english flag

Mitel MiVoice Business

A MiVoice Business egy üzleti kommunikációs platform (telefonrendszer) amelyet úgy terveztek ,hogy kiszolgálja az 5-65 000 felhasználót számláló vállalkozások igényeit rendszertől és telephelytől függetlenül
A4 MiVB-720x480
R4 6940 day in the life-MiVB-581x409
Leírás

MiVoice Business Megoldás egy pillanat alatt

Mindent biztosít, amire csak szüksége van a kimagasló ügyfélélmény eléréséhez

Hozzon meg gyorsabb és minőségibb vállalati döntéseket a MiVoice Buisness alkalmazásával. Amely, mindent biztosít, amire a alkalmazottainak szükségük lehet a zökkenőmentes kommunikációhoz, kapcsolódáshoz, együttműködéshez a kollégáikkal és ügyfeleivel bárhol és bármikor.

 

Leírás

A MIVOICE BUISNESS ALKALMAZÁSÁNAK ELŐNYEI

  • Univerzális Felület amely több telephelyes vagy akár egyetlen telephelyes hálózaton keresztül képes kielégíteni a különböző nagyságú vállalkozások igényeit
  •  5 től 130 000 felhasználóig
  •  Rugalmas telepítési lehetőség – helyszíni, virtualizált vagy privát felhő
  • iPv6 (dual stack), FQDN and SNMPv3 támogatással
  • Irodai élmény bárhol
  • Üzleti folytonosság
  • Mobilitási alkalmazások
  • Kiterjedt Telefon portfólió
  • Videókonferencia
  • Omni-channel kontact center
  • Multi-médiás együttműködés
  • Egyszámos elérés

TELJES RUGALMASSÁGOT NYÚJT
Helyszíni, virtuális vagy privát felhőtelepítés, mindezt iparágvezető TCO-val

VEZETŐ A KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOKBAN
A következő generációs szoftver kiváló együttműködési és contact center megoldásokkal kiegészítve piacvezető kommunikációs megoldást kínál

JÖVŐÁLLÓ TECHNOLÓGIA
Jövőálló megoldást nyújt az új funkciók és alkalmazások telepítésének felgyorsításával

KIZÁRÓLAGOS ELADÓ
MiVoice Business zökkenőmentes kommunikációt és együttműködést biztosít komplett szállítói megoldáson kereszül

Még pár évvel ezelőtt a fehérgalléros munkavállalók tevékenysége kizárólag az irodai munkára korlátozódott. Ma már elterjed forma az otthoni vagy hibrid munkavégzés is, amely többnyire laptopon vagy telefonon keresztül is valósul meg. A MiVoice Buiseness használatával lehetővé teszi ,hogy alkalmazottjai hatékonyabban kommunikáljanak és működjenek együtt a munkavégzés helyétől függetlenül.

MiVoice Business technológiai megoldásait rendszeresen alkalmazzák az alábbi vertikális piacokon:

  • Oktatás
  • Egészségügy
  • Pénzügy
  • Helyi és Központi önkormányzatok
  • Sport és szabadidős egyesületek
  • Gyártás
  • Vendéglátás

MiVoice Business Teljeskörű Kommunikációs Megoldást Kínál

A KKV-k és nagy vállalkozások egyaránt olyan átfogó kommunikációs megoldásokat keresnek, amelyek egyaránt biztosítják a folyamatos személyes és csoportos eredményességet.
Az egységes kommunikáció, együttműködés, asztali telefonok és contac centerek egyetlen megoldásba történő integrálásával a MiVoice Business zökkenőmentes, egyértelmű és egyszerűen átlátható munkafolyamatot biztosít.

A beágyazott mobilitási megoldások nagyobb szabadságot biztosítanak a munkavállalóknak, hogy bárhonnan kommunikálhassanak, a mobilitási költségek megnövekedés nélkül:

  • Egyetlen szám – válasszon ki legfeljebb 8 eszközt (a kialakítás típusától függetlenül), amelyek üzleti telefonként működnek, így az összes telefonszám egyetlen üzleti bővítménybe társul.

  • Hot Desking –Lehetővé teszi alkalmazottai számára, hogy bejelentkezzenek bármely Mitel MiVoice telefonba legyen az irodán belüli vagy otthoni készülék. Azáltal, hogy hívásaikat arra az eszközre irányítják, amelyre bejelentkeztek a dolgozók folyamatosan elérhetőek maradnak és a produktivitás is javul.

  • Távmunka – Távmunkában és mobilisen dolgozó munkatársak számára biztosít gördülékeny, biztonságos elérést a MiVoice Business eszközök előnyeinek felhasználásával, a munkavégzés helyétől és készülék típusától (Mitel asztali telefon vagy MiCollab Client softphone) függetlenül.

Rugalmas Telepítés

MiVoice Business telepítési modelljét úgy alakították ki, hogy megfeleljen az egyedi vállalati igényeknek. Ráadásul a szervezete számára alkalmas időben biztosít utat a felhő alapú megoldások felé.

A MiVoice Business rendszer ahogyan a szervezet informatikai stratégiája megváltozik (például: a több helyen lévő elosztott szerverekről egyetlen privát felhővé válik) úgy képes a vállalkozásával együtt fejlődni, növekedni. Ezáltal a jövőben is erős teljes birtoklási költséget (TCO) kínál.

