Alkalmazások
Az Aastra alkalmazásait keresse a Mitélnél! A különböző szoftver alkalmazások az Ön számára még inkább hatékony eszközzé teszik az Aastra BusinessPhone-t. Segítenek a költségek kézben tartásában, javítják a belső- és ügyfélkapcsolat színvonalát. Üzeneteit különböző eszközökön kezelheti, CTI és call center alkalmazást is választhat.
Softphone
A BackStage Platinum Unified Communication megoldás szerves része egy olyan szoftveres telefon alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy PC-ről indítson vagy fogadjon hívásokat egyetlen kattintással, beállíthassa saját állapotát, vagy keressen a központi telefonkönyvben.
PC-s kezelő
A CMG NOW egy olyan kezelői alkalmazás amely lehetővé teszi, hogy az operátorok nagy mennyiségű külső és belső hívást kezeljenek le hatékony módon egy PC-n futó kliens szoftver segítségével.
PC-s kliens, CTI
Az Aastra BusinessPhone telefon alközponthoz szabadon választhatja meg a CTI alkalmazást: ez lehet a BackStage Platinum desktop CTI szoftver, vagy az Assono CorpDir, de akár a nyitott 3rd Party CTI licenc segítségével illesztheti saját CRM, vagy más meglévő, vagy új ügyfélszolgálati szoftverét is.
Hangposta, egységes üzenetkezelés
Azért, hogy ügyfelei, partnerei hívásai ne vesszenek el foglaltsága vagy távolléte esetén, az Aastra BusinessPhone alközpont beépített hangposta rendszert tartalmaz. Ezt kiegészítheti a BackStage Platinum desktop CTI szoftverrel, így üzeneteit a PC-jéről is tudja kezelni és saját hangpostáját menedzselni.
Aastra BusinessPhone szállodai szolgáltatások
Az Aastra BusinessPhone egy elterjedt és jól bevált szállodai telefonrendszer, amely kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt akár néhány szobás butique hotelről, vagy 250 szobás luxusszállodáról van szó, alacsony üzemeltetési költségek mellett.
Hívások elemzése, tarifázás
Az alközponti tarifa (díjszámláló, tarifáló, tarifázó, hívásadatgyűjtő, számlázó) rendszerek a néhány felhasználós központtól a több tízezer kapacitású nagy rendszerig mindenkinek hasznos eszköz a költségek kontrollálására, adó- és költségmegtakarítás elérésére.
Hangrögzítési megoldások
Az Aastra BusinessPhone rendszeren többféle lehetősége van a telefonon folytatott beszélgetések manuális vagy automatikus rögzítésére. Gombnyomásos rögzítés hangposta kártyával, automatikus pedig külső hangrögzítő eszköz segítségével lehetséges.