english flag

SL1100 kommunikációs rendszer

A NEC SL1100 egy IP-képes kommunikációs rendszer, mely 12-től akár 100 felhasználóig bővíthető. Kedvező áron rendkívül sok új és korszerű szolgáltatást nyújt, melyek hatékonyan támogatják az ügyfelekkel és munkatársakkal történő kapcsolattartást.
NEC SL1100_2_800x800
NEC SL1100_3_800x800
NEC SL1100_4_800x800
SL1100_ujalkalmazasok_800x800 (1)
Leírás

A 2011-ben megjelent, új fejlesztésű NEC SL1100 IP-képes telefonközpont a világon az egyik legnagyobb számban értékesített NEC XN120 utóda. Az SL1100 egy üzleti környezetre tervezett, hatékony kommunikációs eszköz, mely képes akár 100 felhasználó kiszolgálására is. A digitális rendszerkészülékek és analóg telefonok mellett IP rendszerkészülék, SIP telefon vagy más eszköz, soft phone vagy CTI alkalmazás, mobil mellék, valamint IP DECT készülékek is használhatók. A nagyteljesítményű, beépített ügyfélszolgálati rendszer extra költségek nélkül biztosít automata kezelőt és beválasztót, mely ideális a korlátozott költségvetéssel rendelkező kisvállalatoknak. Hangposta, híváshatékonyság-elemző alkalmazás, beszélgetés-rögzítés és más funkciók teszik az SL1100-at tökéletes választássá a kisvállalatok és kisebb telephelyek számára. Hotel funkciója a kisebb méretű szállodáknak nyújt fejlett és költséghatékony megoldást.

Az SL1100 telefonközpont alapkiépítésben 8 digitális és 4 analóg mellékállomási portot és 4 mobil melléket kínál, ami bővítőkártyákkal 100 telefon, 68 trönkcsatorna kapacitásig modulárisan bővíthető. Teljes kiépítésben a rendszer egy fő, és két bővítő kabinetből áll.

A csatlakoztatható telefonok típusa lehet analóg, digitális rendszerkészülék (2 vezetékes), NEC IP telefon, SIP mellék (bármilyen SIP telefon vagy más eszköz), IP DECT készülék, mobil mellék és softphone/CTI. A fővonal lehet analóg, ISDN BRI (ISDN2) és SIP (VoIP) fővonal vagy trönk. IP kapcsolattal két vagy több rendszer összekapcsolható.

SL1100 hardver - moduláris felépítés, perifériák széles választéka, megbízható, környezetbarát működés

Az SL1100 központ portjai kétvezetékes digitális és analóg portok. Az alaplapon –a 8 digitális és 4 analóg mellékállomási csatlakozókon kívül– audio IN/OUT csatlakozás (tartási zene, háttérzene, hangszóró stb.), LAN csatlakozó, illetve bővítő helyek a következő kártyatípusok részére:

Trönk bővítő kártyák (max. 3 db)

  • analóg trönk bővítő kártya (4 port)
  • ISDN BRI bővítő kártya (2 port, 4 csatorna)

Mellék bővítő (max. 2 db)

  • analóg vagy digitális mellék (8 port/kártya)

Opciós kártyák

  • VoIP kártya, IP trönk és mellékek részére (max. 32 csatorna): 32 db VoIP trönk és 64 db IP mellék
  • 16 csatornás automata kezelő és hangposta kártya
  • memória bővítő foglalat

Energiafelhasználás

Energiafogyasztása perifériákkal teljesen kiépítve sem éri el a 100 Wattot (ez kb. a fele-harmada egy irodai számítógép fogyasztásának), mechanikus, mozgó alkatrészt nem tartalmaz. A rendszerszoftver és konfigurációs adatbázis Compact Flash kártyáról töltődik be. Szünetmentes tápellátásról a beépített 230VAC tápegységen található akkumulátortöltő és felügyeleti áramkör gondoskodik, nincs szükség külső szünetmentes berendezésre.

További megtakarítások végett az SL1100 központ a rendszerkészülékek LCD kijelzőjének fényerejét automatikusan csökkenti inaktív állapot. A rendszerben definiálható úgynevezett éjszakai, hétvégi stb. üzemmód, amikor a telefonok teljes áramellátása is lekapcsolható.

IP telefónia

IP telefonok és fővonalak részére egy maximum 32 csatornáig bővíthető VoIP Gateway kártya biztosítja a kapcsolódást, a használt protokoll pedig SIP lehet. A 32 csatorna trönk és IP mellékállomási hozzáférés céljára vegyesen is használható, bármilyen megosztásban. IP telefonok használhatók helyi számítógép-hálózaton vagy távol lévő telephelyen, például otthoni irodában egy notebookra telepítve, de gyakorlatilag bárhol, ahol van Internet hozzáférés. A NEC IP rendszerkészülék külön licenc nélkül használható, a SIP készülékekhez licenc szükséges.

