english flag

Egyéb ügyfélszolgálati megoldások (SV9100)

A NEC SV9100 rendszer már alapkiépítésben és egyes szoftver alkalmazásai segítségével is támogatja ügyfélszolgálati munkáját. Ezáltal költséghatékonyan tud hívásokat fogadni, meglévő CRM rendszeréhez, adatbázisaihoz intelligens módon csatlakozni.
Leírás

Az SV9100 rendszer funkciói és egyes szoftver alkalmazásai segítségével akár Contact Center nélkül is megvalósíthat telefonos ügyfélkapcsolati megoldásokat fejlett szinten is. A MyCalls például segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, bejövő hívásainak kezelési hatékonyságát mérje, statisztikázza. A MyCalls Desktop lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy a PC –jükre telepített szoftver-alkalmazással sokféle telefonkezelési funkciót végezhetnek gyorsan és egyszerűen. Megvalósítható Outlook vagy akár CRM (ügyfél adatbázis) integráció is. A beszélgetéseket rögzíteni lehet, ezek csatolt hangfájlok formájában jelennek meg a hívásnaplóban, így később is visszahallgathatók. Használhat csoportos hangposta funkciót is.

Bejövő és kimenő hívások kezelésének monitorozása - MyCalls

A MyCalls egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SV9100 alközponthoz. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás! A legtöbb vállalat vagy intézmény nem is tudja, mennyibe kerül egy elveszett hívás  – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.

Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza:

  • A termelékenység növekedése
  • Költségcsökkentés
  • Gyors megtérülés
  • Több megnyert üzlet
  • Növekvő ügyfél-elfogadottság
  • Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
  • Növekvő szervezeti hatékonyság
  • Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
  • Segíti a munkatársak képzését
  • A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
  • A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
  • Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
  • Csökkenti az elveszett hívások számát
  • Versenyképes ár

További részletekért keresse fel a MyCalls oldalt!

Kimenő hívások egy kattintással - Assono CAR webes kampánykezelő

Az Assono CAR egy internetes böngészôvel használható, egyszerûen kezelhetô és kedvezô árú intranet alkalmazás telemarketing és PR-feladatok támogatására. Ára, rendszerfüggetlen felépítése és könnyû kezelhetô-

sége alapján kisvállalkozások vagy közepes- és nagyvállalatok PR/marketing részlegének is tökéletes megoldás.

Használatához nem szükséges drága call center/contact center rendszer, sem telemarketinges tapasztalat, vagy

képzett telemarketinges munkatárs. Mindösszesen az Ön felkészült szakembereire, kollégáira van szüksége hozzá.

Széles körû felhasználási terület

  • Telefonos piackutatás
  • Telefonos értékesítés
  • Közvélemény-kutatás
  • Vevôi elégedettség mérése
  • Rendezvényszervezéshez kapcsolódó telefonos feladatok
  • Adatbázis-építés, -tisztítás és -karbantartás
  • Értékesítôi idôpont-egyeztetés
  • Orvosi idôpont-egyeztetés, beteglista-kezelés
  • Szállodaiparban régi vendégek felderítése
  • Vendéglista-kezelés, elégedettség felmérése
  • Kintlévôség-kezelés, pénzbehajtás
  • Új szolgáltatások, termékek bevezetésének elôzetes felmérése
  • Ügyfélszolgálat/helpdesk
  • Projekt monitoring, munkafolyamatok ellenôrzése

Bármely célból is végez kimenô telefonhívásokat elôre összeállított kérdésekkel, a hívások lebonyolítása egyszerû és gyors (hívás egy kattintással), a kérdésekre adott válaszok rögzítése hatékony, a válaszok statisztikája egyszerûen elôállítható és további feldolgozásra exportálható.

További részletekért keresse fel az Assono CAR weboldalt!

 

Folyamatos hangrögzítés

A NEC SV9100 rendszerhez mind trönkoldalon, mind pedig mellékoldalon illeszthető külső hangrögzítő rendszer. Az Assono választékéban többféle hangögzítő megoldás található az egyszerűbbektől a titkosított, automatikus mentési és tárolási funkcióval és fejlett keresési funkciókkal ellátott professzionális rendszerekig.

Kérje hangrögzítési megoldásunkat a bal oldalon található kapcsolatfelvételi módok valamelyikének segítségével! Kérjük, adja meg igényeit (rögzítendő csatornák száma, tárolási kapacitás, egyéb funkciók iránti igények).

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top