english flag

Hangrögzítés diszpécser rendszereknél

Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a telefonok (fővonalak vagy mellékállomások) egy részének, vagy mindegyikének beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció és mentés.
Leírás

Amennyiben az Aastra MX-ONE rendszerhez kapcsolódó COMM&, vagy a rendszerfüggetlen COMM& SIP Compact diszpécser rendszerhez integrált professzionális, automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle megoldást tudunk Önnek ajánlani. Mindegyik fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal rendelkezik. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket, és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között. Az Assono COMM& vagy COMM& SIP Compact diszpécser alkalmazás hívásnaplójában lévő beszélgetések a diszpécser kezelő felületről is visszahallgathatók, vagy pedig a hangrögzítő saját keresési felületén akár régebbi, archivált beszélgetések kikeresésére és meghallgatására is lehetőség van.

Az Assono COMM& rendszerhez integrálható hangrögzítő megoldás a DSR SolidBank rögzítő család, vagy a Retia cég egyes hangrögzítői. Az Assono SIP COMM& saját integrált hangrögzítő alkalmazással működik együtt. Igény esetén külső hangrögzítő rendszerhez történő illesztés is megoldható.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top