english flag

Aastra BusinessPhone kommunikációs rendszer

Az Aastra BusinessPhone kis és közepes méretű vállalatoknak biztosítja a nagy rendszereknél megszokott szolgáltatásokat már 8 mellékállomástól akár több száz mellékállomás kapacitásig, amik lehetnek hagyományos TDM, DECT vagy akár IP mellékek is.
Leírás

Az Aastra (korábbi Ericsson) BusinessPhone gyártása megszűnt, azonban továbbra is tudunk új és felújított hardver elemeket biztosítani javítás, bővítés céljára. Amennyiben korszerűbb rendszert szeretne üzemeltetni, meglévő BusinessPhone rendszerének és rendszerkészülékeinek beszámításával új rendszert ajánlunk. Kérjük, érdeklődjön az info@assono.hu email címen.

Az BusinessPhone az Aastra (korábban Ericsson) több mint 20 éves múltra visszatekintő kiforrott terméke. Sikerének egyik legfőbb oka kompromisszumoktól mentes bővíthetőség lehetősége. Ugyanis minden rendszerhardver és szoftver a BusinessPhone megoldásban moduláris. Ez teszi lehetővé a kapacitás, és funkciók széles körű alkalmazhatóságát, biztosítva ez által a későbbi rendszerbővítés és szolgáltatások elérését, értékmegőrző beruházásként. A rendszer biztosítja az ISDN és analóg fővonali csatlakozást, IP, digitális, analóg és vezeték nélküli mellékállomásokat, az intelligens hangüzenet rendszert, teljes call center (Ügyfélszolgálat) szolgáltatást, mobil melléket, CTI és fax szerver alkalmazást, továbbá lehetőséget magánhálózat létrehozására BusinessPhone és más alközponti rendszerek között. Három féle változatban létezik: BusinessPhone Compact, BusinessPhone 50 és BusinessPhone 250. Mindhárom model ugyanazt biztosítja, kizárólag a kabinetükben és a max. kapacitásukban különböznek.

Aastra BusinessPhone Compact

Induló rendszer, előre csomagolt változatban a 10-30 alkalmazottat foglalkoztató kis vállalkozások számára. Komplett alközponti rendszer, hangpostával, és az összes a BusinessPhone-os megoldás megvalósításának lehetőségével. Nagyon vonzó, könnyen bővíthető kezdő csomag a dinamizmust igénylő, kis méretű cégek számára.

BusinessPhone Compact konfiguráció

  • 8 digitális mellék
  • 4 analóg mellék
  • 4 ISDN BRA / S0
  • Teljes hangposta szolgáltatás
  • Tartási zene interfész
  • 2 db Dialog 4223 digitális rendszerkészülék
  • 3 db Dialog 4222 digitális rendszerkészülék
  • 1 db bővítő billentyűzet

BusinessPhone 50 alközpont

Kompakt falra szerelhető kabinetes, öt szabad kártyahellyel rendelkező alközpont, amelyik 8-64 mellék közötti kiépítésű lehet. A kabinet beépített kapcsolóüzemű tápegységet is magába foglal opcionálisan választható külső akkumulátoros vagy egyenáramú tápellátással. A BusinessPhone 50 különösen költséghatékony alközpont kis irodák, telephelyek számára.

BusinessPhone 250 alközpont

A központi rendszer akár három kabinetben helyezhető el, amelyeknek mindegyike 9 kártyahellyel rendelkezik (20 – 200 mellékig, speciális szállodai alkalmazásokban 300 mellékig). Minden kabinetben beépített transzformátor található back-up akkumulátor, vagy választhatóan egyenáramú tápegységgel. Igény esetén rack-be szerelhető változatban is szállítjuk.

A BusinessPhone alaprendszer számos beépített funkciót tartalmaz, amely növeli a híváskezelési teljesítményt, hozzájárul az átfogó hatékonysághoz és a szervezeten belüli információkezeléshez. Ilyen funkció többek között a hat résztvevős konferenciabeszélgetés, az írott- és hangüzenetek továbbítása, a telefonkönyv, a hívásátirányítási lehetőség, valamint a programozható funkcióbillentyűkkel és szöveges kijelzővel ellátott felhasználóbarát telefonkészülékek.

Az alaprendszer az opcionális alkalmazások széles skálájával bővíthető. Ezek segítségével alakítható ki a konkrét üzleti igényekhez legjobban alkalmazkodó megoldás.

Alkalmazások

BackStage Platinum

A BackStage egy számítógépen futó CTI (számítógép-telefon integrációs) alkalmazás, amely lehetővé teszi a kommunikációs eszközeink menedzselését számítógépes szoftverről, hozzáférést biztosít a vállalati telefonkönyvhöz, e-mailhez és hangposta üzenetekhez, a személyes beállításokhoz.

BusinessPhone Contact Center

A BusinessPhone Contact Center kis- és középméretű vállalatok számára kínál megoldást, amelyek a vevőkiszolgálás javítására törekszenek.

BusinessPhone kezelői alkalmazás

Az Aastra NOW 2007 PC-s kezelő segítségével különlegesen hatékonnyá tehető az alközponti híváskezelés. Logikus felépítése és egyszerűen használható kezelői felülete bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható módon teszi lehetővé az alközponti kezelői feladatok ellátását, ezzel nagy kezelői forgalom is folyamatosan, nagy hatékonysággal teljesíthető.

Mobil mellék

A BusinessPhone minden nyilvános vagy magánhálózathoz kapcsolt telefonkészüléket teljes szolgáltatású telefon mellékké változtat. A mobil mellékkel még az otthon dolgozók és az utazó munkatársak is ugyanazokat a szolgáltatásokat használhatják, mint a vezetékes mellékek: használni tudják távoli vezetékes készüléküket vagy mobiltelefonjukat, hívást kezdeményezhetnek, fogadhatnak, használhatják a belső rövidített hívószámokat, ellenőrizhetik a hangpostájukat, hívásokat irányíthatnak át másik mellékre és a kezelőtől kaphatnak hívásokat, valamint hozzáférésük lehet minden szokásos szolgáltatáshoz; de olyan rendszerszolgáltatások is elérhetők, mint például a visszahívás, konferencia, kezelői szolgáltatások.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top