english flag

Business ConneCT Contact Center

A Business ConneCT Contact Center kimenő és bejövő, telefonhívásokat és e-mail üzeneteket kezelő ügyfélkapcsolati központ UC funkciókkal kiegészítve. Fejlett IVR, statisztikák, wallboard, integráció, automata kiszolgálás, Power Dialing és sok más előny.
_NEC BCT CC_2_soft wallboard agent performance_800x800
_NEC BCT CC_3_soft wallboard_800x800
Leírás

A Business ConneCT Contact Center kimenő és bejövő telefonon és e-mail üzeneteket kezelő ügyfélkapcsolati központ a Unified Communications funkcióival kiegészítve. A Business ConneCT Contact Center a telefonon és e-mailen érkező megkereséseket a legmegfelelőbb munkatárshoz irányítja, csökkenti a várakozási időt és növeli az ügyfelek elégedettségét és az alkalmazottak motivációját. A Contact Center operátorok számára kiegészítő információkat nyújt, mint például hogy milyen nyelven, hogyan üdvözölje a hívót. Minden munkatárs, akárhol is tartózkodjon, lehet contact center operátor, miközben egyéb munkáját is végezheti. Minden operátor számára rendelkezésre állnak a fejlett Unified Communications funkciók, mint például a jelenlét/távollét (Presence) információk, Instant Messaging (IM, azonnali üzenetküldés), DECT és mobil üzenetküldési lehetőségek.

Emelje magasabb szintre ügyfélkapcsolatait!

A Business ConneCT Contact Center szolgáltatásai segítik az Ön vállalatát/intézményét az ügyfélszolgálati munkatársak irányításában és a szolgáltatás-minőségi mutatók mérésében. A csoportminőségi statisztikák segítik az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelését, miközben a részletes riportok megmutatják a mutatók mögött álló tényeket, költségeket, trendeket. A Business ConneCT támogatja a képesség-alapú irányítást (skill-based routing), mindig azokhoz a munkatársakhoz továbbítja a hívásokat, akiknek képzettsége megfelel az adott ügyfélmegkeresés teljesítéséhez. Ha éppen nincsen elérhető operátor a megfelelő képzettséggel, akkor egy automata kezelő alternatív lehetőségeket kínálhat fel a hívó számára.

A telefonhívások és az e-mailek irányítása egyszerűen konfigurálható idő és naptár alapon, ügyfélspecifikus mutatók alapján (pl. nyelv, témakör, historikus adatok, azonosítók, operátori képesség (skill) és elérhetőség. A Contact Center finomhangolása az Ön igényei szerint történhet.

A Business ConneCT segíti Önt az üzleti teljesítménye javításában CRM és ERP rendszerekkel történő integrációval is.

Contact Center előnyök 

  • Növeli az ügyfelei elégedettségét
    Egyetlen kapcsolati ponttal, egyetlen hívószámmal és e-mail címmel szolgálhatja ki ügyfeleit, akár automata ügyfélkiszolgáló lehetőséggel is.
  • Az ügyfelet azonnal a legmegfelelőbb munkatárshoz irányítja
    A hívásokat és e-maileket az ügyféligénynek legjobban megfelelő felkészültséggel rendelkező munkatárshoz irányítja (skilled based routing); a kiemelt ügyfeleket a megfelelő munkatárshoz irányítja. 
  • Csökkenti a várakozási időt és az elveszett hívásokat
    Sorbanállás esetén szövegbemondás, visszahívás felkínálása, vagy hangüzenethagyás lehetősége. A riport funkciók fontos információkkal szolgálnak a Contact Center optimális működtetéséhez.
  • 24/7 folyamatos működés
    A kiemelt ügyfeleket munkaidőn kívül átirányíthatja az ügyeletes munkatárshoz, a nem kiemelt ügyfelek más lehetőséget kaphatnak, például hangüzenetet hagyhatnak.
  • Egységes és professzionális ügyfélkapcsolat 
    A hangüzenetek, menük az Ön igénye szerint állíthatók be.
  • Személyes, pontos, minőségi kiszolgálás, mely növekvő bevételt eredményez
    Az összes fontos ügyfél-információ látható az operátor képernyőjén.
  • Csökkentse költségeit
    Egységes rendszer, egy kézből. Minimális felhasználói oktatás szükséges, a felhasználói felületek egységes felépítésűek.
  • Rugalmasan bővíthető a későbbi növekedés esetén
    Az operátorok (ügynökök) száma, supervisor hozzáférés és kiegészítő funkciók szoftver licenc hozzáadásával növelhetők. 
  • Növelje csapata teljesítményét és csökkentse a költségeket
    A munkatársak hívási és jelenlét/távollét (Presence) információi, funkcióváltások, a szabad költözés (free seating), a törzsvevők kiemelt kezelése, az azonnali üzenetküldés (IM), az integrált wallboard és ügynökcsoport-monitor funkció növeli csapata teljesítményét és egyben költségcsökkentést tesz lehetővé.

Funkciók dióhéjban: 

  • PC –s ügynöki (operátori) munkahely
  • Telefonos ügynöki (operátori) munkahely
  • Képesség-alapú irányítás (skill based routing)
  • IVR (hangmenü, Interactive Voice Response)
  • Sorbanállás hangbemondással
  • Email irányítás
  • Automata kezelő
  • Tartászene
  • Bejövő contact center (Inbound)
  • Kimenő contact center (Outbound)
  • Valós idejű monitorozás
  • Riportok
  • Azonnali üzenetküldés (Instant Messaging)
  • SMS text és DECT üzenetküldés
  • Csoport statisztikák
  • Szabad költözés (Free-seating)
  • Varázslók és intuitív eszközök a Contact Center beállításokhoz
  • Fali monitor (Soft Wallboard)
  • Ad-hoc hívásrögzítés (beépített)
  • Folyamatos hívásrögzítés (külső eszközzel)

Monitorozza és fejlessze üzleti folyamatait

A Business ConneCT eszközt ad az Ön kezébe ahhoz, hogy monitorozza, elemezze és fejlessze ügyfélkommunikációját – mindezt egyszerű és intuitív eszközök használatával építheti be üzleti folyamataiba. 

  • Hozza ki a legtöbbet ügyfélszolgálatából a képességek szerinti irányítással (skill based routing)
  • Elemezze az operátorok teljesítményét, az ügyfélszokásokat és szolgáltatási trendeket. 
  • Állítson be újabb operátorokat arra az időre, amikor leginkább szükséges és növelje az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát.
  • Irányítsa a bejövő hívásokat és e-maileket rugalmas, egyszerű és tapasztalatokon nyugvó funkciók segítségével. Természetesen valós időben láthatja, mi történik Contact Centerében. A Business ConneCT fali kijelzőn mutatja a hatékonysági adatokat, hívások számát, sorok hosszát, az operátorok státuszát és az operátor csoport mutatószámait.
  • Fejlett riport funkciókkal lehetőséget ad a Contact Center historikus teljesítmény-adatainak elemzésére, ezáltal optimalizálhatja a bejövő és kimenő hívások szolgáltatási szintjét. A riportok teljes képet adnak az ügyféligényekről és a munkatársak teljesítményéről, ezáltal az Ön kezében van a lehetőség az optimális hatékonyság eléréséhez.

Jellemzők: 

bct-contact-center-table

Nyelvek: brazil, kínai, dán, német, angol, US, francia, görög, olasz, japán, lengyel, portugál, orosz, spanyol, katalán, svéd, török 

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top