english flag

Mobil Mellék

A mobil mellék (Mobile Extension) lehetővé teszi, hogy az irodai asztali készülékeken megszokott funkciók legtöbbjét távolról is használni tudja. Az alközponti mellékállomásra beérkező hívásait fogadhatja, átkapcsolhatja, tartásba teheti, konferenciába kapcsolhatja.
Leírás

A vállalatok és intézmények felé alapvető követelmény a rugalmasság és hatékonyság. Az ügyfelek teljes kiszolgálást igényelnek szállítóiktól, de akár az egészségügyi intézményektől vagy az állami és önkormányzati szervezetektől is. Egyes területeken a hét minden napján, 24 órás szolgáltatást kell nyújtani. A Mobil Mellék funkció olyan eszközt ad az Ön kezébe, amellyel ez teljes mértékben biztosítható. A mobil mellék (Mobile Extension) lehetővé teszi, hogy az irodai asztali készülékeken megszokott funkciók legtöbbjét távolról is használni tudja. Használhat mobil készüléket, otthoni vezetékes telefont, vagy más távoli készüléket. A hívók ugyanazt tapasztalják, amikor Ön a mobil melléken keresztül beszél velük, mintha ezt az irodából, az asztali készülékéről tenné. Egyetlen hívószámot használhat hivatalos célra, bárhol is tartózkodik. Elegendő az alközponti mellékállomásának telefonszámát megadnia névjegykártyáján, ezzel megőrizheti magánéletét, miközben ügyfelei, partnerei kiszolgálása zavartalan.

Mobil mellék szolgáltatás mindegyik Aastra rendszeren rendelkezésére áll. Használatához csak licencre van szükség.

Egyetlen, személyes hívószám
A személyes hívószámát, azaz egyetlen telefonszámot használhat az asztali készülékével és a mobil telefonjával. Így az ügyfeleinek és partnereinek csak egyetlen telefonszámot kell használnia, és Ön dönti el, hogy melyik készüléken fogadja a hívást. Ez ügyfeleinek, partnereinek egyszerűbb és gyorsabb.

Rugalmas híváskezelés és -irányítás
A Mobil Mellék azt is biztosítja, hogy Ön bármikor irányítani tudja bejövő hívásait. Azokat a hívásokat, amelyeket nem tud fogadni a mobil (vagy másfajta távoli) készülékén sem, az alközpont a hangpostára vagy pl. az előre beállított másik mellékállomásra (asszisztenshez, munkatárshoz, ügyeleti telefonszámhoz, stb.) irányítja.  Ezt a funkciót egy egyszerű hívásátirányítással nem tudja megvalósítani. Ha beállítja a párhuzamos csengetés funkciót a telefonrendszeren, akkor a bejövő hívások az asztali és a mobil készülékén egyszerre csengetnek. (1)

Híváskezelés beszélgetés közben (hívásállapotban)
A mobil mellék (távoli mellék) felhasználók a mobil/távoli készülékről az alközpont asztali készülékek szolgáltatásainak jelentős részét használhatják. Például átkapcsolhatják a hívást, tartásba tehetik, vagy konferenciabeszélgetést hozhatnak létre.

Az asztali telefonok szolgáltatásai az Ön mobil vagy távoli készülékén
Az alközpont asztali készülékeken megszokott, leggyakrabban használt szolgáltatásainak döntő részét az irodától távol is használhatja. Mindehhez csak a mobil mellék szolgáltatás szükséges.

A  „Caller ID Routing” funkcióval a mobil mellék használó betárcsázhat az alközpontba, tárcsahangot kap, és ezzel a szolgáltatásokat használni tudja. Ezzel a kimenő hívásokat a rendszer ahhoz a mellékállomás hívószámhoz társítja, amely a felhasználó mobil telefonszámához van hozzárendelve. Így híváskor nem látható a mobil készülék (vagy otthoni, távoli készülék) hívószáma, ezzel a magán telefonszám bizalmasan kezelhető. Ha csak a mobil mellék telefonszámát adja meg névjegykártyáján, akkor szabadsága, vagy különböző elfoglaltsága alatt hangpostára vagy munkatársakhoz irányított hívásokkal biztosíthatja, hogy ügyfelei és partnerei megfelelő kiszolgálást kapjanak, mindeközben megóvhatja magánéletét.

Nem kell szerviz kódokat megjegyeznie az egyes funkciók használatához, és a kényelmes használat mellett többlet funkciókat is igénybe vehet (például központi telefonkönyv, jelenlét/távollét), ha az okostelefonokra tölthető Aastra Mobile Client -et is használja. Nézze meg az Aastra Mobile Client weboldalt!

Különböző híváskódokkal (Service Codes) az alábbi szolgáltatásokat aktiválhatja, használhatja:

  • Alközponti mellék hívása (betárcsázást követően kapott tárcsahang után)
  • Külső vonal hívása az alközponton keresztül (betárcsázást követően kapott tárcsahang után)
  • Belső és külső hívás fogadása
  • Tartásba tétel
  • Hívásátadás (transfer)
  • Alközponti mellék foglaltsága esetén sorbanállás
  • Alközponti mellék foglaltsága esetén visszahívás-kérés/visszahívás-kérés törlése
  • Hívásátirányítás aktiválása/deaktiválása
  • Free seating beállítás (1)
  • Személyi profil beállítása (1)
  • Hangposta hívás (1)
  • Hívás Account code -dal (személyi kóddal) (1)
  • Távollét információ beállítása (visszatérés idejével vagy anélkül) (1)

(1)  Ezek a szolgáltatások alközpont típustól, verziótól és beállításoktól függenek

A Mobil Mellék szolgáltatáshoz licenc szükséges.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top