NEC

1899-ben, a Nippon Electric Company (új nevén NEC Corporation) az első olyan japán vegyes vállalat volt, melyet külföldi tőke hozott létre. A cég alapítója, Kunihiko Iwadare Thomas Edisonnál dolgozott az USA-ban. A NEC már az 1900 –as évek elejétől telefonok és telefonközpontok fejlesztésével és gyártásával foglalkozott. A cég történelméről itt olvashat bővebben: http://www.nec.com/en/global/about/history.html Az NEC működését 3 szegmensre osztotta fel: IT és kommunikációs megoldások, telekommunikációs szolgáltató-hálózati megoldások és elektronikus készülékek. 

Az NEC Enterprise Solutions az NEC IT & Communication megoldásokra szakosodott üzletága. A kis, közepes és nagy felhasználók igényeire fejleszt és gyárt megoldásokat: telepített és felhő-alapú egységes kommunikációs rendszereket (UC&C), szervereket és adattárolókat.

Az NEC a 100 felhasználó alatti (SME) kategóriában az első helyen áll, míg a teljes eladott mellékvonal számot/licencet tekintve a világpiac harmadik helyezettje (2014 teljes évre vonatkozó adat, forrás: MZA PBX/UC Call Control Market Update, 2015 március).

NEC Internet Telephony 2008 Product of the Year

 

Az SV8100 és az SV8500 IP telefonrendszer a TMC (vezető technológiai médiavállalat) „Internet Telephony 2008 Product of the Year” díját nyerte el.

 

A 2014 végén megjelent új SV9000 IP alközpont család 2015-ben elnyerte a TMC „Internet Telephony 2015 Product of the Year” díját. 

NEC Internet Telephony 2015 Product of the Year

A NEC UNIVERGE Contact Center pedig a „2015 CUSTOMER Contact Center Technology Award” díjat kapta a Customer Magazine –tól (USA). 

Az Assono Magyarország Kft. az NEC Gold fokozatú disztribútora és szerviz partnere.

Kommunikációs rendszerek

A NEC SV8100 egy teljesen IP alapú, az Egységes Kommunikációt és a csoportmunka-támogatást (UC&C) biztosító kommunikációs rendszer. Az SL1000, SL1100 és az XN120 IP-képes telefonközpontok a 8-128 felhasználó közötti méretben fejlett és költséghatékony opciók.

Telefonok és végberendezések

A NEC SV8100 és SL1x00 rendszerekhez használhat NEC IP és digitális rendszerkészüléket, SIP telefonokat és egyéb eszközöket, analóg telefonokat, IP DECT készülékeket, softphone –t, vagy akár mobil mellékként GSM telefont, SV8100 –nál okosmobil klienssel is.

Alkalmazások

A NEC központokhoz választható szoftver alkalmazások könnyebbé és hatékonyabbá teszik a munkát. Segítenek a költségek kézben tartásában és növelik az ügyfélkapcsolat színvonalát. Az NEC SV8100 rendszernél az UC&C minden előnyét élvezheti hang-, adat- és video átvitel kapcsán.

NEC IP DECT

A NEC IP DECT rendszer alapköveit jelentő bázisállomásokkal és a többféle felhasználási területre speciálisan kialakított készülékekkel a telephelyen bárhol elérhető lehet. Néhány készüléktől a több ezer felhasználós hálózatig építkezhet, akár más gyártók központjaival is.

Mobil megoldások

Akár egy egyszerű mobil készülék, vagy távoli (pl. otthoni) vezetékes telefonja is lehet bármelyik NEC telefon alközpont mellékállomása. Az SV8100 –hoz okostelefon klienst is használhat. Telephelyen belül mozogva minden alközponti funkciót használhat IP DECT rendszeren.

Video megoldások

A NEC SV8100 IP kommunikációs rendszerhez használhat egyes SIP video terminálokat peer-to-peer üzemmódban. Az SP310 Softphone kliens használatával hang- és videohívásokat, vagy akár videokonferenciát is kezdeményezhet és fogadhat.

Business ConneCT Contact Center

A Business ConneCT Contact Center kimenő és bejövő, telefonhívásokat és e-mail üzeneteket kezelő ügyfélkapcsolati központ UC funkciókkal kiegészítve. Fejlett IVR, statisztikák, wallboard, integráció, automata kiszolgálás, Power Dialing és sok más előny.

Kiegészítő eszközök

Az NEC alközpontok (SV8100, SL1000, SL1100, XN120) speciális kártyájához kapcsolva használható kaputelefon a biztonságot szolgálja. A PoE injektorral IP DECT bázisállomás, IP telefont vagy más IP eszközt táplálhat az Ethernet kábelen helyben vagy távolról.