HELYSZÍNI KIÉPÍTÉS
• Választható Mitel 3300 Vezérlők
• Mitel EX Vezérlő
• Ipari szabványú szolgáltatások

VIRTUÁLIS
• VMware és Hyper-V virtualizáció

PRIVÁT FELHŐ ALAPÚ TÁRHLEY
• Privát felhő alapú tárhely telepítése a saját adatbázisába

MIÉRT VÁLASSZA A PRIVÁT FELHŐ-T?
A privát felhővel kihasználhatja a virtualizációt és a konvergens infrastruktúrát a felhőszerű méretarány és hatékonyság eléréséhez. Mindezt a saját dedikált rendszerében és adatközpontjában kialakítva publikus tárolás helyett. A privát felhők védelmi természetük miatt plusz biztonsági lépcsőt és ellenőrizhetőséget jelentenek, így könnyedén megfelelnek az iparág által támasztott specifikus követelményeknek.

Üzleti termelékenység növelése

 MiCollab egyetlen megoldásban egyesíti a hang, video, csevegés-, üzenetküldő-, webkonferencia- és csapatmunka-eszközöket.

Megkönnyíti a munkavállalók számára a kollégáikkal való kapcsolattartást és feloldva a különböző részlegek/osztályok között lévő kommunikációs gátakat.

Legyen szó asztali számítógépről vagy mobil telefonról a MiCollab segítséget nyújt a munkavállalók számára az együttműködésben és tudás-tapasztalat megosztásban a tartózkodási helytől függetlenül.

A MiCollab használatának előnyei dolgozói számára:

  • Egyesített Kommunikáció (UC) szolgáltatás, amelyek intuitív, zökkenőmentes élménnyé teszik a másokkal való kapcsolatfelvételt
  • Csapatmunka szolgáltatás (MiTeam) virtuális, együttműködési munkaterületeket tesznek lehetővé bármilyen méretű csoportos projektekhez
  •  Egységes Üzenetkezelés (UM) szolgáltatások, amelyek egyszerűvé teszik az üzenetek lekérését és kezelését
  • Együttműködési szolgáltatások (Audio, Web és Videó Konferencia) ütemezett vagy ad hoc csapatmunkát biztosít a kollégák és az ügyfelek között.

Híd a kommunikációs szakadék felett
A MiTeam Meetings több résztvevős videómegoldást kínál azok számára, akik jövőbeli videokonferenciákat szeretnének ütemezni, vagy csevegésből videohívásba szeretnének átváltani másdopercek alatt.

A „Mobil First IP telefonok „sokrétű családja
A Mitel 6900 IP sorozat a „Mobile First” IP telefonok erőteljes családja, amely fejlett integrációt kínál mobil eszközökkel és alkalmazásokkal.

A mobilintegrációs lehetőségek megvalósítják a felhasználók számára, hogy mobiltelefonjukat közvetlenül 6900-as IP-telefonokhoz párosítsák. így a mobiltelefonok és az IP-hívások is kezelhetők egyetlen eszközön. A Mitel 6900 IP telefonok kristály tiszta hangzást biztosítanak egyedülálló vezetékes vagy vezeték nélküli hangzásra optimalizált kézibeszélővel és nagy teljesítményű kihangosítóval rendelkeznek.

A páratlan rugalmasság a felhasználó által telepíthető tartozékok széles skálájával érhető el, amelyek a telefont az adott felhasználó fokozott mobilitási, munkafolyamat- és kommunikációs igényeihez igazítják. Magas minőségű funkcióinak köszönhetően kiválóan alkalmas a modern munkakörnyezet kihívásainak megoldására.

A ma vásárlója omnichannel – és Ön?

Ma a millenial generáció (28-43 évesek) teszi ki a társadalom egyharmadát, miközben a telefont használók száma elérte az 5 milliárdot világszerte. A felhasználói igényekben és szokásokban bekövetkezett gyökeres változások új kihívások elé állítják a cégeket. Globálisan sokkal nehezebb és időigényesebb vált megfelelni a vásárlói igényeknek. A vevők 90%-a már ellenőrzi, a cégek weboldalát mielőtt kapcsolatot létesítene. Ezen felül a legtöbb ügyfél inkább digitális csatornákat részesíti előnyben például e-mailen, chaten és közösségi médián keresztül lép kapcsolatba a vállalkozásokkal.

A Mitel MiContact Center Business platformját úgy alakították ki, ügyfelei szabadon felverhessek a kapcsolatot cégével az általuk preferált eszközökön és médiákon keresztül. Mindezt úgy ,hogy eszközöket biztosítanak az ügynököknek és a felügyelőknek a mai többcsatornás ügyfélút kezeléséhez.  

A MiContact Center Business alkalmazás és eszköztára

 

• Contact Center menedzsment
• Interaktív Contact Center és Interaktív Vizuális Sor
• Munkaerő ütemezése és ütemterv betartása
• Interaktív hangválasz (IVR Routing)
• Omnicsatornás Contact Center
• Softphone and PhoneSet Menedzser
• Screen Pop
• Előre meghatározott válaszsablonok
• Kimenő tárcsázás
• Távoli call center ügynökök

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top