english flag

Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE

A Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE egy IP alapú, az Egységes Kommunikációt és a csoportmunka-támogatást biztosító rendszer (telefonközpont, alközpont). Egyszerűen bővíthető 15 000 felhasználóig (több szerver összekapcsolásával 500 000 -ig).
MX-ONE TSE rendszer_1_800x800
MX-ONE TSE rendszer_2_800x800
MX-ONE TSE rendszer_3_800x800
MX-ONE TSE rendszer_4_800x800
MX-ONE TSE rendszer_5_800x800
Leírás

A Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE egy különleges IP kommunikációs rendszer, akár egy, akár több telephely egységes kommunikációs igényeinek kielégítésére. A Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE elegáns és fejlett szolgáltatású rendszerkészülékei, IP DECT készülékei mellett támogatják a PC és mobil eszközök (okostelefon, tablet) használatát is. Kiemelkedő szolgáltatásai lefedik az összes telekommunikációs igényt. A Management alkalmazások biztosítják a rendszer egyszerű üzemeltetését, a Contact Center megoldás pedig tetszőleges kapcsolattípussal, akár multimédiás, tudás alapú irányítással biztosítja a kellő rugalmasságot. A OneBox lehetőséget nyújt a Unified Communications minden lehetséges formájára, míg a Contact Management (CMG) kapcsolatkezelő rendszer az Unified Communications and Collaboration (UC&C) teljes eszköztárával a közepes és nagyobb cégek igényeit hivatott kielégíteni.

Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE a Mitel komplett IP-alapú kommunikációs megoldása, amely nemcsak kiváló beszédkommunikációt nyújt, hanem biztosítja a valódi mobilitáshoz, videokommunikációhoz, az egységes kommunikációhoz és a csoportmunka-támogatáshoz (UC&C) szükséges alkalmazásokat is. IP felépítésének köszönhetően energia- és költségtakarékos, hosszú távra szóló megoldás, mely korszerű és könnyen kezelhető menedzselő felületével gyorsítja az üzemeltetési folyamatokat, és egyben csökkenti a működtetés költségeit. Virtualizálható szerverei segítségével az MX-ONE TSE akár felhő alapú szolgáltatást is képes nyújtani.

A legújabb fejlesztésű 6.0 verzió az alábbi előnyöket nyújtja a felhasználók és üzemeltetők részére: elődjéhez képest megnövelt kapacitás (124 szerver, 500.000 mellék), több gateway egység egyetlen szerverhez, az IP technológia mellett a hagyományos (TDM) eszközök további támogatása, One Number Concept - Személyes hívószám, az "egyetlen hívószám" koncepciója, videokommunikáció (Mitel BluStar), szerver virtualizáció, mobil integráció, redundáns üzem kialakításának lehetősége. A különböző egységes kommunikációs (Unified Communications), csoportmunka-támogató (Collaboration) alkalmazások és menedzsment megoldások szintén a rendszer részét képezik.

A MiVoice MX-ONE 6.0 vásárlói „zöld” terméket kapnak, melynek lényegesen kisebb a teljesítményigénye, és a helyfoglalása is sokszorosan csekélyebb, mint egy néhány évvel ezelőtti hasonló konfigurációé. A „zöld” megközelítés pozitív mellékhatása az ezzel járó megtakarítás a teljes birtoklási költségen (Total cost of ownership).

  • A MiVoice MX-ONE a nagy távközlési magánhálózatok üzemeltetői számára készített rendszer (500.000 felhasználóig), megbízható működésű, az egyedülálló LIM-technológia révén hibatűrő működésű. Különböző tartalékolási eljárásokkal kritikus helyzeteket is képes kezelni.
  • Egyesíti az IP és digitális, a mobil és vezetékes technológia előnyeit, valamint a magán- és közcélú hálózatok optimális kihasználásának és együttműködésének lehetőségét a különböző rendszerek és hálózatok közötti zökkenőmentes átmenettel.
  • A digitális (DPNSS, QSIG, CAS) és IP (H.323, SIP) interfészek sokféleségével más szállítók rendszereivel is illeszthető.
  • Bármilyen méretű telephelyi kialakítás az egységes központhálózatba integrálva üzemeltethető.
  • A végberendezések teljes választéka bármely technikai megvalósításban rendelkezésre áll: analóg, digitális, IP és mobil csatlakozási felületen egyaránt.
  • Az integrált felépítés az üzemeltetést hatékonnyá és olcsóbbá teszi, a szolgáltatásokat a több alközpontból álló rendszeren belül helytől függetlenül igénybe lehet venni, és akár „hordozni” is.
  • A rendszer jövőálló, a beruházások védelme kiemelt tervezési szempont a Mitel/Aastra/Ericsson működésében. Az installált rendszerek az új változatokkal évtizedeken keresztül korszerűsíthetők, és az újabb hardver változatokkal azonos rendszerbe illeszthetők.
  • Nyitott illesztési felületei lehetővé teszik a Microsoft/IBM/Novell és más irodai alkalmazások és speciális vállalati rendszerek illesztését.
  • A Mitel/Aastra alkalmazások szorosan integrálhatók a Microsoft alkalmazásokkal (Outlook, LCS, OCS, Lync). A Microsoft 2007. októberében jelentette be az Office Communications Server termékét, és az Aastra-t jelölte meg partnereként a mobilitási szolgáltatások fejlesztésében.
  • Videokommunikáció lehetősége Mitel BluStar 8000i asztali konferencia terminál, BluStar PC, MiCollab, iPhone és iPad kliensekkel.
  • Egységes kommunikáció alkalmazások: Aastra Mobil Client, MX-ONE Messaging, Contact Management Suite, Aastra Intouch, Solidus eCare és Snapware.
  • A Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE és az Aastra Unified Communications alkalmazásai (Solidus eCare, CMG, OneBox) akár virtuális gépen is futtathatók, VmWare környezetben.
  • A MiVoice MX-ONE megvalósítja a személyes hívószám, azaz az "egyetlen hívószám" koncepcióját, vagyis azonos hívószámmal különböző készülékek (asztali, mobil, DECT, softphone) érhetők el.
  • A Mitel a MiVoice MX-ONE rendszerével törekszik a TCO (Total Cost of Ownership) - teljes birtoklási költség csökkentésére
  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top