MX-ONE (TSE) kommunikációs rendszer

Az Aastra MX-ONE Telephony System (TSE) egy IP alapú, az Egységes Kommunikációt és a csoportmunka-támogatást biztosító rendszer (telefonközpont, alközpont). Egyszerűen bővíthető 15 000 felhasználóig (több szerver összekapcsolásával 500 000 -ig).

Készülékek és végberendezések

Az Aastra Telephony System rendszerhez használhat video telefont és klienst, IP és digitális rendszerkészüléket, SIP telefonokat és eszközöket, analóg telefonokat és végberendezéseket, DECT telefonokat, softphone-t, vagy akár mobil telefont, mobil kliens szoftvert.

Alkalmazások

Az Aastra Telephony System rendszert az alkalmazások teszik az Ön számára még inkább hatékony eszközzé. Segítenek a költségek kézben tartásában, támogatják a csoportmunkát, és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Minden üzenetét helytől függetlenül, különböző eszközökön is kezelheti.

DECT, IP DECT

Az Aastra DECT és IP DECT rendszerei a mozgás szabadságát és a magas funkcionalitást biztosítják a telephelyen belül, épületekben és azokon kívül is. Választhat hagyományos és IP DECT bázisállomást, és sokféle, akár speciális DECT készüléket is.

Mobil megoldások

Akár egy egyszerű mobil készülék, vagy távoli (pl. otthoni) vezetékes telefonja is lehet az Aastra MX-ONE TSE rendszer mellékállomása. Okostelefonján egy alkalmazás (Mobile Client) segítségével a fejlettebb szolgáltatást nyújtó asztali telefonokon megszokott alközponti funkciók legtöbbjét használhatja.

Videokonferencia és videotelefon

A videokommunikáció nem csak a személyes kapcsolattartást emeli magasabb szintre, hanem támogatja a csoportmunka hatékonyságát is. Használjon videotelefont, vagy PC-s, iPad&iPhone klienst, vagy akár tárgyalótermi konferenciát, óvja a környezetet és pénzt takaríthat meg.

Telekonferencia rendszer és konferencia telefon

Az Aastra Telephony System beépített, egyenként maximum 8 résztvevő számára használható telekonferenciát biztosít. Ha több résztvevős konferenciákat szervez, a Conf-Me! a megoldás: egy webes felületen egyszerűen foglalhatók és ütemezhetők a telekonferenciák.

Ügyfélszolgálat, contact center, call center

Az Aastra Telephony System már alapkiépítésben tartalmazza az automatikus híváselosztást (ACD). A perFORMance alkalmazással a bejövő hívások kezelésének hatékonyságát mérheti. A Solidus eCare multimédia Contact Center több száz ügynökkel is használható.

Kiegészítő eszközök

A további lapokon hasznos kiegészítő eszközöket talál telefonközpontjához: billentyűzet bővítők, fejbeszélők, kaputelefonok és video kaputelefonok, GSM adapterek és a VoIP gateway eszközök legtöbbje bármely gyártó központjával használhatók.