english flag

SV8100 kommunikációs rendszer

A NEC SV8100 új rendszerként való forgalmazása megszűnt. Bővítéseket, alkatrészeket továbbra is rendelhet. Helyette a NEC SV9100 rendszert ajánljuk, mely nagyobb kapacitást és fejlettebb funkciókat biztosít az Ön UC&C igényeinek megvalósításához.
SV8100_rendszer_2_800x800
NEC SV8100 kommunikcis rendszer_4_800x800
SV8100_rendszer_3_800x800
NEC SV8100 kommunikcis rendszer_5_800x800
Leírás

A NEC UNIVERGE SV8100 egy különleges IP kommunikációs rendszer, akár egy, akár több telephely egységes kommunikációs igényeinek kielégítésére. A NEC SV8100 elegáns és fejlett szolgáltatású rendszerkészülékei, IP DECT készülékei mellett támogatják a PC és mobil eszközök (okostelefon, tablet) használatát. A BusinessConneCT eszköztár a munkatársak, operátor/asszisztens és a contact center ügyintézők számára egyaránt feladatra optimalizált kezelői felületet és Unified Communications szolgáltatás-választékot nyújt. Videokommunikáció, üzenetkezelés, híváshatékonyság-mérés, SIP eszközök támogatása – csak néhány példa a rugalmas kialakításra és a munkát minden területen támogató hatékonyságra. Fejlett szállodai alkalmazásaival az egyik vezető szállodai telefonrendszerré vált a 3* - 5* kategóriában.

SV8100 rendszere van? Kérjen ajánlatot az új NEC SV9100 rendszerre történő korszerűsítésre (upgrade) cégünktől!

A rendszer alapja az SV8100 kommunikációs szerver. Ez egy robusztus, erőteljes, beépített szolgáltatásokban gazdag, skálázható eszköz; ideális választás fejlődő kis- és közepes vállalatok számára, akik fontosnak tartják az infokommunikációs rendszer szerepét az üzleti célok elérésében.

Főbb jellemzők:

  • 19” 2U magas kabinetek
  • stackelhető blade szerver
  • 6 slot / blade a bővítésekhez
  • 512 mellékig bővíthető 8két rendszer összekapcsolásával 1024 mellékig)
  • 200 fővonalig bővíthető
  • Egységes kommunikációs (Unified Communications) alkalmazások

A kompakt, 2U magas, rack-szekrénybe építhető kabinet (blade server) 512 IP telefon kiszolgálására képes, de hardverbővítéssel hagyományos vezetékes analóg és digitális telefonok is csatlakoztathatók 512 mellék kiépítésig.

Az SV8100 támogatja a hagyományos távközlési technológiát, miközben teljes funkcionalitással használható egy teljesen IP környezetben is. Az SV8100 önállóan és hálózatba kapcsolva is fokozatosan bővíthető, így akár 16 telephely is egyetlen hálózatba szervezhető az erőforrások és szolgáltatások megosztása érdekében.

A kommunikációs szerver opcionális telefonos és multimédiás alkalmazások sorával segíti és teszi kényelmesebbé a mindennapi munkát, hatékony eszköz az üzleti és döntési folyamatok támogatásában:

  • számítógépes egységes kommunikációs (Unified Communications) szoftveralkalmazások operátorok, ügyintézők, ügyfélkezelők részére;
  • videokonferencia, desktop/alkalmazás/fájl megosztás;
  • mobil mellék és mobil kliens alkalmazás okostelefonokra;
  • fejlett IP DECT rendszer, CAT-iq szabvány szerint
  • jelenléti és elérhetőségi információs rendszer csoportmunka támogatáshoz;
  • menedzsment információs rendszer vezetők részére;
  • szállodai, call center, hangposta és automata kezelő szolgáltatások;
  • egységes üzenetkezelés Microsoft Office Communication Server (OCS) és Exchange/Outlook integrációval;
  • egyedülállóan moduláris kialakítású IP és digitális rendszerkészülék-család.

További részletekért tekintse meg a brossúrát és a tematikus oldalakat (készülékek, alkalmazások, IP DECT, SV8100 szállodai szolgáltatások).

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top