Business ConneCT Operator
Intuitív felhasználói felület - a Business ConneCT –tel bármelyik erre kijelölt munkatárs központkezelői feladatokat is el tud látni, hívásokat kapcsolhat, üzeneteket kezelhet és továbbíthat. Ugyanaz a felhasználói felületen ellátható a központkezelés és más jellegű munkák is, így a kisebb vállalatok és intézmények hatékonyan szervezhetik munkájukat. A Business ConneCT egyesíti az intuitív ikonok, a fejlett központi telefonkönyv és a változatos üzenetkezelés funkcióit. A különböző sorokban látható, honnan érkeznek a hívások: külső, belső, átirányított, stb. A hívások mindig a megfelelő emberhez érkeznek, mivel a kezelő látja, hogy a hívó kit akar elérni, és mely elérhető munkatársaknak van hasonló képzettsége. Ezen felül ez az informatív áttekintése a várósoroknak lehetővé teszi a kiemelt ügyfélkezelést (VIP, törzsvevők, stb.).
Egységes Kommunikáció (Unified Communications)
A Business ConneCT az Egységes Kommunikáció (Unified Communications) lehetőségeit adja az operátor kezébe.
Szállodáknak is - nem csak egy kezelői munkahely
A szállodaiparban speciális igények is felmerülnek. A Business ConneCT teljes mértékben együttműködik a Tiger® és FCS® „middleware” (vagyis a szállodai szoftverrendszerekkel – PMS - összekapcsoló köztes szoftver alkalmazásokkal). Ezzel az integrációval a Business ConneCT kezelő azonnali információt kap a vendégek check-in / check-out státuszáról, kiegészítő információkkal együtt – mint például a beszélt nyelv, VIP státusz, stb.
A Business ConneCT Operator a látássérültek részére a Freedom Scientific –től származó braille kijelzővel, hangutasításos és képernyőnövelő megoldással is használható.
A főbb Business ConneCT Operator szolgáltatások
- Egyszerű és gyors üzenetkezelés
- Intuitive felhasználói felület
- Sokrétű hívásinformációk
- Drag and Drop vezérlés
- Billentyűzetparancsok (shortcuts)
- Szelektív hívásfogadás
- Szabad költözés (Free Seating)
- Vállalati telefonkönyv
- Operator csoport statisztikák
- Real-time jelenlét/távollét (Presence) állapotok
- Vállalati szintű Instant Messaging
- DECT és SMS Mobil üzenetkezelés
- Látássérültek számára kialakított kezelői felület
- Outlook® naptár integráció
- Szállodai integráció
- Hálózatba kötött központok közös kezelője
- Többnyelvű
- Sorbanállás hangbemondások
- Soft Wallboard
- Ad-hoc hívásrögzítés
Előnyök
- Költségcsökkentés a kezelő munkatársak jobb szervezésével
Egységes, professzionális képet közvetít az ügyfelek irányába;
Személyes, pontos és megfelelő válaszok a felmerült igényekre.
- Gyorsabb híváskezelés, akár egyszerre több hívásra is
Gyors híváskezelés a központi telefonkönyv és az intuitív kezelői felület segítségével;
Minden információ rendelkezésre áll a hívóról egyetlen képernyőn.
- A hívók megfelelő kiszolgálása növelheti a bevételeket
A hívók optimális és barátságos köszöntése; csökkenhet a várakozási idő;
Több ügyfél szolgálható ki azonos idő alatt.
- Növekvő szolgáltatási szint és elégedettebb ügyfelek
VIP hívók prioritása, rövidebb várakozási idő; professzionális és személyes kiszolgálás;
Az ügyfélkezelés tapasztalatainak kiaknázása
- A kezelő munkatársak hatékonyabb szervezésével töb hívás kezelhető
A sorbanálló hívókkal kapcsolatos információk áttekinthető megjelenítése;
SMS szöveg, DECT és azonnali üzenetküldés (IM) és más multimédia üzenetmódok.
- Takarítson meg időt és informálja a hívókat gyorsan és pontosan
A hívók sorbanálláskor hangüzenetet kapnak, többek között viszahívási lehetőséget kínálva;
A jelenlét/távollét információk birtokában a kezelő a hívókat megfelelően tudja tájékoztatni.
- Csökkentse a hívásátadások számát
A jelenlét/távollét státuszok láthatók még a hívás átkapcsolása előtt;
A rendszer megadja más elérhető munkatársakat (pl. azonos osztályon).
- Csökkentse a visszakapcsolt sikertelen hívások számát
A jelenlét/távollét státuszok kijelzése lehetővé teszi, hogy már elsőre a megfelelő helyre kapcsoljon.
- Átlátható felület, kevesebb kezelői oktatás szükséges
A különböző feladatokra egységes, intuitív kezelői felület szolgál;
A kezelés gyorsan elsajátítható.