Egyéb ügyfélszolgálati megoldások
Az SL1000/11000 rendszer funkciói és egyes szoftver alkalmazásai segítségével akár Contact Center nélkül is megvalósíthat telefonos ügyfélkapcsolati megoldásokat fejlett szinten is. A MyCalls például segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, bejövő hívásainak kezelési hatékonyságát mérje, statisztikázza. A Desktop Suite Lite lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy a PC –jükre telepített szoftver-alkalmazással sokféle telefonkezelési funkciót végezhetnek gyorsan és egyszerűen. Megvalósítható Outlook vagy akár CRM (ügyfél adatbázis) integráció is. A beszélgetéseket rögzíteni lehet, ezek csatolt hangfájlok formájában jelennek meg a hívásnaplóban, így később is visszahallgathatók. Használhat csoportos hangposta funkciót is.
Bejövő és kimenő hívások kezelésének monitorozása - MyCalls
A MyCalls egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SL1000 és SL1100 alközponthoz. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás! A legtöbb vállalat vagy intézmény nem is tudja, mennyibe kerül egy elveszett hívás – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.
Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza:
- A termelékenység növekedése
- Költségcsökkentés
- Gyors megtérülés
- Több megnyert üzlet
- Növekvő ügyfél-elfogadottság
- Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
- Növekvő szervezeti hatékonyság
- Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
- Segíti a munkatársak képzését
- A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
- A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
- Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
- Csökkenti az elveszett hívások számát
- Versenyképes ár
További részletekért keresse fel a MyCalls oldalt!
Desktop Suite Lite - híváskezelés a PC-n, CRM integráció és beszélgetés-rögzítés
Híváskezelés - az SL1000 és SL1100 felhasználói könnyen értelmezhető ikonok segítségével használhatják PC -jükön a különböző hívási szolgáltatásokat, mint például a tartásba tétel, hívásátadás, konferenciabeszélgetés, hívásparkoltatás, bekopogtatás. A Desktop Suite Lite egyszerűsíti a híváskezelést azzal is, hogy a hívási állapotokat folyamatosan figyelembe veszi. Például, ha nincs aktív hívás, akkor a hívásfelvétel, hívásátadás és konferencia ikonok halványak, ezek inaktívak. Így a felület könnyen értelmezhető és használható. Az alkalmazás segítségével gyorsan kereshet a telefonkönyvben, és egy kattintással indíthat hívást a kiválasztott telefonszámra.
Outlook szinkronizáció - a Microsoft Outlook felhasználók a névjegyalbumot is szinkronizálhatják, melynek köszönhetően az Outlook névjegyeket egy kattintás segítségével tárcsázhatják a levelezőrendszer használata közben (click-to-dial).
Beérkező híváskor a vállalati telefonkönyvben szereplő hívók adata egy felugró ablakban jelenik meg.
Híváslisták - minden kimenő és bejövő hívást, melyet a Desktop Suite Lite képernyőjéről kezeltünk, automatikusan listáz a híváslista (Call Log) funkció. A híváslistában szerepelnek a hívás adatai. A hívások kiemelhetők, egyes hívások a listából törölhetők, a híváslista archiválható és nyomtatható.
További részletekért keresse fel a NEC Desktop Suite Lite oldalt!
CRM integráció
Az NEC SL1000 és SL1100 rendszer ún. 3rd party CTI licenccel összekapcsolható a legnépszerűbb contact- és CRM alkalmazásokkal, erősítve azok használati előnyeivel. Az alkalmazás segítségével beérkező hívás esetén a hívó telefonszámához tartozó kontakt adatok automatikusan megjelenhetnek a képernyőn. Ez a szolgáltatás ugrásszerűen javítja az ügyfélkapcsolat színvonalát, és növeli az ügyfelek elégedettségét. Nem szükséges a telefonon hívó ügyféltől olyan adatokat megkérdezni, amely egyébként már rendelkezésre áll.
Beszélgetés-rögzítés
A rendszerkészülékekkel gombnyomásra beszéd közben, vagy automatikusan hívásfogadásakor rögzítheti a beszélgetéseket. A rögzített beszélgetések a saját postafiókban vagy egy közös hangpostafiókban tárolhatók. A beszélgetések egy opciós alkalmazással folyamatosan átküldhetők egy szerverre, és a rögzített beszélgetések között keresni lehet, meg lehet hallgatni azokat.
Kimenő hívások egy kattintással - Assono CAR webes kampánykezelő
Az Assono CAR egy internetes böngészôvel használható, egyszerûen kezelhetô és kedvezô árú intranet alkalmazás telemarketing és PR-feladatok támogatására. Ára, rendszerfüggetlen felépítése és könnyû kezelhetôsége alapján kisvállalkozások vagy közepes- és nagyvállalatok PR/marketing részlegének is tökéletes megoldás. Használatához nem szükséges drága call center/contact center rendszer, sem telemarketinges tapasztalat, vagy képzett telemarketinges munkatárs. Mindösszesen az Ön felkészült szakembereire, kollégáira van szüksége hozzá.
Széles körû felhasználási terület:
- Telefonos piackutatás
- Telefonos értékesítés
- Közvélemény-kutatás
- Vevôi elégedettség mérése
- Rendezvényszervezéshez kapcsolódó telefonos feladatok
- Adatbázis-építés, -tisztítás és -karbantartás
- Értékesítôi idôpont-egyeztetés
- Orvosi idôpont-egyeztetés, beteglista-kezelés
- Szállodaiparban régi vendégek felderítése
- Vendéglista-kezelés, elégedettség felmérése
- Kintlévôség-kezelés, pénzbehajtás
- Új szolgáltatások, termékek bevezetésének elôzetes felmérése
- Ügyfélszolgálat/helpdesk
- Projekt monitoring, munkafolyamatok ellenôrzése
Bármely célból is végez kimenô telefonhívásokat elôre összeállított kérdésekkel, a hívások lebonyolítása egyszerû és gyors (hívás egy kattintással), a kérdésekre adott válaszok rögzítése hatékony, a válaszok statisztikája egyszerûen elôállítható és további feldolgozásra exportálható.
További részletekért keresse fel az Assono CAR oldalt!
Folyamatos hangrögzítés
A NEC SV8100 rendszerhez mind trönkoldalon, mind pedig mellékoldalon illeszthető külső hangrögzítő rendszer. Az Assono választékéban többféle hangögzítő megoldás található az egyszerűbbektől a titkosított, automatikus mentési és tárolási funkcióval és fejlett keresési funkciókkal ellátott professzionális rendszerekig.
Kérje hangrögzítési megoldásunkat a bal oldalon található kapcsolatfelvételi módok valamelyikének segítségével! Kérjük, adja meg igényeit (rögzítendő csatornák száma, tárolási kapacitás, egyéb funkciók iránti igények).