Assono

Az Assono Magyarország több mint tíz éves gyakorlattal és minőségtanúsítással (EN ISO 9001:2008) rendelkezik integrált kommunikációs és informatikai rendszerek fejlesztése területén. Az Assono által fejlesztett rendszerek több éve megbízhatóan működnek vezető hazai és külföldi vállalatoknál és állami szervezeteknél. Az alkalmazások egy része „dobozos” termék, melyet a telepítők gyorsan és egyszerűen tudnak az adott rendszerhez telepíteni – ezeket megtalálja a webáruházban. A könnyű kezelhetőség, egyszerű telepítés és menedzselhetőség érdekében az alkalmazások egy része webes felületen használható.

Az Assono testre szabott alkalmazásokat is fejleszt ügyfelei megrendelésére a telefon és számítógép integráció körében, mint például IVR (interaktív hangválaszoló) és más ügyfélszolgálati rendszereket. Ha Önnek testre szabott megoldásra van szüksége, lépjen velünk kapcsolatba, kérjen ajánlatot a bal oldalon található kapcsolatfelvételi módok valamelyikén.

A különböző Assono fejlesztésű szoftver alkalmazásokat itt találja.

product

Diszpécser rendszer a kritikus helyzetekben szükséges segélyhívások kezelésére, az erőforrások és információk azonnali és hatékony allokálásához.

product

Automatikus vagy telefonkészülékről indított hangrögzítés call centerekben, ügyfélszolgálatokon, ügyeleti központokban, vagy akár irodai környezetben. A RECorder nemcsak felhasználóbarát, de rugalmas illesztési lehetőségeket kínál.

product

Automatikus hangrögzítés call centerekben, ügyfélszolgálatokon, ügyeleti központokban, vagy akár irodai környezetben. A RECorder nemcsak felhasználóbarát, de rugalmas illesztési lehetőségeket kínál.

product

PC –s szoftver - csak kijelöli a telefonszámot és billentyű-kombinációval tárcsázhat. A képernyőjén található telefonszám automatikus felhívásával időt takarít meg, és a téves tárcsázás sem lesz többé probléma.

product

Tömeges értesítés telefonon - a 3A rendszerrel vészhelyzet esetén gyorsan, automatikusan és tömegesen tud értesíteni több tucat, több száz, vagy akár több ezer embert. Az értesítéseket és a nyugtázásokat a rendszer naplózza, az értesítés folyamata ellenőrzött.

product

Előzze meg versenytársait! - az Assono CAR egy Web alapú telefonos kampánykezelő szoftver alkalmazás kisvállalatok és nagyobb cégek marketing osztálya számára. Telemarketing, közvélemény-kutatás és PR-feladatok egyszerűen és gyorsan, könnyedén, megbízhatóan.

product

Web alapú vállalati telefonkönyv click-to-call szolgáltatással. A vállalat számára költséghatékonyan biztosíthat mindig aktuális vállalati telefonkönyvet, melyet könnyen, központi karbantartással tud frissíteni, bővíteni a munkatársak, üzleti partnerek telefonszámaival.

product

Conf-Me! - telekonferencia-rendszer web-alapú automatikus foglalással. Ez a SIP – alapú, rendszerfüggetlen megoldás kiváló lehetőséget nyújt a vállalati felhasználók számára az egységes kommunikáció felé vezető kezdeti lépésekhez. Az Aastra MX-ONE TSE –hez tökéletes választás.

product

A Book-IT web alapú tárgyalás- és erőforrás-kezelő rendszer, melynek segítségével hatékonyan kezelheti a vállalat közös erőforrásait. Nincs többé párhuzamos tárgyaló-foglalás, és a projektorok, telekonferencia és videokonferencia, kulcsos autók használata is jól koordinálható.

product

SIP alapú hangposta rendszer, max. 64 csatorna, 2000 hangposta fiók. A SIPbox az Aastra MX-ONE™ és más, SIP protokollt használó IP kommunikációs rendszer (IP telefon alközpont) funkcióinak gyarapítására fejlesztett, szerver alapú hangposta és üzenetkezelő megoldás.

product

Bejövő telefonhívásokat teljes körűen elemző alkalmazás, mely segítséget ad a vezetők számára, hogy a hívások fogadásának sikerességét, teljesítményét és hatékonyságát mérje és elemezze. Statisztikai és riportkészítő szoftver MX-ONE és MD110 rendszerekhez.

product

Az IVR - interaktív hangválaszoló rendszer – a telefonos információ nyújtás, ügyfélkapcsolat és automatikus adatbevitel fontos eszköze. Ha egyszerűbb, vagy bonyolultabb, egyedi IVR –ra, telefonos adatbeviteli megoldásra van szüksége, keressen minket!

product

A Guest-In-Phone egy szállodai információs és marketing eszköz, a szobai telefonon elérhető többnyelvű érintőképernyős működésű terminál. Egyedülálló megoldást nyújt a különböző szállodai szolgáltatások, programok értékesítésére és népszerűsítésére szobai telefonon.

product

Az Assono PPM az NEC SL1000 és XN120 telefonközpont és a szállodai informatikai rendszerek (Front Office vagy más néven PMS – Property Management System) illesztését latja el. Funkciók: díjszámlálás, Check-in, Check-out, ébresztő, szoba státusz, minibár terhelés.