english flag

Alkalmazások

Az Aastra alkalmazásait keresse a Mitélnél! A különböző szoftver alkalmazások az Ön számára még inkább hatékony eszközzé teszik az Aastra BusinessPhone-t. Segítenek a költségek kézben tartásában, javítják a belső- és ügyfélkapcsolat színvonalát. Üzeneteit különböző eszközökön kezelheti, CTI és call center alkalmazást is választhat.


Softphone

A BackStage Platinum Unified Communication megoldás szerves része egy olyan szoftveres telefon alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy PC-ről indítson vagy fogadjon hívásokat egyetlen kattintással, beállíthassa saját állapotát, vagy keressen a központi telefonkönyvben.



PC-s kezelő

A CMG NOW egy olyan kezelői alkalmazás amely lehetővé teszi, hogy az operátorok nagy mennyiségű külső és belső hívást kezeljenek le hatékony módon egy PC-n futó kliens szoftver segítségével.



PC-s kliens, CTI

Az Aastra BusinessPhone telefon alközponthoz szabadon választhatja meg a CTI alkalmazást: ez lehet a BackStage Platinum desktop CTI szoftver, vagy az Assono CorpDir, de akár a nyitott 3rd Party CTI licenc segítségével illesztheti saját CRM, vagy más meglévő, vagy új ügyfélszolgálati szoftverét is.



Hangposta, egységes üzenetkezelés

Azért, hogy ügyfelei, partnerei hívásai ne vesszenek el foglaltsága vagy távolléte esetén, az Aastra BusinessPhone alközpont beépített hangposta rendszert tartalmaz. Ezt kiegészítheti a BackStage Platinum desktop CTI szoftverrel, így üzeneteit a PC-jéről is tudja kezelni és saját hangpostáját menedzselni.



Aastra BusinessPhone szállodai szolgáltatások

Az Aastra BusinessPhone egy elterjedt és jól bevált szállodai telefonrendszer, amely kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt akár néhány szobás butique hotelről, vagy 250 szobás luxusszállodáról van szó, alacsony üzemeltetési költségek mellett.



Hívások elemzése, tarifázás

Az alközponti tarifa (díjszámláló, tarifáló, tarifázó, hívásadatgyűjtő, számlázó) rendszerek a néhány felhasználós központtól a több tízezer kapacitású nagy rendszerig mindenkinek hasznos eszköz a költségek kontrollálására, adó- és költségmegtakarítás elérésére.



Hangrögzítési megoldások

Az Aastra BusinessPhone rendszeren többféle lehetősége van a telefonon folytatott beszélgetések manuális vagy automatikus rögzítésére. Gombnyomásos rögzítés hangposta kártyával, automatikus pedig külső hangrögzítő eszköz segítségével lehetséges.


  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top