english flag

Egyéb ügyfélszolgálati megoldások

A NEC SL1000/1100 rendszer már alapkiépítésben és egyes szoftver alkalmazásai segítségével is támogatja ügyfélszolgálati munkáját. Ezáltal költséghatékonyan tud hívásokat fogadni, meglévő CRM rendszeréhez, adatbázisaihoz intelligens módon csatlakozni.
Leírás

Az SL1000/11000 rendszer funkciói és egyes szoftver alkalmazásai segítségével akár Contact Center nélkül is megvalósíthat telefonos ügyfélkapcsolati megoldásokat fejlett szinten is. A MyCalls például segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, bejövő hívásainak kezelési hatékonyságát mérje, statisztikázza. A Desktop Suite Lite lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy a PC –jükre telepített szoftver-alkalmazással sokféle telefonkezelési funkciót végezhetnek gyorsan és egyszerűen. Megvalósítható Outlook vagy akár CRM (ügyfél adatbázis) integráció is. A beszélgetéseket rögzíteni lehet, ezek csatolt hangfájlok formájában jelennek meg a hívásnaplóban, így később is visszahallgathatók. Használhat csoportos hangposta funkciót is.

Bejövő és kimenő hívások kezelésének monitorozása - MyCalls

A MyCalls egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SL1000 és SL1100 alközponthoz. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás! A legtöbb vállalat vagy intézmény nem is tudja, mennyibe kerül egy elveszett hívás  – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.

Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza:

  • A termelékenység növekedése
  • Költségcsökkentés
  • Gyors megtérülés
  • Több megnyert üzlet
  • Növekvő ügyfél-elfogadottság
  • Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
  • Növekvő szervezeti hatékonyság
  • Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
  • Segíti a munkatársak képzését
  • A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
  • A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
  • Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
  • Csökkenti az elveszett hívások számát
  • Versenyképes ár

További részletekért keresse fel a MyCalls oldalt!

Desktop Suite Lite - híváskezelés a PC-n, CRM integráció és beszélgetés-rögzítés

Híváskezelés - az SL1000 és SL1100 felhasználói könnyen értelmezhető ikonok segítségével használhatják PC -jükön a különböző hívási szolgáltatásokat, mint például a tartásba tétel, hívásátadás, konferenciabeszélgetés, hívásparkoltatás, bekopogtatás. A Desktop Suite Lite egyszerűsíti a híváskezelést azzal is, hogy a hívási állapotokat folyamatosan figyelembe veszi. Például, ha nincs aktív hívás, akkor a hívásfelvétel, hívásátadás és konferencia ikonok halványak, ezek inaktívak. Így a felület könnyen értelmezhető és használható. Az alkalmazás segítségével gyorsan kereshet a telefonkönyvben, és egy kattintással indíthat hívást a kiválasztott telefonszámra.

Outlook szinkronizáció - a Microsoft Outlook felhasználók a névjegyalbumot is szinkronizálhatják, melynek köszönhetően az Outlook névjegyeket egy kattintás segítségével tárcsázhatják a levelezőrendszer használata közben (click-to-dial).

Beérkező híváskor a vállalati telefonkönyvben szereplő hívók adata egy felugró ablakban jelenik meg.

Híváslisták - minden kimenő és bejövő hívást, melyet a Desktop Suite Lite képernyőjéről kezeltünk, automatikusan listáz a híváslista (Call Log) funkció. A híváslistában szerepelnek a hívás adatai. A hívások kiemelhetők, egyes hívások a listából törölhetők, a híváslista archiválható és nyomtatható. 

További részletekért keresse fel a NEC Desktop Suite Lite oldalt!

CRM integráció 

Az NEC SL1000 és SL1100 rendszer ún. 3rd party CTI licenccel összekapcsolható a legnépszerűbb contact- és CRM alkalmazásokkal, erősítve azok használati előnyeivel. Az alkalmazás segítségével beérkező hívás esetén a hívó telefonszámához tartozó kontakt adatok automatikusan megjelenhetnek a képernyőn. Ez a szolgáltatás ugrásszerűen javítja az ügyfélkapcsolat színvonalát, és növeli az ügyfelek elégedettségét. Nem szükséges a telefonon hívó ügyféltől olyan adatokat megkérdezni, amely egyébként már rendelkezésre áll.

Beszélgetés-rögzítés

A rendszerkészülékekkel gombnyomásra beszéd közben, vagy automatikusan hívásfogadásakor rögzítheti a beszélgetéseket. A rögzített beszélgetések a saját postafiókban vagy egy közös hangpostafiókban tárolhatók. A beszélgetések egy opciós alkalmazással folyamatosan átküldhetők egy szerverre, és a rögzített beszélgetések között keresni lehet, meg lehet hallgatni azokat.

Kimenő hívások egy kattintással - Assono CAR webes kampánykezelő

Az Assono CAR egy internetes böngészôvel használható, egyszerûen kezelhetô és kedvezô árú intranet alkalmazás telemarketing és PR-feladatok támogatására. Ára, rendszerfüggetlen felépítése és könnyû kezelhetôsége alapján kisvállalkozások vagy közepes- és nagyvállalatok PR/marketing részlegének is tökéletes megoldás. Használatához nem szükséges drága call center/contact center rendszer, sem telemarketinges tapasztalat, vagy képzett telemarketinges munkatárs. Mindösszesen az Ön felkészült szakembereire, kollégáira van szüksége hozzá. 

Széles körû felhasználási terület: 

  • Telefonos piackutatás
  • Telefonos értékesítés
  • Közvélemény-kutatás
  • Vevôi elégedettség mérése
  • Rendezvényszervezéshez kapcsolódó telefonos feladatok
  • Adatbázis-építés, -tisztítás és -karbantartás
  • Értékesítôi idôpont-egyeztetés
  • Orvosi idôpont-egyeztetés, beteglista-kezelés
  • Szállodaiparban régi vendégek felderítése
  • Vendéglista-kezelés, elégedettség felmérése
  • Kintlévôség-kezelés, pénzbehajtás
  • Új szolgáltatások, termékek bevezetésének elôzetes felmérése
  • Ügyfélszolgálat/helpdesk
  • Projekt monitoring, munkafolyamatok ellenôrzése

Bármely célból is végez kimenô telefonhívásokat elôre összeállított kérdésekkel, a hívások lebonyolítása egyszerû és gyors (hívás egy kattintással), a kérdésekre adott válaszok rögzítése hatékony, a válaszok statisztikája egyszerûen elôállítható és további feldolgozásra exportálható.

További részletekért keresse fel az Assono CAR oldalt!

Folyamatos hangrögzítés

A NEC SV8100 rendszerhez mind trönkoldalon, mind pedig mellékoldalon illeszthető külső hangrögzítő rendszer. Az Assono választékéban többféle hangögzítő megoldás található az egyszerűbbektől a titkosított, automatikus mentési és tárolási funkcióval és fejlett keresési funkciókkal ellátott professzionális rendszerekig.

Kérje hangrögzítési megoldásunkat a bal oldalon található kapcsolatfelvételi módok valamelyikének segítségével! Kérjük, adja meg igényeit (rögzítendő csatornák száma, tárolási kapacitás, egyéb funkciók iránti igények).

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top