InReports alkalmazás
A hívásteljesítmény fontos indikátora a csapat termelékenységének és az ügyfélkiszolgálás minőségének. Az InReports alkalmazás folyamatosan rögzíti a hívások adatait, és elemzi a telefonos felhasználók kommunikációs tevékenységét. Ezeket egy böngésző segítségével lehet megtekinteni. A jelentések háromféle módon jeleníthetők meg, jól áttekinthető ábrázolásban: listák, grafikonok, forgalmi adatstatisztikák (wallboard).
Mit nyújt Önnek az InReports?
- A csapatok kommunikációs teljesítményének könnyű kiértékelését
- Valós idejű statisztikákat, amelyek kritikusak lehetnek az üzlet szempontjából, pl. átlagos válaszadási idő, nem fogadott hívások
- Wallboard statisztikák kijelzését a motiváció erősítéséért
- Proaktívan eltereli az engedély nélküli hívásokat
Az InReports segítségével kézben tarthatja vállalkozásának kommunikációs teljesítményét. A jelentések alapján a csapatok motivációját növelheti, s meghatározhatja, hogy mely területen kell javítani, fejleszteni. A jelentéseket átlátható, grafikus formában olvashatja le, mely megkönnyíti az értelmezést.
Mérje hívásai teljesítményét egyszerűen az InReports-szal! Használható SV9100, SL1000, SL1100 és SL2100 központokhoz.