Telefonkészülékek és végberendezések

A NEC SL1100-on minden ma használatos, modern készülék és végberendezés használható:

  • IP rendszerkészülék
  • SIP telefon vagy más eszköz (pl. ATA)
  • softphone vagy CTI kliens
  • digitális rendszerkészülék
  • analóg telefonkészülék, fax, stb.
  • IP DECT készülék
  • mobil mellék (mobiltelefon)

Főbb szolgáltatások

Intelligens híváskezelés

  • számlakód kimenő hívások korlátozására vagy kategorizálására
  • projekt kód a kimenő hívások megjelölésére
  • kimenő hívások, bejövő hívások, belső hívások forgalmának följegyzése
  • kimenő hívás automatikus útvonalválasztása legalacsonyabb költségű fővonal felé
  • központi és személyes telefonkönyv 2000 bejegyzéssel
  • multikonfigurációs üzemmód profil (pl.: éjszakai, hivatali idő utáni, ünnepi)
  • távoli, jelszóval védett belépés és rendszer erőforrás hozzáférés (DISA)

Mobil mellék

A NEC alközponti Mobil Mellék szolgáltatással bármely mobiltelefon használható teljes értékű alközponti mellékállomásként. A mobiltelefonhoz alközponti belső hívószám is rendelhető, így a külső hívók és az alközponti felhasználók számára ugyanúgy érhetők el, mint bármely más alközponti mellék, de ugyanúgy működnek az asztali telefonon megszokott híváskezelési szolgáltatások is, mint például a hívásátadás, konferenciahívás, konferencia szervezés, átirányítások, hívásátvétel, fővonali és mellék hívás, hozzáférés alközponti telefonkönyvhöz és hangpostához stb. Az SL1100 központ 4 darab ingyenes mobil mellék licencet tartalmaz, ami 32-ig bővíthető.

Telekonferencia

A résztvevők a telekonferencia hívószámát tárcsázva, majd a „konferenciateremhez” tartozó jelszót megadva léphetnek be a konferenciába. Egyszerre két konferencia is létrehozható, összesen akár 32 résztvevővel. A konferenciában bárki (külső tag is alközponton kívülről) részt vehet, aki ismeri hívószámot (ami fővonali szám is lehet) és a konferenciához tartozó jelszót (nem kötelező). 

Hotel funkciók

Sokrétű, fejlett hotel szolgáltatásokat talál beépítve. Az Assono PPM alkalmazással Front Office rendszerhez is integrálható magasabb funkcionalitással. A részletes leírást lásd az Assono PPM oldalán.

Biztonsági szolgáltatások

  • Megfigyelés: Szoba megfigyelése távolról közvetlen betárcsázással (DISA), a rendszerkészülék beépített mikrofonja segítségével.
  • Figyelmeztető üzenet: Hangüzenet küldhető, automatikusan a készülékek beépített hangszóróin keresztül. Például elrettentésként szolgálhat, ha a mozgásérzékelő észlel valamit.
  • Biztonsági szenzorok: Maximum 8 biztonsági szenzor köthető a központ kaputelefon portjaira. Ezek segítségével a különböző biztonsági funkciók valósíthatók meg (figyelmeztető üzenet lejátszása, automatikus vészhívás távoli befigyeléssel is).
  • Vésznyomógomb (megnyomása esetén előre rögzített üzenet lejátszása a készülékek hangszóróin keresztül, vagy automatikus vészhívás indítása).
  • Távoli felügyelet: s központ képes előre programozott időben hívni a terminálokat, hogy vajon válaszol-e a felhasználó vagy sem. Válasz hiánya esetén vészhívást kezdeményezhet.

IP DECT

Az SL1100 központhoz kapcsolható a NEC SIP DECT rendszere is, amivel saját vezeték nélküli hálózat építhető ki. Több bázisállomás és maximum 32 IP DECT készülék használható egy rendszerben egyidejüleg. A NEC IP DECT család bázisállomásai és készülékei már a legújabb DECT szabványt, a CAT-iq–t is támogatja, így akár HD minőségű beszélgetés is bonyolítható.

Alkalmazások

  • Hangposta, üzenetkezelés e-mail integrációval, beszélgetés-rögzítés (InMail) – részletes leírás az InMail oldalán.
  • Automata kezelő – 2 csatorna ingyenes, 16 csatornára bővíthető, üdvözlőszöveg, 48 menüpont, menüválasztás, mellékhívás, csoporthívás
  • Híváskezelés hatékonyságának elemzése: MyCalls - a céges telefonhálózatba érkező, és innen indított telefonhívások valós időben történő monitorozása és elemzése, hívási adatok tárolása és elemzése, grafikus és táblázatos felületek - részletes leírását lsd. külön oldalon
  • Softphone, CTI, PC-s kezelő: Desktop Suite – PC-re telepíthető softphone vagy CTI alkalmazás a hívások kezelésére
  • CRM integráció – 3rd party CTI licenccel
  • Biztonsági alkalmazások: InGuard alkalmazás a Toll Fraud támadások ellen
  • Egységes Kommunikáció: InUC alkalmazás - kapcsolat WebRTC-n keresztül
  • Híváselemző alkalmazás: InReports alkalmazás a hívásteljesítmény mérésére

További részletekért tekintse meg a brossúrát és a tematikus oldalakat (készülékek, alkalmazások, IP DECT, SL1100 szállodai szolgáltatások). Előre konfigurált NEC SL1100 központ-konfigurációkat vásárolhat a www.voiplaza.com webátuházunkban, vagy kérjen ajánlatot a kívánt kapacitások és jellemzők megadásával!

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top