english flag

SL1000 kommunikációs rendszer

A NEC SL1000 egy IP-képes kommunikációs rendszer, mely 8-tól akár 128 felhasználóig bővíthető. Kedvező áron rendkívül sok új és korszerű szolgáltatást nyújt, melyek hatékonyan támogatják az ügyfelekkel és munkatársakkal történő kapcsolattartást.
NEC SL1000_2_800x800
NEC SL1000_3_800x800
SL1100_ujalkalmazasok_800x800
Leírás

A 2011-ben megjelent, új fejlesztésű NEC SL1000 IP-képes telefonközpont a világon az egyik legnagyobb számban értékesített NEC XN120 utóda. Az SL1000 egy üzleti környezetre tervezett, hatékony kommunikációs eszköz, mely képes akár 128 felhasználó kiszolgálására is. A digitális rendszerkészülékek és analóg telefonok mellett IP rendszerkészülék, SIP telefon vagy más eszköz, soft phone vagy CTI alkalmazás, mobil mellék, valamint IP DECT készülékek is használhatók. A nagyteljesítményű, beépített ügyfélszolgálati rendszer extra költségek nélkül biztosít automata kezelőt és beválasztót, mely ideális a korlátozott költségvetéssel rendelkező kisvállalatoknak. Hangposta, híváshatékonyság-elemző alkalmazás, beszélgetés-rögzítés és más funkciók teszik az SL1000-et a tökéletes választássá a kisvállalatok és kisebb telephelyek számára. Hotel funkciója a kisebb méretű szállodáknak nyújt fejlett és költséghatékony megoldást.

Az SL1000 telefonközpont alapkiépítésben 4 analóg fővonalat, 8 (digitális és analóg készülékekkel is használható) mellékállomási portot és 4 mobil melléket kínál, ami bővítőkártyákkal 128 telefon, 80 trönkcsatorna kapacitásig modulárisan bővíthető. Teljes kiépítésben a rendszer egy fő, és három bővítő kabinetből áll.

A csatlakoztatható telefonok típusa lehet analóg, digitális rendszerkészülék (4 vezetékes), NEC IP telefon, SIP mellék (bármilyen SIP telefon vagy más eszköz), IP DECT készülék, mobil mellék és softphone/CTI. A fővonal lehet analóg, ISDN BRI (ISDN2) és SIP (VoIP) fővonal vagy trönk. IP kapcsolattal két vagy több rendszer összekapcsolható.

SL1000 hardver - moduláris felépítés, perifériák széles választéka, megbízható, környezetbarát működés

Az SL1000 központ portjai úgynevezett hibrid portok, amikre analóg és digitális készülékek tetszés szerint csatlakoztathatók. Az alaplapon –a 8 hibrid mellék csatlakozókon kívül– audio IN/OUT csatlakozás (tartási zene, háttérzene, hangszóró stb.), LAN csatlakozó, illetve bővítő helyek a következő kártyatípusok részére:

Trönk bővítő kártyák (max. 3 db)

  • analóg trönk bővítő kártya (4 port)
  • ISDN BRI bővítő kártya (2 port, 4 csatorna)

Mellék bővítő (max. 3 db)

  • hibrid mellék bővítő kártya (8 port/kártya)

Opciós kártyák

  • VoIP kártya, IP trönk és mellékek részére (max. 32 csatorna): 32 db VoIP trönk és 64 db IP mellék
  • 16 csatornás automata kezelő és hangposta kártya
  • memória bővítő foglalat

Energiafelhasználás

Energiafogyasztása perifériákkal teljesen kiépítve sem éri el a 100 Wattot (ez kb. a fele-harmada egy irodai számítógép fogyasztásának), mechanikus, mozgó alkatrészt nem tartalmaz. A rendszerszoftver és konfigurációs adatbázis Compact Flash kártyáról töltődik be. Szünetmentes tápellátásról a beépített 230VAC tápegységen található akkumulátortöltő és felügyeleti áramkör gondoskodik, nincs szükség külső szünetmentes berendezésre.

További megtakarítások végett az SL1000 központ a rendszerkészülékek LCD kijelzőjének fényerejét automatikusan csökkenti inaktív állapot. A rendszerben definiálható úgynevezett éjszakai, hétvégi stb. üzemmód, amikor a telefonok teljes áramellátása is lekapcsolható.

IP telefónia

IP telefonok és fővonalak részére egy maximum 32 csatornáig bővíthető VoIP Gateway kártya biztosítja a kapcsolódást, a használt protokoll pedig SIP lehet. A 32 csatorna trönk és IP mellékállomási hozzáférés céljára vegyesen is használható, bármilyen megosztásban. IP telefonok használhatók helyi számítógép-hálózaton vagy távol lévő telephelyen, például otthoni irodában egy notebookra telepítve, de gyakorlatilag bárhol, ahol van Internet hozzáférés. A NEC IP rendszerkészülék külön licenc nélkül használható, a SIP készülékekhez licenc szükséges.

