TECHNOLÓGIÁK SZERINT
A technológiák szerinti csoportosításban megismerheti az Egységes Kommunikáció fogalmát, az IP telefónia választékunkat, megtudhatja, hogyan kezelheti integráltan üzeneteit, valamint milyen mobil, konferencia, CTI, softphone, hatékonyság-növelő, ügyfélszolgálati illetve felhőalapú megoldásaink léteznek.
Egységes Kommunikáció
Az Egységes Kommunikáció (UC) lehetővé teszi,, hogy különböző eszközökön, helytől függetlenül valós idejű szolgáltatásokat (híváskezelés, telefonálás, video, chat, stb.) és nem valósidejű üzenetek (hangposta, SMS, e-mail, fax) kezelését használhassa.
Egységes üzenetkezelés (UM)
Az egységes üzenetkezeléssel (UM) a hangpostában lévő üzeneteit e-mail értesítéssel vagy webes felületen is meghallgathatja. Fax és e-mail üzeneteket is integráltan kezelhet, személyes asszisztens szolgáltatást is használhat.
Felhő alapú megoldások
A felhő alapú hangszolgáltatások a weben keresztül, így akár bárhonnan elérhető és használható szolgáltatások, melyek lehetnek hang-, video- és üzenetkezelési szolgáltatások, más informatikai szolgáltatásokkal integrált módon is.
Hatékonyságnövelő alkalmazások
A kommunikációs rendszerek egyes szoftver alkalmazásai teszik igazán hatékonnyá a munkavégzést. Itt talál néhány olyan alkalmazást és rendszert, amelyek gyorsabbá és könnyebbé teszik a híváskezelést, valamint csökkentik a költségeket.
IP telefónia
Használja ki az IP telefónia (VoIP) előnyeit a beruházási, üzemeltetési és karbantartási költségcsökkentés, valamint a más rendszerekkel történő integrációval elérhető nagyobb hatékonyság területén! Egy rendszerbe integrálhatja asztali és mobil eszközeit, alkalmazásait.
Ügyfélszolgálati megoldások
A telefonos és multimédia (e-mail, web, stb.) ügyfélszolgálati rendszere megvalósításához talál szoftver alkalmazásokat és rendszereket, valamint hasznos kiegészítőket ebben a menüpontban. Ha fontos, hogy telefonhívásai ne vesszenek el, arra is itt talál megoldást.