Hangrögzítés külső eszközökkel
Amennyiben bármely kommunikációs rendszerhez (alközponthoz), call centerhez, contact centerhez professzionális, automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle külső eszközt tudunk Önnek ajánlani. A legegyszerűbb rögzítő eszközök kivételével mindegyik fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal rendelkezik. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között. Diszpécser, ügyeleti funkciók ellátására az Assono COMM& vagy COMM& SIP Compact diszpécser alkalmazást ajánljuk, melyhez szintén integrálható professzionális hangrögzítés. Ajánlatkéréshez adja meg a hangrögzítéssel kapcsolatos legfontosabb paramétereket: milyen típusú és mennyi fővonalat vagy mellékállomást kíván rögzíteni, hány órányi felvételt kíván tárolni, milyen egyéb funkciókat kér.