english flag

Alkalmazások

Az Aastra alkalmazásait keresse a Mitel kategóriában! Az Aastra Telephony System rendszert az alkalmazások teszik az Ön számára még inkább hatékony eszközzé. Segítenek a költségek kézben tartásában, támogatják a csoportmunkát, és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Minden üzenetét helytől függetlenül, különböző eszközökön is kezelheti.


Softphone

Az Aastra Telephony Systemhez többféle softphone alkalmazás közül választhat. A BluStar for PC kliens video és hang kommunikációra, valamint UC&C szolgáltatásokra képes, míg a másik két softphone alkalmazás hangkommunikációt és egyéb fejlett UC funkciókat biztosít.



PC-s kezelő (recepciós)

Ha az Aastra Telephony System rendszerhez PC -s kezelői megoldás szükséges, két szoftver alkalmazás közül választhat. Az InAttend vagy a CMG NOW Attendant szoftvert a hagyományos nagyvállalati telefon- kezelő és a rugalmasabb szervezeti formákat követő cégek vagy intézmények igényeit is kielégíti.



PC-s kliens, CTI

Az Aastra Telephony System rendszerhez választhat webes és desktop CTI szoftver alkalmazást. Ezek a PC -n használható hasznos eszközök lehetővé teszik központi vállalati telefonkönyv használatát, híváskezelést, és egyéb olyan funkciókat, melyek a sokat telefonáló munkatársak számára segítség.



Aastra MX-ONE (TSE) egységes üzenetkezelés

Az Aastra Telephony Systemhez a hangüzenet kezelésére és e-mail integrációra két megoldás közül választhat, ha pedig fax üzeneteket is integráltan akar kezelni, személyes asszisztens szolgáltatás szükséges, akkor a OneBox Unified Messaging rendszer a megoldás, akár több ezer felhasználóra is.



Hívások elemzése, tarifázás

Az Aastra Telephony System rendszerhez nem csak minden igényt kielégítő, akár több tízezer felhasználó teljes forgalmát tarifázó és belső számlát, valamint statisztikát előállító szoftvert tudunk szállítani, hanem a bejövő hívások fogadásának hatékonyságát elemző és statisztikázó alkalmazást is.



Hangrögzítési megoldások

Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a telefonok (fővonalak vagy mellékállomások) egy részének, vagy mindegyikének beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció és mentés.



Diszpécser alkalmazás

Az Aastra Telephony Systemhez kétféle diszpécser alkalmazás közül is választhat. A COMM& az MX-ONE és MD110 rendszerekhez kapcsolódva akár több tucat kezelőt képes egyetlen rendszerben kiszolgálni. A COMM& SIP Compact pedig bármely SIP platformhoz használható 1...3 munkahellyel.



Menedzsment alkalmazások

A biztonságos és hatékony üzemeltetéshez az MX-ONE Telephony System rendszerhez egy teljes menedzsment alkalmazás-készletet talál. Adminisztráció, SNMP alapú hiba- és teljesítmény- monitorozás, teljesítmény--elemzés, létesítés (provisioning) és módosítás egyszerűen és gyorsan központilag.


  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top