaira. Ezek segítségével a különböző biztonsági funkciók valósíthatók meg (figyelmeztető üzenet lejátszása, automatikus vészhívás távoli befigyeléssel is).
  • Vésznyomógomb (megnyomása esetén előre rögzített üzenet lejátszása a készülékek hangszóróin keresztül, vagy automatikus vészhívás indítása).
  • Távoli felügyelet: a központ képes előre programozott időben hívni a terminálokat, hogy vajon válaszol-e a felhasználó vagy sem. Válasz hiánya esetén vészhívást kezdeményezhet.

IP DECT

Az SL2100 központhoz kapcsolható a NEC SIP DECT rendszere is, amivel saját vezeték nélküli hálózat építhető ki. Több bázisállomás és maximum 112 IP DECT készülék használható egy rendszerben egyidejűleg. A NEC IP DECT család bázisállomásai és készülékei már a legújabb DECT szabványt, a CAT-iq-t is támogatja, így akár HD minőségű beszélgetés is bonyolítható.

Alkalmazások

  • Hangposta, üzenetkezelés e-mail integrációval, beszélgetés-rögzítés (InMail) – részletes leírása külön oldalon
  • Automata kezelő – 16 csatornára bővíthető, üdvözlőszöveg, 48 menüpont, menüválasztás, mellékhívás, csoporthívás
  • Híváskezelés hatékonyságának elemzése: MyCalls - a céges telefonhálózatba érkező, és innen indított telefonhívások valós időben történő monitorozása és elemzése, hívási adatok tárolása és elemzése, grafikus és táblázatos felületek - részletes leírás külön oldalon
  • Softphone, CTI, – PC-re telepíthető softphone vagy CTI alkalmazás a hívások kezelésére - részletes leírását ld. külön oldalon
  • CRM integráció – 3rd party CTI licenccel
  • Biztonsági alkalmazások: InGuard alkalmazás a Toll Fraud támadások ellen
  • Egységes Kommunikáció: InUC alkalmazás - kapcsolat WebRTC-n keresztül
  • Híváselemző alkalmazás: InReports alkalmazás a hívásteljesítmény mérésére

További részletekért tekintse meg a brossúrát és a tematikus oldalakat (készülékek, alkalmazások, IP DECT, SL2100 szállodai szolgáltatások). Előre konfigurált NEC SL2100 központ-konfigurációkat vásárolhat a www.voiplaza.com webáruházunkban, vagy kérjen ajánlatot a kívánt kapacitások és jellemzők megadásával!

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top