english flag

Mitel MiContact Center Enterprise

Egy univerzális contact center megoldás, mely forradalmasítja a kollégákkal, vevőkkel és üzleti partnerekkel való kapcsolattartást. Átformálja a régimódi, csak hangalapú call centert egy kétirányú, többcsatornás interakciós központtá.
MiContact_Center_Enterprise_800x800_2_800x800
MiContact_Center_Enterprise_800x800_3_800x800
Leírás

A Mitel MiContact Center Enterprise (korább nevén MiContact center Solidus, illetve Solidus eCare) univerzális, adaptív és rugalmas platformot teremt az Egységes Kommunikáció és a mobilitás megvalósításához, a contact center kezeléséhez és az üzleti folyamatok automatizálásához, az elemzés- és jelentéskészítéshez, valamint a szolgáltatás és adatbázis integrációhoz. A Mitel folyamatosan arra ösztönözi vásárlóit és arra törekszik, hogy telefonközpontú call centerüket átalakítsa egy valódi, kétirányú, multimodális interakciós központtá. Így többcsatornás hozzáférési képességekkel (e-mail és chat) bővíti a választási lehetőségeket az interakciós formák között. A MiContact Center Enterprise emellett kiterjedt switch-függetlenséget is biztosít.

  • Egyedülálló szoftver, amely akadálymentes növekedést, jellemzői kiterjesztését és rugalmas telepítést kínál. Alacsonyabb üzemeltetési költségek a telepítésen keresztül, ügyintézési és karbantartási munkálatok intézésének lehetősége.
  • Támogatás egyidejűleg 15.000 ügynök mellett egy rugalmas környezetre. Bővítési lehetőségek közé tartozik a különleges képessége, hogy több rendszer keretében összesít egy Network Operations Center (NOC) stílusú megoldást a nagyméretű, szétszórt telepítésekhez.
  • Akár 10 contact center is közös hálózatba köthető.
  • Rendelhető Lite, SME Multimedia és full Multimedia változatokban.
  • Integrált UCC e-maillel, chattel, SMS-sel, azonnali üzenetküldéssel, közösségi médiával, munkaasztal-megosztással, könyvtárkereséssel és tudásbázissal a FAQ-hoz. Teljes mobilitás támogatása lehetővé teszi ügynököknek és felügyelőknek a munkáját bárhol, bármikor.
  • A megszokott PC-s, telefonos munkahelyek mellett mobil eszközön, távolról dolgozó ügynökök is bekapcsolódhatnak. A contact center vezető mobil eszközön is felügyelheti a rendszert.
  • Képzettség-alapú irányítással (skill-based routing) mindig a legfelkészültebb munkatárshoz irányíthatók a hívások.
  • A megszokott Saját IVR, integrálható hangrögzítővel.
  • Integrált Open API CRM-mel, WFM-mel és más üzleti alkalmazásokkal

További részletekért olvassa el a brossúrát!

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top