MyCalls (SV9100-hoz)
Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás? A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön. A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik. Próbálja ki a MyCalls Basic –et, mely a telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban ingyenesen használható. Már ezzel az alapváltozattal is valós időben elemezni tudja telefonvonalai terheltségét, a hívások kezelésének hatékonyságát. Lépjen tovább a MyCalls Call Managerrel a fejlettebb riportok irányába. A MyCalls Desktop az egyéni felhasználókat segíti a híváskezelésben és hívásmenedzselésben. A MyCalls Call Centre a telefonos ügyfélszolgálatok elengedhetetlen segítője.
Mi a MyCalls?
Egy teljes hívásmenedzselő szoftver-alkalmazás egységes rendszerben a NEC SV9100 rendszerhez. Röviden, ez az Önök cégénél vagy intézményénél a legtöbb szempontból kihasználható, költséghatékony alkalmazás!
A legnagyobb költséget jelentő erőforrások, mint például a belső és külső kommunikáció és a kommunikációért felelős munkatársak, egyszerűen menedzselhetők egy vezető számítógépén. A MyCalls alkalmazáskészlet tartalmazza a hívásmonitorozást, call center menedzselést, hívásrögzítést és a hívásaktivitás-elemzést. Mindez VALÓS IDŐBEN történik, így lehetősége van azonnali beavatkozásra még a változó üzleti körülmények között is.
Mennyibe kerül Önnek egy elveszett hívás?
A legtöbb vállalat vagy intézmény ezt nem is tudja – hiszen amit nem mérünk, arról nem tudunk. A MyCalls segíti Önt abban, hogy minden egyes elveszett hívásról értesüljön, így azonnal tudomást szerez arról, ha bővítésre van szüksége, ezzel megakadályozva, hogy ügyfelei a versenytársaknál kössenek ki.
Mely cégek, intézmények profitálhatnak a MyCalls használatából?
Bármely szervezet, aki telefont használ, tekintet nélkül méretére – még ha nem is alkalmaz call centert. Kereskedelmi osztályok, helpdesk, biztosítók, egészségügy – a lista végtelen. A jogszabályi környezet változása, vagy az üzleti igény szükségessé teszi sokak számára a hívások rögzítését is.
Ismerősnek hangzanak?
- Fogalma sincs, mennyi hívást kapott a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi hívást vesztett el a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi üzletet vesztett el a cége tegnap?
- Fogalma sincs, mennyi ideig vártak az ügyfelek, míg valaki felvette a telefont? Vagy elveszett a beszélgetés egy fontos részlete, amit jobb lett volna rögzíteni?
- A jelenlegi hívásrögzítője csak historikus adatokat tárol, és Önnek valós idejű statisztikákra lenne szüksége…
- A termelékenység növekedése
- Költségcsökkentés
- Gyors megtérülés
- Több megnyert üzlet
- Növekvő ügyfél-elfogadottság
- Fejlettebb ügyfélkiszolgálás
- Növekvő szervezeti hatékonyság
- Segíti a kereskedelem és marketing mérését és menedzselését
- Segíti a munkatársak képzését
- A hívásrögzítés segíti a viták rendezését
- A valós idejű információk lehetővé teszik a vezetőknek a gyors reagálást a hívásforgalom növekedése esetén
- Csökkenti az értékesítéshez kapcsolódó költségeket és növeli a versenyképességet
- Csökkenti az elveszett hívások számát
- Versenyképes ár
Jó okok arra, hogy a MyCalls –t válassza
Újdonságok:
- MyCalls Operator Console
- Jelenlét funkció (MyCalls Manager, Desktop & Operator Console esetében)
- IM (Instant Messaging) (MyCalls Manager, Desktop & Operator Console esetében)
- Predictive Abandonment (MyCalls Call Centre esetén)
- Felvétel Stop/Start (MyCalls Call Recorder esetén)
MyCalls áttekintés
A MyCalls egy hívásmenedzselő alkalmazás-készlet, mely könnyen bővíthető és fejleszthető, ahogyan a cég fejlődik.
MyCalls Basic
- Egy felhasználós, belépő szintű alkalmazás, mely a hívások valós idejű mutatóit jeleníti meg. A telefonközpont telepítését követő első 12 hónapban használata ingyenes. (Kizárólag a telepítésért kell fizetni.)
- Egy fejlettebb változat, mely a hívás menedzsment információk teljes körét biztosítja.
- A hívás menedzsment információk és riportok egyszerű használatát biztosítja több telephelyes környezetben, mint például egy központi telephely és több fióktelep.
- Egy kiváló kiegészítő a MyCalls Basic–hez és a MyCalls Call Manager-hez, a felhasználó részére gyors ügyfélkapcsolat-menedzsment (Customer Relationship Management - CRM) információkat biztosít, mint például a felugró ablakok és más funkciók.
- Nagy teljesítményű, mégis könnyen használható alkalmazás, amely lehetővé teszi nagyobb mennyiségű hívások kezelését, kiemelkedő szolgáltatást nyújtva.
- Egy alapvető alkalmazás bármely contact center és speciális call center részére. A felügyelők (supervisorok) részére a mellékállomások és az Automatic Call Distributor (ACD) csoportok teljes hozzáférését biztosítja a supervisor-i PC-ről.
- A MyCalls Call Managert és a MyCalls Call Centre–t kiegészíti hívásrögzítő képességekkel. A hívásokat biztonságosan rögzíti, titkosítva tárolja, és könnyen kereshetővé és visszajátszhatóvá teszi.
MyCalls Call Manager
MyCalls Enterprise
MyCalls Desktop
MyCalls Operator Console
MyCalls Call Centre
MyCalls Call Recorder
További részletekért olvassa el a MyCalls brossúrát (angol nyelvű)!