Mitel InAttend Alközpont kezelői szoftver
A Mitel Business Collaboration Suite részét képező Mitel InAttend logikus felépítése és egyszerűen használható kezelői felülete bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható módon teszi lehetővé az alközponti kezelői feladatok ellátását, ezzel nagy kezelői forgalom is folyamatosan, nagy hatékonysággal teljesíthető. Az automatikus felugró ablakokban a kezelő egyszerűen tudja követni a keresett mellékállomások állapotát. A Mitel InAttend SIP alapú megoldás, mely megnyitja az utat a különböző kommunikációs szerverek integrációja felé. Hatékony keresési lehetőségeket, naptár integrációt és együttműködési lehetőséget kínál a Microsoft OCS/Lync és IBM Lotus Sametime rendszerekkel. Az InAttend megjelenítheti a vonal állapotot, jelenlétet, aktivitást, képes SMS üzenetek kezelésére és sok más együttműködési szolgáltatásra. A program önálló alkalmazásként lett kialakítva LDAP adatbázis (AD) kapcsolattal, de integrálható a Mitel szerverrel is. Ez lehetőséget teremt az InAttend és a CMG suite együttműködésére.
- Jövőbe mutató, jól skálázható megoldás
- Nyílt szabványokon alapul
- Hatékonyan kezeli a nagy mennyiségű hívást is
- Pillanatnyi rendelkezésre állás és tevékenységi állapot valamennyi munkatársról
- Naptár integráció (Microsoft Exchange, Lotus Domino, Novell GroupWise)
- Támogatja a többszerveres környezetet
- Jelenlét információ más rendszerekből (Mitel MiVoice (korábbi Aastra) MX-ONE; Microsoft Lync 2010, Microsoft Skype for Business/Lync 2013, Alcatel-Lucent OmniPCX, Enterprise 11.1, Cisco Unified Communications, Manager 9.X, 10.X, Avaya CS1000 7.5, 7.6)
Híváskezelés:
- Dinamikus lista az összes bejövő hívásról
- Automatikus hívás szétosztás
- Hívásátadás
- Mellékek állapotának megjelenítése
- Hívástartás és parkoltatás
- Címek és felhasználói adatok megjelenítése adatbázisból (MS Active Directory - LDAP, Lotus Notes, MS Outlook, Novell GroupWise, ODBC, KlickTel)
- Minden telefonos funkció elérhető egérrel vagy billentyűzettel
- Figyelmeztetés új hívás érkezése esetén
- Visszahívás foglaltság esetén
- E-mail feljegyzés küldése
- SMS funkció (SMS gateway szükséges)
- Automatikus keresés a telefonkönyvben, ha a minimum karakterszám be lett ütve
További részletekért tekintse meg a brossurát (angol nyelvű).