english flag

Mitel InAttend Alközpont kezelői szoftver

A Mitel InAttend egy olyan központi alkalmazás, melyet Mitel MX-ONE rendszer mellett egyes Cisco, Avaya, Alcatel és Microsoft Skype for Business kezelői funkciók használatához kínálunk. Fejlett UC&C szolgáltatásaival növeli a vállalati hatékonyságot.
Mitel_InAttend_800x800_2_800x800
Mitel_InAttend_800x800_4_800x800
Mitel_InAttend_800x800_3_800x800
Mitel_InAttend_800x800_5_800x800
Leírás

A Mitel Business Collaboration Suite részét képező Mitel InAttend logikus felépítése és egyszerűen használható kezelői felülete bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható módon teszi lehetővé az alközponti kezelői feladatok ellátását, ezzel nagy kezelői forgalom is folyamatosan, nagy hatékonysággal teljesíthető. Az automatikus felugró ablakokban a kezelő egyszerűen tudja követni a keresett mellékállomások állapotát. A Mitel InAttend SIP alapú megoldás, mely megnyitja az utat a különböző kommunikációs szerverek integrációja felé. Hatékony keresési lehetőségeket, naptár integrációt és együttműködési lehetőséget kínál a Microsoft OCS/Lync és IBM Lotus Sametime rendszerekkel. Az InAttend megjelenítheti a vonal állapotot, jelenlétet, aktivitást, képes SMS üzenetek kezelésére és sok más együttműködési szolgáltatásra. A program önálló alkalmazásként lett kialakítva LDAP adatbázis (AD) kapcsolattal, de integrálható a Mitel szerverrel is. Ez lehetőséget teremt az InAttend és a CMG suite együttműködésére.

  • Jövőbe mutató, jól skálázható megoldás
  • Nyílt szabványokon alapul
  • Hatékonyan kezeli a nagy mennyiségű hívást is
  • Pillanatnyi rendelkezésre állás és tevékenységi állapot valamennyi munkatársról
  • Naptár integráció (Microsoft Exchange, Lotus Domino, Novell GroupWise)
  • Támogatja a többszerveres környezetet
  • Jelenlét információ más rendszerekből (Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE; Microsoft Lync 2010, Microsoft Skype for Business/Lync 2013, Alcatel-Lucent OmniPCX, Enterprise 11.1, Cisco Unified Communications, Manager 9.X, 10.X, Avaya CS1000 7.5, 7.6)

Híváskezelés:

  • Dinamikus lista az összes bejövő hívásról
  • Automatikus hívás szétosztás
  • Hívásátadás
  • Mellékek állapotának megjelenítése
  • Hívástartás és parkoltatás
  • Címek és felhasználói adatok megjelenítése adatbázisból (MS Active Directory - LDAP, Lotus Notes, MS Outlook, Novell GroupWise, ODBC, KlickTel)
  • Minden telefonos funkció elérhető egérrel vagy billentyűzettel
  • Figyelmeztetés új hívás érkezése esetén
  • Visszahívás foglaltság esetén
  • E-mail feljegyzés küldése
  • SMS funkció (SMS gateway szükséges)
  • Automatikus keresés a telefonkönyvben, ha a minimum karakterszám be lett ütve

További részletekért tekintse meg a brossurát (angol nyelvű). 

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top