Assono CorpDir vállalati telefonkönyv
Nincs szüksége többé a nyomtatott vállalati telefonkönyvekre, falra tűzött papírokra vagy PC-jén tárolt táblázatokra! A CorpDir a felhasználók számára egyszerű és könnyen használható eszköz személyi számítógépen (PC-n) vagy IP telefonon használva. Csökkenti a kapcsolatok keresésére fordított időt, nem szükséges hosszú hívószámokat a telefon nyomógombjaival billentyűzni. A webes felületnek köszönhetően a telefonkönyvet a böngészője kedvenc webhelyei közé felvéve egy kattintással megnyithatja, így akár irodájától távol is használhatja. Kereshet névre és hívószámra is, sôt, a szótöredékre is. A megtalált név melletti hívószámra kattintva telefonkészüléke automatikusan megkezdi a hívást.* Ha a PC-s telefonkönyvbôl kattintással alközponti melléket hív, akkor egy felugró ablakban a jelenlét/távollét információ megjelenik, így Ön eldöntheti, hogy a hívást folytatja, vagy más kapcsolatfelvételi módot keres.*
A CorpDir webes vállalati telefonkönyvet az Aastra Dialog 4425ip, Aastra 7444ip és Aastra 7446ip készülékeken, valamint az Aastra 67xi SIP telefoncsalád készülékein is használhatja keresésre és hívásra egyaránt. A telefonkönyv egyszerűsített változata a készülékek kijelzőjén megjelenik, a készülék gombjai segítségével kereshet, majd a kiválasztott telefonszámot felhívhatja.
A CorpDir a rendszergazdák barátja. Képes már meglévő vállalati adatbázisokhoz kapcsolódni (pl. LDAP-on keresztül a Microsoft Active Directoryból venni az adatokat), egyszerű szövegfájlt használni, vagy egy MySQL alapú adatbázis is alkalmas központi adatbázis funkcióra. (Más adatbázisokhoz történő kapcsolódás is megoldható testreszabás keretében.) Így nem szükséges az adatokat több helyen bevinni, karbantartani. A források konfigurálásánál megadható, hogy mely mezőket fogjuk használni. Fix mezők a név, telefon, kép,osztály, a választhatók pedig a mobil, otthoni telefonszám, fax, DECT számok, valamint az e-mail, megszólítás, beosztás, szoba, költséghely, rendszám, rang (honorary) mezők. A webes felületnek köszönhetően a felhasználói munkaállomásokra nem kell alkalmazást telepíteni, a jogosultságok is egyszerűen kézben tarthatók.
A User Management lehetővé teszi a superuser-ek definiálását, akik új felhasználókat hozhatnak létre, illetve jogosultságuk van a telefonkönyv bejegyzések szerkesztésére, törlésére, hozzáadására, egyéb adminisztrátori jogok nélkül.
Szolgáltatások PC-n:
- Keresés: vezetéknévre, keresztnévre, beosztásra/megjegyzésre, telefonszámra
- Híváskezdeményezés kattintással
- Beállított jelenlét információ megjelenítése
Használat Aastra SIP telefonokon:
- Keresés vezetéknév kezdőbetűire
- Híváskezdeményezés gombnyomással
Használat Aastra IP rendszertelefonokon:
- Keresés: vezetéknévre, keresztnévre (csak 7456ip), beosztásra/megjegyzésre (csak 7456ip), telefonszámra (csak 7456ip)
- Híváskezdeményezés kattintással*
- Beállított jelenlét információ megjelenítése*
Támogatott felhasználói felületek és készülékek:
- PC, böngészővel
- Astra Dialog 4425 IP
- Aastra 7456ip (Dialog 5446)
- Aastra 6730i
- Aastra 6731i
- Aastra 6739i
- Aastra 6753i
- Aastra 6755i
- Aastra 6757i
* A megjelölt funkciók csak a CorpDir Advanced változatban használhatók
A CorpDir vállalati telefonkönyv angol feliratos demo videója itt megtekinthető.