Jelenlegi rendszer: SV8100 R8
Gyártó: NEC
Típus: SV8100
Verzió: R8
Legújabb SV8100 verzió: R9
Legújabb verzió: SV9100 R8
Migráció NEC SV9100 kommunikációs rendszerre
Az SV8100 kommunikációs rendszer továbbfejlesztett változata, az SV9100 egy teljesen IP alapú, Egységes Kommunikációt biztosító, skálázható és szolgáltatásokban gazdag kommunikációs rendszer (telefonközpont, alközpont). A digitális és IP rendszerkészülékek, valamint a központ legtöbb eleme tovább használható az SV9100 rendszerben is, ám elődjéhez képest új funkciókkal és szolgáltatásokkal bővült.
A NEC SV8100 fejlesztése és gyártása 2015-ben befejeződött, így az R9 a legmagasabb elérhető verzió. Ugyanakkor lehetősége van a rendszer továbbfejlesztett változatára, az SV9100-ra korszerűsíteni kedvező költségek mellett. A digitális és IP rendszerkészülékek, valamint a központ legtöbb eleme tovább használható az SV9100 rendszerben is, ám elődjéhez képest új funkciókkal és szolgáltatásokkal bővült.
SV9100 újdonságok:
- Megnövelt fővonali kapacitás (200 -> 400)
- Megnövelt mellékoldali kapacitás (512 -> 896)
- Megnövelt kapacitású hangrögzítő és hangposta (max. 115 óra)
- Több SIP profil kezelése
- Új digitális készülék család (DT410 és DT430 sorozat)
- Új IP készülék család (DT830 sorozat és UT880)
- Továbbfejlesztett alkalmazások (MyCalls, Business ConneCT)
Főbb jellemzők:
- 19” 2U magas kabinetek
- stackelhető blade szerver
- 6 slot / blade a bővítésekhez
- 896 mellékig bővíthető két rendszer összekapcsolásával 1024 mellékig)
- 400 fővonalig bővíthető
- Egységes kommunikációs (Unified Communications) alkalmazások
- számítógépes egységes kommunikációs (Unified Communications) szoftveralkalmazások operátorok, ügyintézők, ügyfélkezelők részére;
- videokonferencia, desktop/alkalmazás/fájl megosztás;
- mobil mellék és mobil kliens alkalmazás okostelefonokra;
- fejlett IP DECT rendszer, CAT-iq szabvány szerint
- jelenléti és elérhetőségi információs rendszer csoportmunka támogatáshoz;
- menedzsment információs rendszer vezetők részére;
- szállodai, call center, hangposta és automata kezelő szolgáltatások;
- egységes üzenetkezelés Microsoft Office Communication Server (OCS) és Exchange/Outlook integrációval;
- egyedülállóan moduláris kialakítású IP és digitális rendszerkészülék-család.
Korszerűsítés SV8100 R9-re
Az Ön által kiválasztott jelenlegi verzió által nyújtottakhoz képest a legfontosabb új szolgáltatásokat az alábbiakban találja meg. A gyártó folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően kb. évente megjelenik újabb szoftver változat, ezért javasoljuk, hogy néhány hónapon belül újra ellenőrizze az elérhető újdonságokat, vagy használja a bal oldalon található Hírlevél feliratkozást és értesüljön e-mailben elsők között az újdonságokról.
Általános felhasználói és általános műszaki funkciók:
- A híváslistából tárcsázott számoknál is használja a rendszer az F-Route táblát. Így ezeknél a hívásoknál is a legkedvezőbb irány kerül kiválasztásra.
- A mobil mellék felhasználója hívásindításnál egy folyamatjelző hangot hall addig, amíg a kapcsolási folyamat le nem zajlik.
- SIP trönkökön is lehetséges a videohívás. (LK-SYS-V9000 Enhancements-LIC, SIP Trunk LIC, (5001), SIP Video LIC, (0040) és SIP Terminal LIC, (5111) kell hozzá)
- Az R.9.0 verziótól már 20 konferenciaszoba használható, és mindegyik szoba esetén a jelszó ki és bekapcsolható. (LK-SYS-V9000 Enhancements-LIC kell hozzá)
- Továbbfejlesztett Mobil Mellék: egy mobil mellékről indított DDI beválasztásos híváshoz beállítható, hogy normál beválasztási módban működjön, vagy adjon tárcsahangot a mobilmellék számára. (LK-SYS-V9000 Enhancements-LIC kell hozzá)