Assono Guest-In-Phone
A hagyományos szállodai értékesítés-támogató eszközök alternatívájaként hatékonyan tájékoztatja vendégeit arról, hogy hogyan tudják az idejüket még kellemesebben eltölteni a szállodában. A vendégek a hotelszoba érintőképernyős telefonján keresztül tájékozódhatnak a különböző szolgáltatásokról, asztalt foglalhatnak a szálloda éttermében, böngészhetik a wellness/spa-részleg szolgáltatásait, vagy akár golfpályát is bérelhetnek egy adott időszakra − mindezt csupán néhány gombnyomás segítségével*. Az érintőképernyőn megjelenő információk, a szálloda által kínált szolgáltatások bármikor módosíthatók a szálloda munkatársa által kezelt számítógépről, az új képernyő egyszerre jelenik meg az összes készüléken, készülékek egy kijelölt csoportján; emellett lehetőség van képek megjelenítésére/küldésére is. A rendszerhez lehetőleg színes kijelzős, meghatározott típusú IP telefon szükséges. A telefonról történő megrendelésekhez PMS illesztés szükséges, mely, opcionálisan rendelhető a NEC központhoz.
Főbb jellemzők:
- Nagyfelbontású érintőképernyős felület a vendégek számára
- Egy gombnyomással/érintéssel tárcsázható telefonszámok
- Többnyelvű felület (egyszerű váltás a nyelvek között)
- Egyszerű váltás különböző típusú prezentációk között
- Többnyelvű telefonkönyv
- Egyszerű szolgáltatás-megrendelés
- Azonnali üzenetküldés egy vagy több vendégnek
- Állítható éjszakai üzemmód
- Housekeeping-funkciók (minibár és szobastátusz)
- Energiatakarékos üzemmód (nem használt telefonok automatikus lekapcsolása)
Előnyei:
- A vendég nyugodt körülmények között találkozik az információval
- Nincsenek terjedelmi, idő- és témabeli korlátok
- Az információk folyamatosan ismétlődhetnek
- A változások, bővítések gyorsan és költséghatékonyan kivitelezhetőek
- Az új, időszakos, különleges programok és témák azonnal eljuttathatóak a vendégekhez
- Az információk állandóan szem előtt vannak és könnyen felkeltik az érdeklődést
- Nem lehet ki-, vagy elkapcsolni
- Elegáns