Telefonkészülékek és végberendezések

A NEC SL1000-en minden ma használatos, modern készülék és végberendezés használható:

  •          IP rendszerkészülék
  •          SIP telefon vagy más eszköz (pl. ATA)
  •          softphone vagy CTI kliens
  •          digitális rendszerkészülék
  •          analóg telefonkészülék, fax, stb.
  •          IP DECT készülék
  •          mobil mellék (mobiltelefon)

Főbb szolgáltatások

Intelligens híváskezelés

  • számlakód kimenő hívások korlátozására vagy kategorizálására
  • projekt kód a kimenő hívások megjelölésére
  • kimenő hívások, bejövő hívások, belső hívások forgalmának följegyzése
  • kimenő hívás automatikus útvonalválasztása legalacsonyabb költségű fővonal felé
  • központi és személyes telefonkönyv 2000 bejegyzéssel
  • multikonfigurációs üzemmód profil (pl.: éjszakai, hivatali idő utáni, ünnepi)
  • távoli, jelszóval védett belépés és rendszer erőforrás hozzáférés (DISA)

Mobil mellék

A NEC alközponti Mobil Mellék szolgáltatással bármely mobiltelefon használható teljes értékű alközponti mellékállomásként. A mobiltelefonhoz alközponti belső hívószám is rendelhető, így a külső hívók és az alközponti felhasználók számára ugyanúgy érhetők el, mint bármely más alközponti mellék, de ugyanúgy működnek az asztali telefonon megszokott híváskezelési szolgáltatások is, mint például a hívásátadás, konferenciahívás, konferencia szervezés, átirányítások, hívásátvétel, fővonali és mellék hívás, hozzáférés alközponti telefonkönyvhöz és hangpostához stb. Az SL1000 központ 4 darab ingyenes mobil mellék licencet tartalmaz, ami 32-ig bővíthető.

Telekonferencia

A résztvevők a telekonferencia hívószámát tárcsázva, majd a „konferenciateremhez” tartozó jelszót megadva léphetnek be a konferenciába. Egyszerre két konferencia is létrehozható, összesen akár 32 résztvevővel. A konferenciában bárki (külső tag is alközponton kívülről) részt vehet, aki ismeri hívószámot (ami fővonali szám is lehet) és a konferenciához tartozó jelszót (nem kötelező).

Hotel funkciók

Sokrétű, fejlett hotel szolgáltatásokat talál beépítve. Az Assono PPM alkalmazással Front Office rendszerhez is integrálható magasabb funkcionalitással. A részletes leírást lásd az Assono PPM oldalán.

Biztonsági szolgáltatások

  • Megfigyelés: Szoba megfigyelése távolról közvetlen betárcsázással (DISA), a rendszerkészülék beépített mikrofonja segítségével.
  • Figyelmeztető üzenet: Hangüzenet küldhető, automatikusan a készülékek beépített hangszóróin keresztül. Például elrettentésként szolgálhat, ha a mozgásérzékelő észlel valamit.
  • Biztonsági szenzorok: Maximum 8 biztonsági szenzor köthető a központ kaputelefon portjaira. Ezek segítségével a különböző biztonsági funkciók valósíthatók meg (figyelmeztető üzenet lejátszása, automatikus vészhívás távoli befigyeléssel is).
  • Vésznyomógomb (megnyomása esetén előre rögzített üzenet lejátszása a készülékek hangszóróin keresztül, vagy automatikus vészhívás indítása).
  • Távoli felügyelet: s központ képes előre programozott időben hívni a terminálokat, hogy vajon válaszol-e a felhasználó vagy sem. Válasz hiánya esetén vészhívást kezdeményezhet.

IP DECT

Az SL1000 központhoz kapcsolható az NEC SIP DECT rendszere is, amivel saját vezeték nélküli hálózat építhető ki. Több bázisállomás és maximum 32 IP DECT készülék használható egy rendszerben egyidejüleg. Az NEC IP DECT család bázisállomásai és készülékei már a legújabb DECT szabványt, a CAT-iq –t is támogatja, így akár HD minőségű beszélgetés is bonyolítható.

Alkalmazások

  • Hangposta, üzenetkezelés e-mail integrációval, beszélgetés-rögzítés (InMail) – részletes leírás az InMail oldalán.
  • Automata kezelő – 2 csatorna ingyenes, 16 csatornára bővíthető, üdvözlőszöveg, 48 menüpont, menüválasztás, mellékhívás, csoporthívás
  • Híváskezelés hatékonyságának elemzése: MyCalls - a céges telefonhálózatba érkező, és innen indított telefonhívások valós időben történő monitorozása és elemzése, hívási adatok tárolása és elemzése, grafikus és táblázatos felületek - részletes leírását lsd. külön oldalon
  • Softphone, CTI, PC-s kezelő: Desktop Suite – PC-re telepíthető softphone vagy CTI alkalmazás a hívások kezelésére
  • CRM integráció – 3rd party CTI licenccel
  • Biztonsági alkalmazások: InGuard alkalmazás a Toll Fraud támadások ellen
  • Egységes Kommunikáció: InUC alkalmazás - kapcsolat WebRTC-n keresztül
  • Híváselemző alkalmazás: InReports alkalmazás a hívásteljesítmény mérésére

További részletekért tekintse meg a brossúrát és a tematikus oldalakat (készülékek, alkalmazások, IP DECT, SL1000 szállodai szolgáltatások). Előre konfigurált NEC SL1000 központ-konfigurációkat vásárolhat a www.voiplaza.com webáruházunkban, vagy kérjen ajánlatot a kívánt kapacitások és jellemzők megadásával!

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top