english flag

Business ConneCT Operator

PC-s kezelő alkalmazás, melynek segítségével a recepciós, vagy a központkezelő(k) a megszokott kezelői funkciók mellett láthatják a munkatársak jelenlét/távollét (Presence) állapotát és egyéb információkat, így minden helyzetben kiszolgálhatják a hívót.
NEC BCT OP_2_800x800
NEC BCT OP_3_soft wallboard_800x800
Leírás

Intuitív felhasználói felület - a Business ConneCT –tel bármelyik erre kijelölt munkatárs központkezelői feladatokat is el tud látni, hívásokat kapcsolhat, üzeneteket kezelhet és továbbíthat. Ugyanaz a felhasználói felületen ellátható a központkezelés és más jellegű munkák is, így a kisebb vállalatok és intézmények hatékonyan szervezhetik munkájukat. A Business ConneCT egyesíti az intuitív ikonok, a fejlett központi telefonkönyv és a változatos üzenetkezelés funkcióit. A különböző sorokban látható, honnan érkeznek a hívások: külső, belső, átirányított, stb. A hívások mindig a megfelelő emberhez érkeznek, mivel a kezelő látja, hogy a hívó kit akar elérni, és mely elérhető munkatársaknak van hasonló képzettsége. Ezen felül ez az informatív áttekintése a várósoroknak lehetővé teszi a kiemelt ügyfélkezelést (VIP, törzsvevők, stb.).

Egységes Kommunikáció (Unified Communications)

A Business ConneCT az Egységes Kommunikáció (Unified Communications) lehetőségeit adja az operátor kezébe.

Szállodáknak is - nem csak egy kezelői munkahely

A szállodaiparban speciális igények is felmerülnek. A Business ConneCT teljes mértékben együttműködik a Tiger® és FCS® „middleware” (vagyis a szállodai szoftverrendszerekkel – PMS - összekapcsoló köztes szoftver alkalmazásokkal). Ezzel az integrációval a Business ConneCT kezelő azonnali információt kap a vendégek check-in / check-out státuszáról, kiegészítő információkkal együtt – mint például a beszélt nyelv, VIP státusz, stb.

A Business ConneCT Operator a látássérültek részére a Freedom Scientific –től származó braille kijelzővel, hangutasításos és képernyőnövelő megoldással is használható.

A főbb Business ConneCT Operator szolgáltatások

  • Egyszerű és gyors üzenetkezelés
  • Intuitive felhasználói felület
  • Sokrétű hívásinformációk
  • Drag and Drop vezérlés
  • Billentyűzetparancsok (shortcuts)
  • Szelektív hívásfogadás
  • Szabad költözés (Free Seating)
  • Vállalati telefonkönyv
  • Operator csoport statisztikák
  • Real-time jelenlét/távollét (Presence) állapotok
  • Vállalati szintű Instant Messaging
  • DECT és SMS Mobil üzenetkezelés
  • Látássérültek számára kialakított kezelői felület
  • Outlook® naptár integráció
  • Szállodai integráció
  • Hálózatba kötött központok közös kezelője
  • Többnyelvű
  • Sorbanállás hangbemondások
  • Soft Wallboard
  • Ad-hoc hívásrögzítés

Előnyök

  • Költségcsökkentés a kezelő munkatársak jobb szervezésével

Egységes, professzionális képet közvetít az ügyfelek irányába;

Személyes, pontos és megfelelő válaszok a felmerült igényekre.

  • Gyorsabb híváskezelés, akár egyszerre több hívásra is

Gyors híváskezelés a központi telefonkönyv és az intuitív kezelői felület segítségével;

Minden információ rendelkezésre áll a hívóról egyetlen képernyőn.

  • A hívók megfelelő kiszolgálása növelheti a bevételeket

A hívók optimális és barátságos köszöntése; csökkenhet a várakozási idő;

Több ügyfél szolgálható ki azonos idő alatt.

  • Növekvő szolgáltatási szint és elégedettebb ügyfelek

VIP hívók prioritása, rövidebb várakozási idő; professzionális és személyes kiszolgálás;

Az ügyfélkezelés tapasztalatainak kiaknázása

  • A kezelő munkatársak hatékonyabb szervezésével töb hívás kezelhető

A sorbanálló hívókkal kapcsolatos információk áttekinthető megjelenítése;

SMS szöveg, DECT és azonnali üzenetküldés (IM) és más multimédia üzenetmódok.

  • Takarítson meg időt és informálja a hívókat gyorsan és pontosan

A hívók sorbanálláskor hangüzenetet kapnak, többek között viszahívási lehetőséget kínálva;

A jelenlét/távollét információk birtokában a kezelő a hívókat megfelelően tudja tájékoztatni.

  • Csökkentse a hívásátadások számát

A jelenlét/távollét státuszok láthatók még a hívás átkapcsolása előtt;

A rendszer megadja más elérhető munkatársakat (pl. azonos osztályon).

  • Csökkentse a visszakapcsolt sikertelen hívások számát

A jelenlét/távollét státuszok kijelzése lehetővé teszi, hogy már elsőre a megfelelő helyre kapcsoljon.

  • Átlátható felület, kevesebb kezelői oktatás szükséges

A különböző feladatokra egységes, intuitív kezelői felület szolgál;

A kezelés gyorsan elsajátítható.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top