english flag

Hangrögzítés contact centereknél

Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a contact center egy részének, vagy összes ügynök vonalának beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció, mentés és archiválás.

Termékek

Hangrögzítés contact centereknél

Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges ...

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top